Pcies, of de nieuwe verhoging van de gemeentelijke lasten opvangen (zo'n 120% in 5 jaar tijd), de verhoging van de ziektekosten aankomend jaar (40~100%, basis zal richting de 100,- gaan namelijk) enzovoortsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als je spaart kan je grote uitgaven in 1x betalen, zo heb ik net ¤1300 voor een laptop gelapt
die bak ellende daar in den haag haalt de economie naar de knoppen, juist door hem kan er niet meer zo veel uitgegeven worden, en dat wordt alleen maar erger, denk eens aan de ziekenfonds komend jaar, de benzineprijzen nu etc etc.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:39 schreef Skorpija het volgende:
Sparen![]()
Uitgeven![]()
Door jullie spaarders gaat de economie naar de knoppen![]()
Om jou maar te citeren: lang leve Nederland.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:18 schreef TheOneAndOnly het volgende:
laat ze vanuit den haag maar iets verzinnen waardoor e koopkracht vooruit gaat, dat hoef ik niet te doen vind ik.
Mijn vriend spaart 300 en ik 250. Samen 550 per maand dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:39 schreef Echo99 het volgende:
Mijn vriendin en ik verdienen samen ongeveer 3000 Euro per maand netto. We sparen maandelijks ongeveer 300 á 400 Euro. Dus een procentje of 11 van ons maandelijkse inkomen gaat op de spaarrekening. Is dat veel of weinig (relatief gezien dan) Hoeveel sparen jullie maandelijks???
Helemaal waar. Lekker de burgers de schuld geven .. yeah right.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:41 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Pcies, of de nieuwe verhoging van de gemeentelijke lasten opvangen (zo'n 120% in 5 jaar tijd), de verhoging van de ziektekosten aankomend jaar (40~100%, basis zal richting de 100,- gaan namelijk) enzovoorts![]()
Het komt dus wel op, er blijft alleen steeds minder over om in winkels uit te geven.. weinig met sparen te maken eigenlijk.
och valt wel mee hoor. Mijn vriending en ik verdienen 3400 netto en sparen "maar" 500 per maand.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
precies de helft van dat gaat nog een keer op aan vaste lasten. En verder boodschappen en leuke dingen doen. (als je t zo neerzet is t wel veel inderdaad)
Dat wordt een leuk startkapitaal. Beleg je het of staat het ´gewoon´ op een spaarrekening?quote:Enige vaste spaarbedrag wat we vanaf volgende maand gaan doen is zo'n 125¤ per kind per maand sparen op hun eigen spaarrekening. Altijd handig om een klein startkapitaal te hebben als ze 18 zijn.
Om te beginnen gewoon op een spaarrekening, maar ik ga zeker nog andere mogelijkheden uitzoeken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat wordt een leuk startkapitaal. Beleg je het of staat het ´gewoon´ op een spaarrekening?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |