Ja? Dus?! Gaan we mij even voor homo uitschelden puur omdat ik je niet wil neuken??quote:
6pack forum.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef BVO het volgende:
[..]
6pack forum..
@Bupaaaaatih: Valerio is nu trouwens ook online, ik ga maar 'ns naar het nummer van Froukje informeren..
homo!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja? Dus?! Gaan we mij even voor homo uitschelden puur omdat ik je niet wil neuken??
Vrouwen...Het is dat je ze nodig hebt voor sex en voor nakomelingen, maar anders
Correctie: was.quote:
Whehequote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Correctie: was..
Nou ja, ik stuur gewoon een PM..
Met een aansteker, een stuk gum en een honkbalknuppel zeker?quote:
Tsssss.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
Lachen als die dat doet. (Doet 'ie toch niet, maar ja)
Dus het gebruiken van vrouwen voor SEX en voor nakomelingen maakt mij HOMO?quote:
Dan kan ik mn pagina-instelling erop aanpassenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, ik heb inderdaad een belofte gedaan om niet zo vaak meer CC te posten jah. Iig die ene foto dan. Maar heeeel af en toe mag het wel... met toestemming dan
nee man, daar maak je een bom mee, of repareer je een Toyota jeep (bouwjaar 1985) mee.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met een aansteker, een stuk gum en een honkbalknuppel zeker?
Yeah right.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Tsssss.. Ze valt heus wel op zo'n leuke jongen als ik.
.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus het gebruiken van vrouwen voor SEX en voor nakomelingen maakt mij HOMO?
Jij snapt het niet he? Wij mannen moeten superieur zijn over vrouwen en zij moeten voor ons alles doen. Zij horen schoon te maken en te koken en hun mannen te verwennen. Niks HOMO's! Mannen horen mannen NIET te verwennen! IDIOOT!
Ja weet ik veel.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef timbob het volgende:
[..]
nee man, daar maak je een bom mee, of repareer je een Toyota jeep (bouwjaar 1985) mee.
dat kan iedereen zeggen, lolbroekquote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef timbob het volgende:
[..]
HA!
bewijs dat ik het niet ben!
McGuyver is kut
Ach...als ik homo was, zou ik het wel weten, Beevje.quote:
Maar anders als wij mensen niet voor nakomelingen hoeven te zorgen en geen sex nodig hebben, dan had je geen vrouw nodig en dus ook geen levenpartner. Dat wil nog niet zeggen dat je het gelijk met een man moet doenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef timbob het volgende:
[..]
jij zegt dat je vrouwen nodig hebt ervoor.. MAAR ANDERS!
dus!
als er een alternatief was zou jij die gebruiken
homo
ik heb meer humorgevoel dan bimtob.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:52 schreef bimtob het volgende:
[..]
dat kan iedereen zeggen, lolbroek
je zegt het alleen maar omdat je zo wilt verbergen dat jij mij bent
Ach, het is pberendsquote:Op maandag 18 juli 2005 20:53 schreef bimtob het volgende:
en alle turken terug naar marokko!
pffff als je om jezelf lacht lach je eigenlijk om mijquote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan meer om mezelf lachen dan om jou
Volgens hem was het een grapje en zoquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:55 schreef bimtob het volgende:
[..]
pffff als je om jezelf lacht lach je eigenlijk om mij
HA!
Dada en humor?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens hem was het een grapje en zo
Af en toe snap ik zijn humor echt niet. Het is net DadaZou het een kloon zijn van...
hoi we hadden het over jou, piemelpunt!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
Flikker toch op naar Allochtonië (Friesland) man!
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dada en humor?
Waar?
pberends is soms wel grappig.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:58 schreef bimtob het volgende:
[..]
hoi we hadden het over jou, piemelpunt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |