Weinig mis met de Blokker. Goede bierglazen zijn moeilijk te vinden, tenzij je gewoon jat van de kroeg.quote:
Ik heb liever de Marskramer, daar werken leuke jonge chineesjesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:15 schreef mordradead het volgende:
die blokker hier is wel een kutzaak, kocht ik iets wat volgens zo'n bordje in de aanbieding was kwam ik bij de kassa was dat bordje omgewisseld
Toko vind ik juist tegenvallen, de echte knappe werken hier echt anders. Meestal in kledingzaken (aangezien die wel mooi moeten zijn om dingen te verkopen).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:25 schreef mordradead het volgende:
sindsdien ik hier in Friesland woon heb ik nog nooit een marskramer gezienleuke aziaten geen flauw id waar ze vandaa komen werken in de toko
Heb ook al mijn favo. kassieres bij diverse winkels. Het maakt mij nooit uit hoe lang de rij is, zolang het maar de juiste persoon achter de kassa zit. Bij de AH werkt ook een hele mooiere Aziatische. Geen rare tanden of te smal gezicht, maar gewoon mooie zoete gezicht met prachtig bos haren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:28 schreef mordradead het volgende:
overigens werken ze ook bij de lokale chinees
Daar kan je in vergissen. Hoeveelheid bejaarden is toch een belangrijke factor. Beter in een rij van 10 'normale' mensen dan in een rij met 3 a 4 bejaarden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:32 schreef mordradead het volgende:ik ga standaard bij de kortste rij staan, want dat duurt het minst lang meestal dan
![]()
Heb je weleens een bejaarde zien pinnen? Of gewoon snel contant betalen? Fucking hell, dat het een eeuwigheid duurt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:35 schreef mordradead het volgende:
ja maar die bejaarden nemen vaak zoveel ruimte in dat die rijen zoiezo al erg lang zijn
Have fun.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:40 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ga over een minuut of 10 weg en kom over een week terug, de dag erna ga ik weer weg voor 3 weken ofzo.. Ajuus! dus.. Ook wel fijn trouwens dat ik iets niet goed had gedaan bij het betalen van mijn headset, het was dus niet als betaald aangegeven. Ik heb erheen gebeld en het even geregeld. Ze zijn volgende week dicht door vakantie en daarna ben ik 3 weken op vakantie. Duurt dus nog wel even voordat ik dat ding zie![]()
Dan moet je meer posten. En het zal wel iets te maken hebben met de vakantieperiode.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:18 schreef Tain het volgende:
Wat een gezellige boel is het hier toch altijd, zoveel verschillende mensen
dat er hier zoveel word gepost ja, we moeten eens wat meer dit topic spammen reclame makenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan moet je meer posten. En het zal wel iets te maken hebben met de vakantieperiode.
je bedoelt ergens anders dit topic spammenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat er hier zoveel word gepost ja, we moeten eens wat meer dit topic spammen reclame maken
Daarom bestel ik via de site. Daarbij zijn er vaak internet aanbiedingen en is het mogelijk om korting op korting te krijgen dankzij prijsjerijk en Free-id. Het is zeker goedkoper dan Media Markt. Taken (serie op dvd) heb ik bij FRS voor 22 euro en bij MM is die nog 70 euro.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:07 schreef mordradead het volgende:
de free record shopik zit altijd te zeuren omdat die hier in de stad een te klein assortiment heeft, verder hebben ze af en toe wel leuke aanbiedingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |