Precies, bij elk van de vierentwintig vooruit- en terugblikken werd er telkens onsubtiel ingeramd hoe mysterieus het allemaal wel niet is.quote:Op maandag 5 september 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
k kan t woord mysterieus alleen niet meer horen na de eerste aflevering
Ja, en dat valt eigenlijk ook nog wel mee.quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Precies, bij elk van de vierentwintig vooruit- en terugblikken werd er telkens onsubtiel ingeramd hoe mysterieus het allemaal wel niet is.![]()
Hmm, een aantal weken op een lekker warm eiland...quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef --Globe-- het volgende:
Wat baal je dan als je niet eens van dat 1e niveau af komt, en uiteindelijk weer wordt weggestuurd naar huis.
Het aardige van het programma is denk ik dat vanaf de komende uitzending iemand is teruggevallen van eiland naar vaste land. Ben benieuwd in hoeverre zij de 'kennis' gaat delen die ze tot dusver op het eiland heeft opgedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:22 schreef YPPY het volgende:
Het was niet geniaal, maar boeiend genoeg om volgende week weer te kijken. Op zich vind ik het wel leuk dat degenen op het vaste land zo weinig weten, dat maakt ze wanhopiger om daar weg te komen.
Ja, dat wilde ze toch niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:58 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het aardige van het programma is denk ik dat vanaf de komende uitzending iemand is teruggevallen van eiland naar vaste land. Ben benieuwd in hoeverre zij de 'kennis' gaat delen die ze tot dusver op het eiland heeft opgedaan.
Goede actie. Dan weten de anderen niet wat zij wel weet en dat is een goede reden voor ruzie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:16 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ze toch niet?Ze zei dat ze die informatie liever voor zichzelf hield om eventueel ver in het spel te komen?
De hele nachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef ChrisJX het volgende:
Oh... het was dus vanavond? Ik haal echt alles door elkaarWanneer is de herhaling
Vannacht waarschijnlijk weer een kans,quote:
Die is hier nog niet uitgezonden volgens mijquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De 2de aflevering was best wel leuk, vond ik ...
ja het spel is wat onduidelijk, het is dat de promo's en intro's steeds vertellen dat het om het oplossen van een mysterie gaat anders wist je als kijker ook niets. Ik vraag me ook af in hoeverre iemand op het vaste land kans maakt om goed in de groep te liggen als die zeg maar na een week pas naar het eiland Koh Muk mag. Dan zijn er al zulke hechte kliekjes dat je als outsider altijd de pineut bent met kiezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eindelijk kunnen kijken.
Erg cool en erg interessant. Je leert echt op een leuke manier een hele oude mooie cultuur kennen, maar het spel opzich is wel erg traag en weinig spannend. Hopelijk kan daar in de komende afleveringen wat meer vaart inkomen, in plaats van elke keer een promotie en degradatieduel.
Ben erg benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
ER: 768.000 (Maandag 4 September)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:08 schreef schatje het volgende:
Trouwens, het zou helemaal lachen zijn als dit beter gaat scoren dan ER op Talpa.
Verkijk je er niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |