Kijk ende lees!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:43 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Op vakantie naar Spanje en Turkije moet erbij vermeld worden.
Wat heeft die Amerikaanse TV-zender er mee te maken??quote:
Alleen paupers kijken naar Amerikaanse TV-zenders. De elite kijkt naar de VPRO of heeft in het beste geval niet eens televisie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:14 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Wat heeft die Amerikaanse TV-zender er mee te maken??
Dat wou ik zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:13 schreef Dleg het volgende:
paupers openen pauper topics
Dat is balenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:03 schreef djenneke het volgende:
ik had mezelf toch wel als pauper ingeschaald, en nou blijkt hier opeens dat ik dat helemaal niet ben...![]()
Oke so you think your though, belangrijkste vraag:quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:23 schreef Furious het volgende:
Ik werk niet, en ik ben niet op vakantie geweest naar Spanje of Turkije en ik doe wel aan anti-pauper.
Ik ben tof men!
Though.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:27 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oke so you think your though, belangrijkste vraag:
Hoeveel sletten/sletjes heb je er al mee in bed gekregen ?![]()
idd, deel 29 ofzoquote:
vandaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:15 schreef r4uz het volgende:
Paupers gaan voor hun wekelijkse boodschappen naar de LIDL of ALDI.
Rustig maar hoor, er zullen vast wel een paar redenen zijn die bewijzen dat jij pauper bentquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:03 schreef djenneke het volgende:
ik had mezelf toch wel als pauper ingeschaald, en nou blijkt hier opeens dat ik dat helemaal niet ben...![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:10 schreef Ayaxola het volgende:
Paupers drinken Heineken.
doe het zelfquote:
ik heb ze alle 3quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:42 schreef Gloeidoos het volgende:
- Paupers werken
- Paupers gaan op vakantie naar Spanje en Turkije
- Paupers doen geen anti-pauperige dingen
*Er kunnen nog regels aan toegevoegd worden.
Voel je je aangesproken dan ben je een pauper, gefeliciteerd!
terwijl ze in verbinding staan door de antennes op hun dakquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:12 schreef Vector_SLD het volgende:
paupers halen elkaar in met de caravan als ze met twee families op vakantie gaan![]()
Daar werk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:14 schreef Vector_SLD het volgende:
paupers gaan winkelen in Bataviastad
Nee, ik winkel enkel in de PC Hooftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |