Je bent een labiele trut en ik hoop dat je je auto met caravan en al een ravijn inrijdtquote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef Miranda27 het volgende:
Dank je heel hartelijk ja dat is hem!! Ik herken het!
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Je bent een labiele trut en ik hoop dat je je auto met caravan en al een ravijn inrijdt
Er is een centraal topic voor.. als TS te zwakzinnig is om dat te zien dan is het geoorloofd.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Slaat nergens op.... die taal gebruik je maar elders... niet in MUZ....en liefst helemaal niet.![]()
Dat is nog niets... je wil niet weten hoe ik tekeer kan gaan als ik op dreef ben...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
dan nog is zulke taal onnodig!
dat zal best, maar als je daarmee denkt iemand te zijn heb je het mis hoor...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is nog niets... je wil niet weten hoe ik tekeer kan gaan als ik op dreef ben...
daar zijn modjes voor, of je geeft het normaal aan. Dit slaat nergens op. Wie is hier nou zwakzinnig?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Er is een centraal topic voor.. als TS te zwakzinnig is om dat te zien dan is het geoorloofd.
Denk ik helemaal niet... mijn ervaring is alleen dat domme mensen alleen zulke taal snappen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zal best, maar als je daarmee denkt iemand te zijn heb je het mis hoor...![]()
mijn ervaring is dat alleen domme mensen zulke taal bezigen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Denk ik helemaal niet... mijn ervaring is alleen dat domme mensen alleen zulke taal snappen.
alleen domme mensen denken voor anderen mensenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Denk ik helemaal niet... mijn ervaring is alleen dat domme mensen alleen zulke taal snappen.
Jij dacht dat ik dacht dat ik me dan iemand voel... dus je hebt wel zelfkennisquote:Op maandag 18 juli 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen domme mensen denken voor anderen mensen
ach je bent het niet eens waard om hier verder op in te gaan....quote:Op maandag 18 juli 2005 23:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik dacht dat ik me dan iemand voel... dus je hebt wel zelfkennis
Geweldige comeback gastquote:Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach je bent het niet eens waard om hier verder op in te gaan....![]()
zwijgen is soms beter voor je hart....quote:
Cholesterolverlagende dieten ook maar daar hou ik ook niet vanquote:Op maandag 18 juli 2005 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
zwijgen is soms beter voor je hart....![]()
goed zo, terug waar je hoort!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Cholesterolverlagende dieten ook maar daar hou ik ook niet van
Ik ga weer naar ONZ
doei, het was me geen waar genoegen.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Cholesterolverlagende dieten ook maar daar hou ik ook niet van
Ik ga weer naar ONZ
Trek eens aan mijn vinger?quote:
ben je nou nog niet weg naar ONZ?quote:
Kan er niets aan doen dit zit in MyATquote:
Ik ging voor een awoegaquote:
ja. humor. haha.quote:
Eensquote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef cerror het volgende:
Moah, dit topic had allang dicht moeten zijn.
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:09 schreef Litpho het volgende:
Geen idee, maar vermoedelijk weten ze het hier --> Help ik zoek een nummer-artiest deel 145.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |