idd een bla bla landquote:Op zondag 4 september 2005 22:11 schreef cora4034 het volgende:
Wat een ontzettende wazige beroepen hebben die nederlanders...
Omgevingspsycholoog, mental coach, adviseur, we zijn echt een blabla landje.![]()
Als het vier keer random is wel. Maar dat de eerste gelukkige daarna 2de moet uitkiezen is goed gevondenquote:Op zondag 4 september 2005 22:15 schreef rubbereend het volgende:
beetje kunstmatige spanning dat wiel
Lijt op ... Giovanni, de bananenman van ER.quote:Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ah, hij heet Gianni. Bah.
Uhuh. Viel mij ook al meteen opquote:Op zondag 4 september 2005 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lijt op ... Giovanni, de bananenman van ER.![]()
idd k was iets te vroeg met mn conclusie.quote:Op zondag 4 september 2005 22:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als het vier keer random is wel. Maar dat de eerste gelukkige daarna 2de moet uitkiezen is goed gevonden
Nee hoor, alleen haar beroep vind ik al ergerlijkquote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef blue-102 het volgende:
Ben ik de enige die zich ergert aan dat mental coach wijf ?
ja het uiteindelijk doel is me ook nog beetje onduidelijkquote:Op zondag 4 september 2005 22:25 schreef Cee het volgende:
Beetje abstracte murrie allemaal nog, het wil nog niet zo boeien. Wat is de eindprijs? Ik wil 'n eindprijs! Verder is Gianni wel jummie.
da's de bedoelingquote:Op zondag 4 september 2005 22:29 schreef MissX het volgende:
[..]
ja het uiteindelijk doel is me ook nog beetje onduidelijk
neequote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef blue-102 het volgende:
Ook mijn gedachten, al kijk ik volgende week zeker weerquote:Op zondag 4 september 2005 22:37 schreef Stranger het volgende:
Als dom klapvee begrijp ik er nog zeer weinig van, ben een beetje gedesoriënteerd. Wat is het doel, blijftt iedereen altijd op dat stomme eiland en aan het vaste land? Gaan er nog mensen afvallen? Een tipje van de sluier meer oplichten zou niet erg geweest zijn.
Ik geef het volgende week nog een kans en dan beslis ik wel of ik het ga volgen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook mijn gedachten, al kijk ik volgende week zeker weer.
Het is inderdaad nog behoorlijk verwarrend, maar hopelijk wordt het binnen één of twee afleveringen duidelijk anders sterft dit een bijzonder snelle dood denk ik.quote:Op zondag 4 september 2005 22:37 schreef Stranger het volgende:
Als dom klapvee begrijp ik er nog zeer weinig van, ben een beetje gedesoriënteerd. Wat is het doel, blijftt iedereen altijd op dat stomme eiland en aan het vaste land? Gaan er nog mensen afvallen? Een tipje van de sluier meer oplichten zou niet erg geweest zijn.
ja zoiets en k denk dat ze na verloop van tijd level 1 opruimen en ide mensen kunnen naar huisquote:Op zondag 4 september 2005 22:41 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Volgens mij is het vasteland het eerste level. Je kan door opdrachten winnen doorgaan naar het eiland. Het eiland is level twee. Vanaf het eiland kun je naar level drie (=?). Maar je kan ook terug naar level een, het vasteland.
denk ik?
Ja ok, zo achterlijk zijn we ook niet. Maar het is geen rpg je moet wat hebben aan die levelsquote:Op zondag 4 september 2005 22:41 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Volgens mij is het vasteland het eerste level. Je kan door opdrachten winnen doorgaan naar het eiland. Het eiland is level twee. Vanaf het eiland kun je naar level drie (=?). Maar je kan ook terug naar level een, het vasteland.
denk ik?
En roos is de prinses, art is bowser ?quote:Op zondag 4 september 2005 22:47 schreef marbe het volgende:
Vind het op zich wel intrigerend en vind de keuze van de kandidaten wel heel erg leuk. Allemaal heel erg prestatie en doelgericht. Lijken mij wel interessant.
Doel van het spel? Nog geen idee. Denk inderdaad dat het in verschillende levels gaat en dat er steeds minder naar een hoger level gaan.Tot je hebt gewonnen. Soort Mario Bros.....
een onvervalste zweefteef.quote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef blue-102 het volgende:
Dat is inderdaad geweldig, jammer dat de proef fysiek is.. Beetje jammer.quote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
een onvervalste zweefteef.
"Ik was tijdens het hangen soms aan het mediteren. Ik weet hoe sterk je mentaal kan zijn"
Dat zou inderdaad kunnen kloppen maarja hoe test je dat enzo? De reden waarom ze niets zeggen zou kunnen zijn dat ze zelf ook nog een beetje aan het verzinnen zijnquote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef kree het volgende:
het doel is volgens mij om uit te vinden waarom die nomaden steeds verder weg trekken.
Ja, dat kan net zo goed iets heel simpels zijn. Voedsel, wegtrekken van de oprukkende vreemde culturen. Daarvoor hoef je geen weken op een paar rotsen te gaan zitten.quote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef kree het volgende:
het doel is volgens mij om uit te vinden waarom die nomaden steeds verder weg trekken.
Same here, het einde heb ik half gemist omdat Koefnoen begon op 2. Ik kijk volgende week nog en dan beslis ik wel of ik blijf kijken. Morgen in ieder geval weer ERquote:Op zondag 4 september 2005 23:14 schreef cora4034 het volgende:
Tsja, het hoofddoel ontgaat mij ook een beetje. En ik denk dat de bedoeling wel een beetje duidelijk moet worden, volgende week ofzo, anders ben ik bang dat ik afhaak.
Starry Starry Night van Don McLeanquote:Op zondag 4 september 2005 23:25 schreef Setambre het volgende:
Erg vet programma. Vind het puurder dan ER.
Trouwens weet iemand welk nummer die gozer speelde op zijn gitaar ?
quote:
Ik vond het juist wat kuntsmatiger allemaal aandoen. Maar goed, ik ga het allemaal nog even aankijken.quote:Op zondag 4 september 2005 23:25 schreef Setambre het volgende:
Erg vet programma. Vind het puurder dan ER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |