Ik meot nog een wand rek aan me muur vast makenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:09 schreef mordradead het volgende:
Wie gaan er nog meer klussen in de zomervakantie? Ik wel
Ik kan goed verfafkrabben en grondverfenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
Zo! TOf man Tain! Je kunt goed klussenGoed opgelet bij de lessen van Conflict zeker
![]()
dat kan ik zien!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja jongen, ik heb het meeste gedaan, zoals je ziet erg netjes maarja ik ben nou eenmaal erg goed he.
Je bent nog vergeten dat het binnen een uur gedaan wasquote:
omdat het geheugenkaartje vol was en ik geen idee welke foto's er af konden en geen zin had om er foto's vanaf te halenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom is die tweede zwart/wit?
Wequote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:21 schreef Thomper het volgende:
[..]
Zullen we hem in het PSP topic posten?
Dan is dit de enige shooter waar ik echt slecht in ben. Straks nog eens proberenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:01 schreef mordradead het volgende:
je bent echt slecht
HALEN! Spijt zul je niet hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gamecube. Die heb ik al maanden niet aangeraakt. Wil binnenkort Donkey Konga halen anders is het zo zonde.![]()
Twilight Princess gaat nog wel ff duren (einde van november las ik net).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
HALEN! Spijt zul je niet hebben
en je gaat de nieuwe zelda ook halen enzo
Laatste Zelda had ik ook blind gehaald. Niet dat die slecht was maar ik had er meer van verwacht en achteraf gezien had ik die pas beter kunnen kopen als budgetgame.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:10 schreef mordradead het volgende:
de nieuwe zelda haal ik toch wel blind![]()
true, daarom ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Laatste Zelda had ik ook blind gehaald. Niet dat die slecht was maar ik had er meer van verwacht en achteraf gezien had ik die pas beter kunnen kopen als budgetgame.
nee gewoon nederlandersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:37 schreef mordradead het volgende:
zijn het japanners?
Ik ook, want die stinken niet!quote:
Grote aaibaal die je kan aaien en schoppen. Ideaal voor Nintendogsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook, want die stinken niet!
(OMG, straks is het revolutionaire in de revolution dat je nu de games kunt ruiken)
ik vond het helemaal geen kutspel.. een van de betere spellen van de cube..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
true, daarom ookhe... kutspel dat het was.. ik poep op zeilen
Zou er iemand heen gaan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:58 schreef RaymanNL het volgende:
WTF! Vaak Capcom feest volgende week van Fok!![]()
Als er meer dan drie zinnen info wordt gegeven misschien welquote:
* Gratis bierquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als er meer dan drie zinnen info wordt gegeven misschien wel
Locatie is geheim.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef Cerbie het volgende:
Of een locatie, eventuele toegangsprijs en wat er allemaal te doen is.
Oh en controllers die niet gemarkeerd zijn, ik heb nog een nieuwe nodig
Moet jij nu niet slapenquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja hele nacht opgebleven ja. Wytske staat er wel weer leuk bij trouwens ( net 5 blond meisje, leukste belspel meisje in jaaaaaaaaren
)
Jij kijk belspellen 's nachts?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:44 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja hele nacht opgebleven ja. Wytske staat er wel weer leuk bij trouwens ( net 5 blond meisje, leukste belspel meisje in jaaaaaaaaren
)
O. euhm.quote:
Ze is wel knap, maar erg dom. Ze kwam erg vaak in kopspijkers enzeauquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Zolang ze maar lekker is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze is wel knap, maar erg dom. Ze kwam erg vaak in kopspijkers enzeau![]()
Akelig kamertje heb je.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
Kijk eensch hoe mooi ik dat samen met me pa heb gemonteerd
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijk wel een gevangenishokje. Zal wel door je bed komen.quote:
Wacht maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:00 schreef speknek het volgende:
Spijlen roeleren. Zeker in combinatie met handboeien.
|F*cking hell, RaymanNL heeft gewoon een SM-keldertje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wacht maar
* RaymanNL maakt snel meer pics![]()
Is die van de IKEA danquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:13 schreef speknek het volgende:
Mooie IKEA kast.
Statiefquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef Tain het volgende:
Heb je geen statief?
Die heeft echt iedereen in heel Nederland ongeveerquote:
je foto's zijn een klein beetje bewogenquote:
ik heb ook een kastje van de ikea voor m'n klerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Die heeft echt iedereen in heel Nederland ongeveer.
The c-word, you said the c-word.quote:
viezerikquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neej!
Ik heb echt een trillende hand vandaag
Ik niet, ik heb IVAR.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Die heeft echt iedereen in heel Nederland ongeveer.
Capibar is op vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
The c-word, you said the c-word..
Snel barricadeer de deur voordat capibar binnenstormt.
ik heb het geedit... nu jullie nogquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef speknek het volgende:
[..]
The c-word, you said the c-word..
Snel barricadeer de deur voordat capibar binnenstormt.
WAT IS ER MIS MET MIJN KAMER! HIJ IS KEI MOOI!quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb IVAR.
Ow en Raymannl hoe kan je ooit leven met zon kamer?
Vandaar dat de SC een stuk beter is de laatste tijd.quote:
Ik zeg niksquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Slowchat vandaar dat de SC een stuk beter is de laatste tijd.![]()
Typefoutjequote:
Hoi zeggen in de SLowchat is zoooooo [PUB]quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:33 schreef mordradead het volgende:
hoi
Weleens...quote:
Gefeliciteerdquote:
Als jij dat zegtquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:48 schreef mordradead het volgende:
taart is ook een baco puber
Wanneer gepost?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben ook bezig met het bestellen van de logitec precision gaming headset, ik heb zo'n betaalpapiertje op de post gedaan (ik heb geen internetbankieren), maar de site geeft nog niet aan dat het betaald is.![]()
Meld trouwens. moet nog wat posts makenquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:18 schreef MMaRsu het volgende:
Nachtbikkels?
Waar was jij al die tijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
Meld trouwens. moet nog wat posts maken![]()
Iemand hier een xbox kopen?
* En weer wakkerquote:
en hij is duurderquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef rockstah het volgende:
[..]
* En weer wakker
Ehm... PXC300 dus. Wat een wereld van verschil weer't is iniedergeval beter
denk ik.
...............................................
Iemand gamecube kopen dan?
Jaaaaaa, dat zal welquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoi inge uit groningen, ben jij mijn nichtje ?
Lijkt me niet! Ik ken nl. geen Douwe uit Leeuwardenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoi inge uit groningen, ben jij mijn nichtje ?
Is ie goedkoop?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef rockstah het volgende:
Iemand gamecube kopen dan?
nu welquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Ik ken nl. geen Douwe uit Leeuwarden![]()
i
maar het kan natuurlijk zijn dat je bent geprikt door een onbekend teek soort, waardoor je nu al je herinneringen kwijt bent! En leeft als een kluizenaar achter het onbekende Internet!quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Lijkt me niet! Ik ken nl. geen Douwe uit Leeuwarden![]()
i
maar die kans acht ik erg kleinquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar het kan natuurlijk zijn dat je bent geprikt door een onbekend teek soort, waardoor je nu al je herinneringen kwijt bent! En leeft als een kluizenaar achter het onbekende Internet!![]()
Heb je je PC nou al bij elkaar?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
en hij is duurder50 euro was mijn max
maar oke, sennheiser is altijd goed
ik ga ook nog een keer een xbox kopen als ik een keer genoeg geld heb.. ik heb immers al xbox games
Ik denk het ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar het kan natuurlijk zijn dat je bent geprikt door een onbekend teek soort, waardoor je nu al je herinneringen kwijt bent! En leeft als een kluizenaar achter het onbekende Internet!![]()
allang ware het dat hij nog niet goed werktquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
Heb je je PC nou al bij elkaar?
Ik kan idd niks meer aan jou verkopen zo.
de slowchat loopt daar teminste nog een beetjequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Taart is trouwens volledig verhuist naar PUB, inc. de slowchat![]()
met alle respect maar in de pub slowchat staan breezerts te pronkenquote:
ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
met alle respect maar in de pub slowchat staan breezerts te pronken
alhoewel dat ongetwijfeld de schuld is van bernie
zit ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:58 schreef mordradead het volgende:
hoor jij eigenlijk niet in de pub sc te zitten
[14.gif]quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:59 schreef mordradead het volgende:
ik kom er heen en zeg: "hoi ik ben nieuw" en dan zeg jij: "flikker op kutnewbie"
oke
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:00 schreef mordradead het volgende:
ik weet nou nog steeds niet wat dat is
geniaalquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
overigens zijn jercovski en ik daar nu gebanned
ja, maar danny heeft jullie gebandquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef mordradead het volgende:
Brechtje heet die mod daar toch?
Voor een zenuwinzinking is wel wat meer nodig dan een paar pubersquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:44 schreef rockstah het volgende:
Jezus, tain zou een zenuwzinking krijgen. Hebben ze het ook nog ergens over daar of niet?
zoalsquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor een zenuwinzinking is wel wat meer nodig dan een paar pubers
10 capibars en 10 rockstah's en nog wat overijverige fanboy's en je komt misschien in de buurtquote:
neequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:20 schreef rockstah het volgende:
Kijk uit he, ik maak zo 9 kloons aan.
Jaquote:
niet in de zin van seksuele gemeenschap, maar in de zin van drankquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vannacht nog al een wilde nacht gehad![]()
Ja anders had je nu niet kunnen zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niet in de zin van seksuele gemeenschap, maar in de zin van drank![]()
AAAAAAARGWHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef mordradead het volgende:
hoeveel priklimonade had je deze keer op, ouwe snoeperd
Ik?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:03 schreef mordradead het volgende:
ben jij nou al een keer gebanned in pub
Jij oook altijd met je poesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:15 schreef mordradead het volgende:
damn, die poes hier zat net achter een jong vogeltje aan... nu maar even opgepakt, 2 deze maand vind ik wel genoeg muizen tellen natuurlijk niet
die van ons vangt ook wel een muizen alleen die eet hij niet meteen op, vogels daarentegen wel.. vooral koolmeesjesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:16 schreef inkie1010 het volgende:
gelukkig is onze kat bang voor vogels en ook voor mijn cavias
hij vangt alleen heeeeeeeeeeeeeel soms een keer een muisje
Cerror avatars zijn zoooooo augustus 2004quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
4 op een rij
ben jij niet die user waar iedereen een hekel aan heeft?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cerror avatars zijn zoooooo augustus 2004![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:35 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
ben jij niet die user waar iedereen een hekel aan heeft?
ja, dat is hij jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:35 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
ben jij niet die user waar iedereen een hekel aan heeft?
Post normaal of tief op.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:29 schreef Hanzel_lane het volgende:
4 op een rij
Pub is voor irritante kut pubers. Hier posten we normaal.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
in pub werd dat gezegd en toen was ik meteen gebanned
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:08 schreef mordradead het volgende:
hmm... ambier jij de positie van moderator
Login kopen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
![]()
Nope. Heb het gewoon niet zo op baggerusers. Ben al blij dat Capibar op vakantie is.![]()
Ik bied je RaymanNL aan. Nieuw in doos en ongebruikt.quote:
Miskoop. Net zoiets als die zingende vis aan de muur en de powerball. Had gehoopt dat het ooit ergens goed voor zou zijn, al is het maar om vliegen dood te meppen, maar helaas.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:58 schreef mordradead het volgende:
waarom heb je dat ding uberhaupt thuis liggen
Nee, de mijne is gewoon paars. Ik kon beter voor een Senseo gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:04 schreef mordradead het volgende:
heb jij trouwens de limited edition of niet
Hoe kan je die zingende vis nou een miskoop noemen, dat ding is phat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Miskoop. Net zoiets als die zingende vis aan de muur en de powerball. Had gehoopt dat het ooit ergens goed voor zou zijn, al is het maar om vliegen dood te meppen, maar helaas.![]()
Die silveren zijn wel goed. Maar ik blijf zweren bij mijn beertender.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:08 schreef mordradead het volgende:
nee, senseo's zijn helemaal niksdie van ons is ook al kapot
als ik ooit groot ben koop ik ook zo'n mooie beertenderquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die silveren zijn wel goed. Maar ik blijf zweren bij mijn beertender.![]()
Ik weet niet of RaymanNL kan zingen. Toch maar eens proberen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:09 schreef mordradead het volgende:
Een vriend van me heeft een zingende kreeft
Het smaakt gewoon zeer goed. Daarnaast blijft de bier op perfect temperatuur en is het tappen zelf een waar genot. Wieckse Witte smaakt minder. Amstel vind ik niet zo bijzonder vergeleken met Heineken en Brand.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
als ik ooit groot ben koop ik ook zo'n mooie beertendersmaakt dat bier nou ook significant beter?
Dus tegenaanschoppen werkt nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:12 schreef mordradead het volgende:
dan moet je aan dat touwtje aan de achterkant trekken alleen dan is hij niet meer in minte conditie
Amstel is ook pis. Doe mij dan maar Brand.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het smaakt gewoon zeer goed. Daarnaast blijft de bier op perfect temperatuur en is het tappen zelf een waar genot. Wieckse Witte smaakt minder. Amstel vind ik niet zo bijzonder vergeleken met Heineken en Brand.
Ik heb al een heinekenafschuimer en van die officiele glazen. Zelfs Heineken pullen en lang werpige Brand glazen die trouwens het lekkerst drinken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:19 schreef mordradead het volgende:
je hebt ook best leuk pimpspul ervoor
[afbeelding]
Vind het wel matig dat ze bij de shop van beertender.nl zo weinig spullen hebben. Ik wil ook nog van alles bestellen bij de shop van heineken.nl:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:26 schreef mordradead het volgende:
tappen roeleert gewoon
Ruilen tegen RaymanNL?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:34 schreef mordradead het volgende:
ik heb een honcho, beat that
Ik wacht nog op de Beertenderrugzak.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:37 schreef mordradead het volgende:
ik heb overigens nog wel een koeltasje waar je een aantal blkjes in kunt opstapelen (langwerpig dus) van dommelsch liggen die wil ik er wel voor ruilen
Model B55 is luxer uitgevoerd in chroom / zwart, de B50 en B60 zijn iets eenvoudiger uitgevoerd in satijnzilver / grijs (B50) en satijnzilver / zwart. De B55 heeft als extra een controlelampje ‘aan’ en een controlelampje ‘actieve koeling’. Verder heeft de B55 een semi-professionele zwart / chromen lekbak tegenover de iets eenvoudigere lekbak van B50 en B60.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:43 schreef mordradead het volgende:
hmm... welke types beertenders zijn er nou, en welke is het mooiste
Doe je dat gewoon. Al vind ik de controle lampjes wel handig, maar als je de bierfusten koud uit de koelkast in de beertender prop dan heb je geen controle lampjes nodig. Verder vind ik lichtgrijs plastic gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:51 schreef mordradead het volgende:
maar de b60 krijg je bij een telefoonabbo
Uiteindelijk gaat het om de bier. Maar het chroom pimpt gewoon mooier met bezoek enzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:55 schreef mordradead het volgende:
ik ook maar ik heb gewoon geen geld voor zo'n dure en een telefoon ter vervanging van m'n ngage is ook wel nodig
Weinig mis met de Blokker. Goede bierglazen zijn moeilijk te vinden, tenzij je gewoon jat van de kroeg.quote:
Ik heb liever de Marskramer, daar werken leuke jonge chineesjesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:15 schreef mordradead het volgende:
die blokker hier is wel een kutzaak, kocht ik iets wat volgens zo'n bordje in de aanbieding was kwam ik bij de kassa was dat bordje omgewisseld
Toko vind ik juist tegenvallen, de echte knappe werken hier echt anders. Meestal in kledingzaken (aangezien die wel mooi moeten zijn om dingen te verkopen).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:25 schreef mordradead het volgende:
sindsdien ik hier in Friesland woon heb ik nog nooit een marskramer gezienleuke aziaten geen flauw id waar ze vandaa komen werken in de toko
Heb ook al mijn favo. kassieres bij diverse winkels. Het maakt mij nooit uit hoe lang de rij is, zolang het maar de juiste persoon achter de kassa zit. Bij de AH werkt ook een hele mooiere Aziatische. Geen rare tanden of te smal gezicht, maar gewoon mooie zoete gezicht met prachtig bos haren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:28 schreef mordradead het volgende:
overigens werken ze ook bij de lokale chinees
Daar kan je in vergissen. Hoeveelheid bejaarden is toch een belangrijke factor. Beter in een rij van 10 'normale' mensen dan in een rij met 3 a 4 bejaarden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:32 schreef mordradead het volgende:ik ga standaard bij de kortste rij staan, want dat duurt het minst lang meestal dan
![]()
Heb je weleens een bejaarde zien pinnen? Of gewoon snel contant betalen? Fucking hell, dat het een eeuwigheid duurt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:35 schreef mordradead het volgende:
ja maar die bejaarden nemen vaak zoveel ruimte in dat die rijen zoiezo al erg lang zijn
Have fun.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:40 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ga over een minuut of 10 weg en kom over een week terug, de dag erna ga ik weer weg voor 3 weken ofzo.. Ajuus! dus.. Ook wel fijn trouwens dat ik iets niet goed had gedaan bij het betalen van mijn headset, het was dus niet als betaald aangegeven. Ik heb erheen gebeld en het even geregeld. Ze zijn volgende week dicht door vakantie en daarna ben ik 3 weken op vakantie. Duurt dus nog wel even voordat ik dat ding zie![]()
Dan moet je meer posten. En het zal wel iets te maken hebben met de vakantieperiode.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:18 schreef Tain het volgende:
Wat een gezellige boel is het hier toch altijd, zoveel verschillende mensen
dat er hier zoveel word gepost ja, we moeten eens wat meer dit topic spammen reclame makenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan moet je meer posten. En het zal wel iets te maken hebben met de vakantieperiode.
je bedoelt ergens anders dit topic spammenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat er hier zoveel word gepost ja, we moeten eens wat meer dit topic spammen reclame maken
Daarom bestel ik via de site. Daarbij zijn er vaak internet aanbiedingen en is het mogelijk om korting op korting te krijgen dankzij prijsjerijk en Free-id. Het is zeker goedkoper dan Media Markt. Taken (serie op dvd) heb ik bij FRS voor 22 euro en bij MM is die nog 70 euro.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:07 schreef mordradead het volgende:
de free record shopik zit altijd te zeuren omdat die hier in de stad een te klein assortiment heeft, verder hebben ze af en toe wel leuke aanbiedingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |