Eigenlijk wel hoewel ik opzich wel het doel wil wetenquote:Op zondag 4 september 2005 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook, dat mysterieuze maakt het nog leuker.
quote:Op zondag 4 september 2005 21:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind dat lagensysteem wel okay. Lekker mysterieus. Bij ExRo weet je meteen al waar je aan toe bent, hier niet.
Tot nu toe goed. Ik zoek alleen een favoriet.
Afgrijselijk eigenlijk hoe ze je manipuleren met die montage he. Door alleen al een ministukje te laten zien van Lex die een kutopmerking maakt, mag niemand 'm meer. Terwijl 5 anderen vast een even erge opmerking gemaakt kunnen hebben. Dat zie je alleen niet.quote:Op zondag 4 september 2005 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]idd heb oko nog geen favoriet, is ook een beetje lastig om na 10 minuten al een favoriet te kiezen uit de 18, k weet al wel wie k niet mag
that's tv, maargoed het was echt een enorme kutopmerking, lekkere binnekomer op dag1quote:Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Afgrijselijk eigenlijk hoe ze je manipuleren met die montage he. Door alleen al een ministukje te laten zien van Lex die een kutopmerking maakt, mag niemand 'm meer. Terwijl 5 anderen vast een even erge opmerking gemaakt kunnen hebben. Dat zie je alleen niet.
Hier hebben we Roos die alles inleest ...quote:Op zondag 4 september 2005 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
Irritante stem..
Iemand moet het doen ...quote:Op zondag 4 september 2005 21:55 schreef rubbereend het volgende:
eentje is grafdelfsterook geen alledaags beroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |