Volgens Roos was de eigenlijke bedoeling van het programma om dit niet op een eiland te doen , maar in de Saharawoestijn en met een Nomadenvolk als "mysterie" . Helaas was dit project door de korte termijn waarop ze dit door het verdwijnen van ER uit hun rechten (dit had eigenlijk de opvolger van ER volgend jaar moeten worden) niet haalbaar, en hebben ze dit dan maar laten plaatsvinden waar ze eigenlijk hun ER hadden gepland.quote:Op zondag 4 september 2005 23:44 schreef rubstar het volgende:
Ik heb deze eerste aflevering bekeken.. en tot nu toe lijkt het mij niks. Er is geprobeerd om der iets heel leuks van te maken, met het 'mysterieuse' van die andere beschaving.. maar het intrigeert me niet... de mensen zijn wel ok.. maar het lijkt gewoon wel ER in een iets ander jasje...
drop gewoon is 10 mensen met ze alle op een ECHT verlaten eiland, en laat ze alles zelf filmen, zonder spelletjes etc etc.. gewoon is echt overleven, dat lijkt me nou is leuk om te zien.
*mee eens is!quote:Op zondag 4 september 2005 23:55 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vind het wel boeiend, hoewel de komende afleveringen natuurlijk wel wat meer spel, spanning en mysterie moeten bieden dan enkel een promotie- en een degradatiespelletje. Ze hebben in ieder geval een erg interessante groep mensen weten te selecteren, boeiender imo dan ER dit jaar en zeker veel boeiender dan BB.
Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Kijkcijfers Terra incognita 472.000quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:08 schreef schatje het volgende:
Trouwens, het zou helemaal lachen zijn als dit beter gaat scoren dan ER op Talpa.
Verkijk je er niet op.
Ik denk dat dat komt omdat het nieuw is, mensen zijn benieuwd hoe dit op ER lijktquote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Kijkcijfers Terra incognita 472.000
Terra Incognita de kandidaten 210.000![]()
Volgens mij heeft Talpa expres ER dan op maandag geprogrammeerd staan,vorige week was ER nog op zondag te zienquote:Op maandag 5 september 2005 12:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat het nieuw is, mensen zijn benieuwd hoe dit op ER lijkt
hoe kom je daar nou weer bij?! was gewoon direct op maandag hoor...quote:Op maandag 5 september 2005 12:58 schreef DarcMarc het volgende:
Volgens mij heeft Talpa expres ER dan op maandag geprogrammeerd staan,vorige week was ER nog op zondag te zien
Sorry ja je hebt helemaal gelijk ,was in de war met de herhaling ik dacht dat dat maandag avond was maar dat bleek woensdag nacht te zijnquote:Op maandag 5 september 2005 13:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij?! was gewoon direct op maandag hoor...
Op dat kandidatenvoorstelprogramma zat ik ook niet te wachten.quote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Kijkcijfers Terra incognita 472.000
Terra Incognita de kandidaten 210.000![]()
Nee, heb nog wel even gewacht tot na de reclame. Daarna ben ik in slaap gevallenquote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op dat kandidatenvoorstelprogramma zat ik ook niet te wachten.
Precies, bij elk van de vierentwintig vooruit- en terugblikken werd er telkens onsubtiel ingeramd hoe mysterieus het allemaal wel niet is.quote:Op maandag 5 september 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
k kan t woord mysterieus alleen niet meer horen na de eerste aflevering
Ja, en dat valt eigenlijk ook nog wel mee.quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Precies, bij elk van de vierentwintig vooruit- en terugblikken werd er telkens onsubtiel ingeramd hoe mysterieus het allemaal wel niet is.![]()
Hmm, een aantal weken op een lekker warm eiland...quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef --Globe-- het volgende:
Wat baal je dan als je niet eens van dat 1e niveau af komt, en uiteindelijk weer wordt weggestuurd naar huis.
Het aardige van het programma is denk ik dat vanaf de komende uitzending iemand is teruggevallen van eiland naar vaste land. Ben benieuwd in hoeverre zij de 'kennis' gaat delen die ze tot dusver op het eiland heeft opgedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:22 schreef YPPY het volgende:
Het was niet geniaal, maar boeiend genoeg om volgende week weer te kijken. Op zich vind ik het wel leuk dat degenen op het vaste land zo weinig weten, dat maakt ze wanhopiger om daar weg te komen.
Ja, dat wilde ze toch niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:58 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het aardige van het programma is denk ik dat vanaf de komende uitzending iemand is teruggevallen van eiland naar vaste land. Ben benieuwd in hoeverre zij de 'kennis' gaat delen die ze tot dusver op het eiland heeft opgedaan.
Goede actie. Dan weten de anderen niet wat zij wel weet en dat is een goede reden voor ruzie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:16 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ze toch niet?Ze zei dat ze die informatie liever voor zichzelf hield om eventueel ver in het spel te komen?
De hele nachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef ChrisJX het volgende:
Oh... het was dus vanavond? Ik haal echt alles door elkaarWanneer is de herhaling
Vannacht waarschijnlijk weer een kans,quote:
Die is hier nog niet uitgezonden volgens mijquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De 2de aflevering was best wel leuk, vond ik ...
ja het spel is wat onduidelijk, het is dat de promo's en intro's steeds vertellen dat het om het oplossen van een mysterie gaat anders wist je als kijker ook niets. Ik vraag me ook af in hoeverre iemand op het vaste land kans maakt om goed in de groep te liggen als die zeg maar na een week pas naar het eiland Koh Muk mag. Dan zijn er al zulke hechte kliekjes dat je als outsider altijd de pineut bent met kiezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eindelijk kunnen kijken.
Erg cool en erg interessant. Je leert echt op een leuke manier een hele oude mooie cultuur kennen, maar het spel opzich is wel erg traag en weinig spannend. Hopelijk kan daar in de komende afleveringen wat meer vaart inkomen, in plaats van elke keer een promotie en degradatieduel.
Ben erg benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
ER: 768.000 (Maandag 4 September)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:08 schreef schatje het volgende:
Trouwens, het zou helemaal lachen zijn als dit beter gaat scoren dan ER op Talpa.
Verkijk je er niet op.
Nee, daar mogen jullie nog tot zondag op wachtenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die is hier nog niet uitgezonden volgens mij
niet mee eensquote:Op zondag 11 september 2005 16:03 schreef MrX1982 het volgende:
ER is een afgelikte boterham.
ik ookquote:Ik ga vanavond weer TI kijken
Ach, hoe kun je dat na 1 aflevering al weten? Robinson is vertrouwd, TI is iets heel nieuws.quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef Xrenity het volgende:
Vond er geen reet aan.
Doe mij maar weer Robinson
Ik vond er weinig aan, en de eerste indruk is toch belangrijk. Het is gewoon te vaag allemaal imoquote:Op zondag 11 september 2005 18:07 schreef Nory het volgende:
[..]
Ach, hoe kun je dat na 1 aflevering al weten? Robinson is vertrouwd, TI is iets heel nieuws.
Jup, ik ga weer kijkenquote:Op zondag 11 september 2005 19:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Blijkbaar is dit de 2e aflevering in de serie?
Dat heb ik ook en visa versa.quote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef Quoi het volgende:
Ik moet telkens even goed nadenken om maar niet alle deelnemers door de war te halen met EpeditieRobinson-deelnemers.......................
Over wat maak je ook alweer weblogs?quote:Op zondag 11 september 2005 22:30 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het allemaal zo kinderachtig
Daar heb ik hetzelfde over gezegd. Column van vandaag gelezen?quote:Op zondag 11 september 2005 22:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Over wat maak je ook alweer weblogs?![]()
Hij stemt voor de zwakste in zijn ogen, omdat hij daar makkelijker van kan winnen (dat is zijn gedachtegang denk ik).quote:Op zondag 11 september 2005 22:37 schreef babette21 het volgende:
& hoewel ik Bob niet snap vind ik 'm wel leuk![]()
Jammer het leek een open doel. Ik zal je column straks lezenquote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef Maerycke het volgende:
Daar heb ik hetzelfde over gezegd. Column van vandaag gelezen?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar heb ik hetzelfde over gezegd. Column van vandaag gelezen?
Tja, als ze echt verwacht dat die duik haar leven verandert wel..quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef NoSigar het volgende:
Vreemd trouwens, mensen die serieus met iets zitten, en dan wannner ze een spelletje winnen een hele nieuwe start in hun leven maken, of denken te maken. En dat alles issues ineens opgelost en verwerkt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |