Nee, daar mogen jullie nog tot zondag op wachtenquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die is hier nog niet uitgezonden volgens mij
niet mee eensquote:Op zondag 11 september 2005 16:03 schreef MrX1982 het volgende:
ER is een afgelikte boterham.
ik ookquote:Ik ga vanavond weer TI kijken
Ach, hoe kun je dat na 1 aflevering al weten? Robinson is vertrouwd, TI is iets heel nieuws.quote:Op zondag 11 september 2005 15:57 schreef Xrenity het volgende:
Vond er geen reet aan.
Doe mij maar weer Robinson
Ik vond er weinig aan, en de eerste indruk is toch belangrijk. Het is gewoon te vaag allemaal imoquote:Op zondag 11 september 2005 18:07 schreef Nory het volgende:
[..]
Ach, hoe kun je dat na 1 aflevering al weten? Robinson is vertrouwd, TI is iets heel nieuws.
Jup, ik ga weer kijkenquote:Op zondag 11 september 2005 19:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Blijkbaar is dit de 2e aflevering in de serie?
Dat heb ik ook en visa versa.quote:Op zondag 11 september 2005 21:35 schreef Quoi het volgende:
Ik moet telkens even goed nadenken om maar niet alle deelnemers door de war te halen met EpeditieRobinson-deelnemers.......................
Over wat maak je ook alweer weblogs?quote:Op zondag 11 september 2005 22:30 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het allemaal zo kinderachtig
Daar heb ik hetzelfde over gezegd. Column van vandaag gelezen?quote:Op zondag 11 september 2005 22:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Over wat maak je ook alweer weblogs?![]()
Hij stemt voor de zwakste in zijn ogen, omdat hij daar makkelijker van kan winnen (dat is zijn gedachtegang denk ik).quote:Op zondag 11 september 2005 22:37 schreef babette21 het volgende:
& hoewel ik Bob niet snap vind ik 'm wel leuk![]()
Jammer het leek een open doel. Ik zal je column straks lezenquote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef Maerycke het volgende:
Daar heb ik hetzelfde over gezegd. Column van vandaag gelezen?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar heb ik hetzelfde over gezegd. Column van vandaag gelezen?
Tja, als ze echt verwacht dat die duik haar leven verandert wel..quote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef NoSigar het volgende:
Vreemd trouwens, mensen die serieus met iets zitten, en dan wannner ze een spelletje winnen een hele nieuwe start in hun leven maken, of denken te maken. En dat alles issues ineens opgelost en verwerkt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |