idd een bla bla landquote:Op zondag 4 september 2005 22:11 schreef cora4034 het volgende:
Wat een ontzettende wazige beroepen hebben die nederlanders...
Omgevingspsycholoog, mental coach, adviseur, we zijn echt een blabla landje.![]()

Als het vier keer random is wel. Maar dat de eerste gelukkige daarna 2de moet uitkiezen is goed gevondenquote:Op zondag 4 september 2005 22:15 schreef rubbereend het volgende:
beetje kunstmatige spanning dat wiel

Lijt op ... Giovanni, de bananenman van ER.quote:Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ah, hij heet Gianni. Bah.

Uhuh. Viel mij ook al meteen opquote:Op zondag 4 september 2005 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lijt op ... Giovanni, de bananenman van ER.![]()

idd k was iets te vroeg met mn conclusie.quote:Op zondag 4 september 2005 22:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als het vier keer random is wel. Maar dat de eerste gelukkige daarna 2de moet uitkiezen is goed gevonden

Nee hoor, alleen haar beroep vind ik al ergerlijkquote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef blue-102 het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan dat mental coach wijf ?

ja het uiteindelijk doel is me ook nog beetje onduidelijkquote:Op zondag 4 september 2005 22:25 schreef Cee het volgende:
Beetje abstracte murrie allemaal nog, het wil nog niet zo boeien. Wat is de eindprijs? Ik wil 'n eindprijs! Verder is Gianni wel jummie.

da's de bedoelingquote:Op zondag 4 september 2005 22:29 schreef MissX het volgende:
[..]
ja het uiteindelijk doel is me ook nog beetje onduidelijk

neequote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef blue-102 het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan dat mental coach wijf ?

Ook mijn gedachten, al kijk ik volgende week zeker weerquote:Op zondag 4 september 2005 22:37 schreef Stranger het volgende:
Als dom klapvee begrijp ik er nog zeer weinig van, ben een beetje gedesoriėnteerd. Wat is het doel, blijftt iedereen altijd op dat stomme eiland en aan het vaste land? Gaan er nog mensen afvallen? Een tipje van de sluier meer oplichten zou niet erg geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |