hoef je tegen mij niet te zeggen, ik zit daar standaard..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
>> MSN
*hap* *hap* *hap*quote:Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
.
Dit is ShowChat hier mag alles!
Bovendien ben ik helemaal niet op EM-ES-EN.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik heb weer wat te zeiken over de OP![]()
Op zich issie mooi hoorik vind alleen die avatars in die letters zo klein...
Kan het niet een tandje groter?
Ik bedoelde ook meer iets van 30*30 ipv 1*1 ofzo wat ze nu zijnquote:
Ik zie nu dat ze 30*30 zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer iets van 30*30 ipv 1*1 ofzo wat ze nu zijn
Ze zijn 30*30, schat.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer iets van 30*30 ipv 1*1 ofzo wat ze nu zijn
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef Dizer het volgende:
Vuile vieze kuthoeren dat jullie zijn
Even over mij lopen roddelen als ik er niet ben!
Ennuh Babette.. wat doe je nou? Gaan we zo doen? Omdat ik niet met je wil meeten, ga je maar roepen dat ik homo ben![]()
En trouwens, ik ben te knap om Homo te zijn![]()
Jajajaja, dat zag ik al hoorquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jajajaja, dat zag ik al hoor
Ze zijn echt wel mini nu hoor
he, dat ben ik ookquote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef timbob het volgende:
[..]
knap, slim, grappig, aantrekkelijk (woest & dierlijk), inteligent, in bezit van goede smaak
Naja, dat de avatars wel gewoon duidelijk zijn enzoquote:Op maandag 18 juli 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ja euh....ik blijf bezig
Wat wil madam nu dan?
40*40?
Vooruit, omdat jij het bent.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, dat de avatars wel gewoon duidelijk zijn enzo
40*40 klinkt wel goed ja
wat nou? wie was er nou bar_delquote:Op maandag 18 juli 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Zeg timbob, is het leuk om jezelf te klonen???
Ik ben wel een eerste klas OP-zeikerd he?quote:
oh, om ff 1 ding duidelijk te makenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:
Zeg timbob, is het leuk om jezelf te klonen???
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben wel een eerste klas OP-zeikerd he?![]()
Ik ben bimtob niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, om ff 1 ding duidelijk te maken
Bupa = Bimtob
ik heb niks met die kloon te maken [afbeelding]
PMquote:Op maandag 18 juli 2005 20:39 schreef BVO het volgende:
Airelle! Waarom heet je "Hevi"?!.
En beantwoord mijn PM eens!.
Zeg, ik heb inderdaad een belofte gedaan om niet zo vaak meer CC te posten jah. Iig die ene foto dan. Maar heeeel af en toe mag het wel... met toestemming danquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben wel een eerste klas OP-zeikerd he?![]()
Je klinkt als Buupquote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef bimtob het volgende:
ik ben geen kloon
ik ben gewoon mezelf:
knap, slim, grappig, aantrekkelijk (woest & dierlijk), inteligent, in bezit van goede smaak
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef bimtob het volgende:
ik ben geen kloon
ik ben gewoon mezelf:
Ja? Dus?! Gaan we mij even voor homo uitschelden puur omdat ik je niet wil neuken??quote:
6pack forum.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
6pack forum..
@Bupaaaaatih: Valerio is nu trouwens ook online, ik ga maar 'ns naar het nummer van Froukje informeren..
homo!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja? Dus?! Gaan we mij even voor homo uitschelden puur omdat ik je niet wil neuken??
Vrouwen...Het is dat je ze nodig hebt voor sex en voor nakomelingen, maar anders
Correctie: was.quote:
Whehequote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Correctie: was..
Nou ja, ik stuur gewoon een PM..
Met een aansteker, een stuk gum en een honkbalknuppel zeker?quote:
Tsssss.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Lachen als die dat doet. (Doet 'ie toch niet, maar ja)
Dus het gebruiken van vrouwen voor SEX en voor nakomelingen maakt mij HOMO?quote:
Dan kan ik mn pagina-instelling erop aanpassenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, ik heb inderdaad een belofte gedaan om niet zo vaak meer CC te posten jah. Iig die ene foto dan. Maar heeeel af en toe mag het wel... met toestemming dan
nee man, daar maak je een bom mee, of repareer je een Toyota jeep (bouwjaar 1985) mee.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met een aansteker, een stuk gum en een honkbalknuppel zeker?
Yeah right.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Tsssss.. Ze valt heus wel op zo'n leuke jongen als ik.
.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus het gebruiken van vrouwen voor SEX en voor nakomelingen maakt mij HOMO?
Jij snapt het niet he? Wij mannen moeten superieur zijn over vrouwen en zij moeten voor ons alles doen. Zij horen schoon te maken en te koken en hun mannen te verwennen. Niks HOMO's! Mannen horen mannen NIET te verwennen! IDIOOT!
Ja weet ik veel.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef timbob het volgende:
[..]
nee man, daar maak je een bom mee, of repareer je een Toyota jeep (bouwjaar 1985) mee.
dat kan iedereen zeggen, lolbroekquote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef timbob het volgende:
[..]
HA!
bewijs dat ik het niet ben!
McGuyver is kut
Ach...als ik homo was, zou ik het wel weten, Beevje.quote:
Maar anders als wij mensen niet voor nakomelingen hoeven te zorgen en geen sex nodig hebben, dan had je geen vrouw nodig en dus ook geen levenpartner. Dat wil nog niet zeggen dat je het gelijk met een man moet doenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef timbob het volgende:
[..]
jij zegt dat je vrouwen nodig hebt ervoor.. MAAR ANDERS!
dus!
als er een alternatief was zou jij die gebruiken
homo
ik heb meer humorgevoel dan bimtob.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:52 schreef bimtob het volgende:
[..]
dat kan iedereen zeggen, lolbroek
je zegt het alleen maar omdat je zo wilt verbergen dat jij mij bent
Ach, het is pberendsquote:Op maandag 18 juli 2005 20:53 schreef bimtob het volgende:
en alle turken terug naar marokko!
pffff als je om jezelf lacht lach je eigenlijk om mijquote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan meer om mezelf lachen dan om jou
Volgens hem was het een grapje en zoquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:55 schreef bimtob het volgende:
[..]
pffff als je om jezelf lacht lach je eigenlijk om mij
HA!
Dada en humor?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens hem was het een grapje en zo
Af en toe snap ik zijn humor echt niet. Het is net DadaZou het een kloon zijn van...
hoi we hadden het over jou, piemelpunt!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
Flikker toch op naar Allochtonië (Friesland) man!
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dada en humor?
Waar?
pberends is soms wel grappig.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:58 schreef bimtob het volgende:
[..]
hoi we hadden het over jou, piemelpunt!
Euh...wil ik hier wel op klikken?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis
Dat 2e plaatje (kloon van het hoofd van Dizer).
Iets van "Alles kan in java", de pic is een screenshot van toen de site van de pvda gehacked was. Vandaar de joint bij Wouter Bos.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
pb, wat staat er in jouw avatar qua tekst?
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Iets van "Alles kan in java", de pic is een screenshot van toen de site van de pvda gehacked was. Vandaar de joint bij Wouter Bos.
Die 3e lijkt op die van jou!quote:
Van Kristin gehoord.quote:
quote:
Logisch, aan zo'n impotente ouwe zak heb je niets meer.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Dat was ook een van de redenen dat ze Steve Maritn verliet
Ze wilde mij.
Ze wilde een jonge god.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Logisch, aan zo'n impotente ouwe zak heb je niets meer.
Wat heb jij dan in je broek hangen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Logisch, aan zo'n impotente ouwe zak heb je niets meer.
A.K.A. pbagger. Hij heeft ook een eigen profiel.quote:
pbaggerquote:Op maandag 18 juli 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
A.K.A. pbagger. Hij heeft ook een eigen profiel.
Oh, ik dacht "impotente-ouwe-zak"quote:Op maandag 18 juli 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
A.K.A. pbagger. Hij heeft ook een eigen profiel.
Ja ik lijk inderdaad sprekend op:quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penis
Dat 2e plaatje (kloon van het hoofd van Dizer).
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht "impotente-ouwe-zak"
Trouwens:
http://www.pbagger.dk/
[afbeelding]
Je mag hem toch eens scheren, pb
Ach, het schijnt dat 90% van de users in SC dit graag in de mond nemenquote:
Maar goed, je loopt het steeds te roepen maar je hebt het nooit uitgelegd. Hoezo lijk ik op een penis?quote:
Die pik mag wel weg ja..quote:
Dat heb ik wel uitgelegd. Omdat je op Joost Zwagerman lijkt.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed, je loopt het steeds te roepen maar je hebt het nooit uitgelegd. Hoezo lijk ik op een penis?
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:16 schreef MissBliss het volgende:
Luisteren jullie FokRadio?
Mn naam werd genoemd
Omdat ik een nummer aangevraagd had
Grapje hoor, Diz.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
*topicreport plaatst*
Ik zat in IRC maar mên wat was dat saaaaiquote:Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Je hoort er nu bij.
Mijn naam is al een paar keer genoemd.
Een keer vanwege mijn reactie in het Fok!Radio-topic in GC.
Een keer omdat ik zei dat ik best mod wilde worden.
Een keer omdat ik in IRC iets zei.
....
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat heb ik wel uitgelegd. Omdat je op Joost Zwagerman lijkt.
Soms is het wel leuk, maar vaak is het er saai ja.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zat in IRC maar mên wat was dat saaaai
Je wilde toch geen foto's van jezelf op het forumquote:
Niet die ene hele foute foto. Deze is wel okquote:Op maandag 18 juli 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Je wilde toch geen foto's van jezelf op het forum.
Misschien zal ik er eens iets schokkends zeggen..quote:Op maandag 18 juli 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk, maar vaak is het er saai ja.
Mag ik 'm fotosoppen met de penisfoto?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet die ene hele foute foto. Deze is wel ok
Neequote:Op maandag 18 juli 2005 21:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Mag ik 'm fotosoppen met de penisfoto?
Moet je doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien zal ik er eens iets schokkends zeggen..
Ja, in het wit.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
pb, schrijft jouw piemel dan ook boeken?
Goede tipquote:Op maandag 18 juli 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je doen.
Maar pas doen als ze zeggen dat ze gaan kijken wat er zich afspeelt in IRC of in dat topic.
Anders zit je daar voor niets mensen te shockeren.
Ik heb eens een keer in het topic gezegd dat ik naakt met een buffel in de wei stond.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goede tip
Wat is er schokkend genoeg?![]()
Mocht ie willen.quote:
ik ben genoemd omdat ik meedeed met de ONZ bagger cdquote:Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Je hoort er nu bij.
Mijn naam is al een paar keer genoemd.
Een keer vanwege mijn reactie in het Fok!Radio-topic in GC.
Een keer omdat ik zei dat ik best mod wilde worden.
Een keer omdat ik in IRC iets zei.
....
En tegelijkertijd Fokken?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer in het topic gezegd dat ik naakt met een buffel in de wei stond.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En tegelijkertijd Fokken?
Dat is zeker wel schokkend ja![]()
Soms ook in het geel.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voorspelbaar, maar wel enigzins grappig
Ja verdorie, nét IRC afgeslotenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
MBabe, ze lezen nu in IRC
Snél posten die shocking hap!
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja verdorie, nét IRC afgesloten
Naja, 2 keer genoemd worden in 1 keer is ook wel overkill natuurlijk![]()
Zoiets moet je voorzichtig opbouwen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja verdorie, nét IRC afgesloten
Naja, 2 keer genoemd worden in 1 keer is ook wel overkill natuurlijk![]()
In te korte tijd.. té beroemd kan natuurlijk nietquote:
Jan Smit - Ik zing dit lied voor jou alleen?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
Ik ben genoemd bij het aanvragen van een nummer..
Hind - Weak BVO 1 Stem!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jan Smit - Ik zing dit lied voor jou alleen?
Ik had ook nog eens op Hind gestemd.quote:
Doe nog 'ns dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had ook nog eens op Hind gestemd.
Speciaal voor jou
Linkje?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
Ze draaien niks fatsoenlijks op Fokradio.
* pberends is playing Tim Immers - Roze Bril.mp3
http://www.actionradio.nl/verzoek.php?songid=15879&action=votequote:Op maandag 18 juli 2005 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Linkje?
Ik ben té lui om te zoeken.
Hoi Nano
Hind - Weak Bupatih 2 Stem!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.actionradio.nl/verzoek.php?songid=15879&action=vote
Ik had net ook al op de FooFighters ofzo gestemd hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:58 schreef MissBliss het volgende:
Hind - Weak MissBliss 3 Stem!
Ik ben zó aardig.
Heb je niks ontvangen??quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had net ook al op de FooFighters ofzo gestemd hoor..
Het zat ook zo goed verstopt.quote:
Ik zeg schande!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Korte titel en hij stond niet bovenaan zoals meestal
De dames hier zijn wel vlot heh?quote:
quote:
quote:
Ik kan tenminste de topics normaal vinden.quote:
Moet je niet paranoïde kijken of je écht alles hebt?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan tenminste de topics normaal vinden.
Egypte.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:10 schreef MissBliss het volgende:
Ooooow BVO, je gaat straks op vakantie?
Waarheen? Ohnee, laat maar, dan word ik jaloers
Oooow, maar daar is het nu belachelijk warm dus daar ben ik niet jaloers opquote:
Was je dat nog niet?!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef timbob het volgende:
ik luister Kylie Minogue!
ben ik nu ook homo?
En ik doe het niet eens expres!quote:
Negeren we Dizer, of negeert Dizer jou?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik doe het niet eens expres!.
Jullie gaan me negeren he? Net als Dizer!.
Huuuuu.
euhm...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Negeren we Dizer, of negeert Dizer jou?
Ik ben een beetje in de war.
HE!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:54 schreef Airelle het volgende:
HA!
Dat is gelukkig duidelijk.quote:
CAPS LOCK?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:55 schreef Airelle het volgende:
LEVEN IN DE BROUWERIJ?!?
Of je je toetsenbord wat zachter wil zetten!quote:
voor jou doe ik allesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of je je toetsenbord wat zachter wil zetten!
quote:
quote:
En natuurlijk hebben we daar wijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
.
Jij mag ook in ons clubhuis!.
Ik word zo vlak voor een vlucht toch altijd weer zenuwachtig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik plaag je maar een beetje, schatje.
Wat een kutspel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:48 schreef BVO het volgende:
Ik ben aan het tennissen..
http://www.spele.nl/sport91.htm
Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:22 schreef BVO het volgende:
Ik sluit FOK! vast af. Ik zal aan jullie denken, als ik lekker op het strand lig..
Mocht m'n vliegtuig het gewoon halen tenminste..
!
Wanneer gaan we minimeeten??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:56 schreef QyRoZ het volgende:
Enzo. Het is weer gezellig in Alphen a/d Rijn.
We zijn verhuisd van de schans naar de hoornquote:
Heey cool. Ik reis elke dag met bus 165 langs Hoogvliet! Wij zitten naast Care4data! Dat hele luxe dure pandquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:59 schreef QyRoZ het volgende:
Tof, daar kom ik elke dag met de bus (74) langs.
Ik zit tegenover zwembad De Hoorn, vlakbij de Avifauna.
Mijn bus rijdt dus maar 1 keer in het uurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:03 schreef QyRoZ het volgende:
Dat zegt mij dan weer niets. Ik klim zo wel even op de zendmast hiernaast om ff te kijken.
Geen idee of de 74 daar ook langs komt. Lekker, zo'n bus die 5x per dag rijdt.
Ik las het verkeerd, ik dacht, 5x per uurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:04 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is vaker dan die van mij hoor. 165, waar gaat die naar toe?
Volgens mij zit jij een stuk verder van het station af. ik kom geloof ik geen praxis tegen. Ik ben ook meestal binnen 10 minuten als het niet minder is op mijn stage vanaf het station. Toen mijn OV nog 100% geldig was, ging ik wel eens met de interliner vanuit of naar schiphol.... Maar nu mijn OV alleen als kortingskaart geldig is, heb ik een 5-retourenkaart gekocht voor de trein.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij komt die hier ook vlak langs. Rijdt die ook langs de Praxis? Dat is hier 200 a 300 meter vandaan. 5x per dag is minder dan 1x per uur ja.Ga jij met de Interliner verder?
Ik zal er morgen op letten of ik een Praxis tegenkom.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben ook in 5 minuten met de bus hier vanaf het station hoor. Alleen de terugweg rijdt ie nogal om.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:21 schreef QyRoZ het volgende:
De 165 komt idd langs de Rijnhavenkade, wat hier ongeveer aan het einde van de straat is. Wilde hem pas ook een keer nemen, maar toen kwam ie niet opdagen.
De 74 gaat op de terugweg namelijk langs de sociale werkplaats en verandert dan in de Jostiband-express.
Bij mij ook. Je kan ook de hopper bestellen Kost je 43 eurocentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:35 schreef QyRoZ het volgende:
Als het een beetje weer is ga ik liever lopen (minuutje of 20 goed doorlopen) dan met de jostibus hoor. Maar ik ben lui en de bushalte is hier voor de deur.
Tjah, zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:39 schreef QyRoZ het volgende:
De bus is gratis, baas betaald.
Nou ja, hoop ik, moet het wel voorschieten.
Ik bedoel.. het in een slecht zin voor mij. Omdat ik pas in de laatste week van augustus afstudeer en dus geen zomervakantie hebquote:
Dat lijkt me welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:00 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb ook geen zomervakantie hoor. Maar goed, ik heb vanaf eind januari tot 1 juli thuisgezeten, was wel genoeg vakantie..
Hehe!quote:
quote:
Ik moest stiekem ook lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |