quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[...]
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met "kwartetten" en post als "schroef het tempo op"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
ik zou eens iets nieuws proberenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef Havoc het volgende:
Vanavond Bier en saté.
Nou zit ik te twijfelen of ik dat nieuwe Grolsch blond eens zal gaan proberen of dat ik gewoon verstandig bij de Hoegaarden blijf.
Ondergetekende heeft ook eigenlijk wel zin in witbier... Maar dan wel op een terras...quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef Havoc het volgende:
Vanavond Bier en saté.
Nou zit ik te twijfelen of ik dat nieuwe Grolsch blond eens zal gaan proberen of dat ik gewoon verstandig bij de Hoegaarden blijf.
Of een Kriek, op het terras, als het bloedheet isquote:Op maandag 18 juli 2005 18:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Ondergetekende heeft ook eigenlijk wel zin in witbier... Maar dan wel op een terras...
dat doaj zo even oniequote:
Dan mag je ook wel even aan de medebeffertjes vertellen hoe dat komt, ome beelz...quote:
Ik weet niet meer maar het was iets met dingen en bier... heel veel bierquote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel even aan de medebeffertjes vertellen hoe dat komt, ome beelz...
Een beetjequote:
2 pagina's in 1 topic volgebaggerd... topic opgeschoond nu nog maar 5 posts in topicquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:33 schreef beelz het volgende:
[..]
2 pagina's in 1 topic volgebaggerd... topic opgeschoond nu nog maar 5 posts in topic
Vreemd, hij staat ook niet meer in MyAT...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:33 schreef beelz het volgende:
[..]
2 pagina's in 1 topic volgebaggerd... topic opgeschoond nu nog maar 5 posts in topic
En dat je gebeft werd?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:34 schreef So_Addictive het volgende:
Zo het is al een tijdje geleden dat ik geBeFt heb
Dan moet die meet maar snel komen inderdaad...quote:
Idd... Tisniet alsof ze echt wat zinnigs te melden hebben daar... ik dacht gewoon dat ik in ONZ wasquote:
Ik had hem ook naar ONZ geschopt, maar een of andere incompetente mod heeft hem weer teruggezet...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Idd... Tisniet alsof ze echt wat zinnigs te melden hebben daar... ik dacht gewoon dat ik in ONZ was
Nee bij mij ook niet... Ik wist nog wel dat ik gister dat topic volgebaggerd heb toen ik ladderzat was en aan het heersen was en sprak over te keer gaan als bronstige buffels op de vlakten van Arizona maar waar het topic over ging enzo weet ik neit meerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Vreemd, hij staat ook niet meer in MyAT...
Kutmodsquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik had hem ook naar ONZ geschopt, maar een of andere incompetente mod heeft hem weer teruggezet...
Met die gedachte heb ik een keer een 48 uurs ban van bijna 3 maanden opgelopen in FB.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Idd... Tisniet alsof ze echt wat zinnigs te melden hebben daar... ik dacht gewoon dat ik in ONZ was
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met die gedachte heb ik een keer een 48 uurs ban van bijna 3 maanden opgelopen in FB.![]()
Ik ben daarna gewoon doorgegaan met een kloon mijn originele account. Dat was blijkbaar okee want die is nooit geband.quote:
Ik vrees dat ik dat in mijn geval ook zou doen hoor...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef Floyty het volgende:
[..]
Ik ben daarna gewoon doorgegaan met een kloon mijn originele account. Dat was blijkbaar okee want die is nooit geband.![]()
Oh kut ik post niet met mijn originele account...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat in mijn geval ook zou doen hoor...
Hehehe dat heb ik ook eens gedaanquote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef Floyty het volgende:
[..]
Ik ben daarna gewoon doorgegaan met een kloon mijn originele account. Dat was blijkbaar okee want die is nooit geband.![]()
Das geen frituurquote:
Ik, bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:44 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Wie luisterd dan ook naar Juize.fm![]()
Feauteaux?quote:
quote:
Zonde... zou graag zien hoe je Bier en Frituur set eruit zietquote:Op maandag 18 juli 2005 20:08 schreef Janetje het volgende:
[..]helaas niet, ik had geen fototoestel voorhanden
Het BeF gedeelte bestond uit een frietje en enkele blikken Hollandiaquote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Zonde... zou graag zien hoe je Bier en Frituur set eruit ziet
Godver dat klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 18 juli 2005 20:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het BeF gedeelte bestond uit een frietje en enkele blikken Hollandia![]()
(Om je een idee te geven)
Ja tuurlijk... gewoon met watervaste stift even wat borsthaar tekenen en baardgroei simulerenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Snqqpy het volgende:
Ik ben nog 15, maar denken jullie dat ze me bij de Aldi wel bier megeven?![]()
Het is bijna op.
quote:
Ik heb net mijn baard geschorenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... gewoon met watervaste stift even wat borsthaar tekenen en baardgroei simuleren
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Snqqpy het volgende:
Ik ben nog 15, maar denken jullie dat ze me bij de Aldi wel bier megeven?![]()
Het is bijna op.
Ga ik zeker doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef Janetje het volgende:
[..]natuurlijk niet.. dat is illegaal
Foei foei!!
maar proberen kan natuurlijk geen kwaad...![]()
Goed werkquote:
Whehehe een manager zonder ruggegraatquote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen.
Vorige maand zag de manager zo'n medewerker stelen. Zegt ie: "Niet meer doen he, en leg het terug."
En dat was alles.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Goed werk
Mijn BeF set bestaat uit flessen Hertog Jan en een enorme doos hamburgers en industrial size zakken patat
Smeer je hoofd in met zwarte schoenpoets en zeg dat als je geen bier mee krijgt dat je het dan aan Sinterklaas doorgeeftquote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef Snqqpy het volgende:
Ik sla ze gewoon inelkaar, en zeg dat ik Marokkaan ben als het niet mag.
Onze Hertog Janquote:
En anders mep ik je verrot met mn roe!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Smeer je hoofd in met zwarte schoenpoets en zeg dat als je geen bier mee krijgt dat je het dan aan Sinterklaas doorgeeft
Je zit toch geen bier te downloaden he??quote:
20% alcohol?quote:
Heb jij negers op msn?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:56 schreef Snqqpy het volgende:
Godver, er zijn alleen maar negers op msn.
Jij hebt maar 1 mensen in de msn?quote:
Kalf?quote:
1 neger men.. lezen...quote:
Hij zei dat er alleen maar negers op msn waren... Hij heeft 1 neger in zijn msn dus mijn conclusie is juist.quote:
Echt wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Boer-maat het volgende:
koei'n lusten geen bier..
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Onze Hertog Jan
Die in de fles zijt
Uw bier kome
De kater geschiede
enzo
Doe eens niet jij vuige opkrikker...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:29 schreef beelz het volgende:
Pfff ik kan wel een driedubbelkwartet krijgen zo...
Maar jullie waren allemaal wegquote:
Met zijwieltjes fietsen als je 32 bent ook maar daar hoor je mij toch ook niet over?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:01 schreef cerror het volgende:
Postkrikken is voor mietjes!
Dat plaatje moet natuurlijk in de OP van [BeF] #181 staanquote:Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Op de FP vielen ze over het zwart omcirkelde.. maar ik zag iets anders..
Ze jatten van ons!!
(let op rood omcirkelde)
Inderdaad, plagiaat is hetquote:Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Ze jatten van ons!!
(let op rood omcirkelde)
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
Ze jatten van ons!!
(let op rood omcirkelde)
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Ze rekenen het om in BEF![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Morgen dus met de shotgun naar Belgie
Toch bier meegekregen?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef Snqqpy het volgende:
Zo, het begint aardig te werken
Goede zaakquote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef Snqqpy het volgende:
Zo, het begint aardig te werken
Dus je bent verhuist uit Maastrichtquote:Op maandag 18 juli 2005 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Damn.. het is me toch erg met die belgen...
[..]daar woon ik al..
Ok, zeg maarquote:Op maandag 18 juli 2005 23:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Goede zaak
Ga je mee posten in R&P? Dan zeg ik wat je moet zeggen en dan reply jij daarmee... ze vinden mij niet zo lief daar
kratje lenen?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
Oh ja; Killswitch en Janetje zijn tof.
Al had ik meer bier moeten halen,
Nee nee.. technisch gezien woon ik niet in maastricht maar in smeermaas.. maar voor het gemak is het dus maastricht geworden (het ligt er ook maar een paar honderd meter vanaf)quote:Op maandag 18 juli 2005 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus je bent verhuist uit Maastricht
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:21 schreef cerror het volgende:
Oh ja; Killswitch en Janetje zijn tof.
Al had ik meer bier moeten halen,
ja dat klopt, ik ben San Andreas aan het spelen.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heyjij hebt me laatst toch toegevoegd?
ik zie je nooit online man![]()
Jij gooide nog even 2 glazen wijn naar binnen!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:23 schreef Janetje het volgende:
[..]U bent ook koel~
en nee.. meer bier had ik niet aangekund hoor..
Is er nog veel?quote:
Cool dan kom ik eens op de bier.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee nee.. technisch gezien woon ik niet in maastricht maar in smeermaas.. maar voor het gemak is het dus maastricht geworden (het ligt er ook maar een paar honderd meter vanaf)ik ga wel in Augustus verhuizen naar binnen maastricht
5 halve liters en een haperende spatiebalk.quote:
Maar dan meot je niet zeggen dat je het van mij moest zeggen hequote:
wel koud hequote:Op maandag 18 juli 2005 23:25 schreef cerror het volgende:
[..]
5 halve liters en een haperende spatiebalk.
Ja en had daarna knallende koppijnquote:Op maandag 18 juli 2005 23:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij gooide nog even 2 glazen wijn naar binnen!
haperende allesquote:Op maandag 18 juli 2005 23:25 schreef cerror het volgende:
[..]
5 halve liters en een haperende spatiebalk.
gaat best hierquote:Op maandag 18 juli 2005 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet veel dus... En blikjes zuipen zowieso al voor geen meter![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cool dan kom ik eens op de bier.
juistr wel, blikjes roeleren, alleen dat laatste slokjequote:Op maandag 18 juli 2005 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet veel dus... En blikjes zuipen zowieso al voor geen meter![]()
Dat is waar, ik had ook 2 zipjes gehad (:r)quote:Op maandag 18 juli 2005 23:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja en had daarna knallende koppijnhet waren trouwens geen 2 hele glazen he
2 kratten Hertog Jan en 2 sixpacks Grolsch Kanon nog hierquote:
wijn... okquote:Op maandag 18 juli 2005 23:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is waar, ik had ook 2 zipjes gehad (:r)
Als je tijdens het laatste slokje aan kabouters denkt dan is die ook te doenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
juistr wel, blikjes roeleren, alleen dat laatste slokje
OMG op je 15e pasquote:
Doe maar gewoon bier.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
wijn... okvolgende keer geen (rooie) wijn..
ik had gister voor het eerst geen katerquote:
twee treetjes hollandia met zn mwah... pak um beet 7en moet wel lukken toch?quote:
Dude.. mag ik je aanraken?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:31 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
ja eerste keer dat mijn ouders meer dan 3 dagen weg zijn
Moah....quote:Op maandag 18 juli 2005 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
twee treetjes hollandia met zn mwah... pak um beet 7en moet wel lukken toch?
Doeiquote:Op maandag 18 juli 2005 23:30 schreef Dumbledore_gaat_dood het volgende:
hoi!
Ik werd al bangquote:
Hollandiaquote:Op maandag 18 juli 2005 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hollandia is Lowlands bierquote:Op maandag 18 juli 2005 23:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hollandia
Dat wordt een helse kater morgen
quote:
Ow en dat bier haal ik wel uit duitslandquote:Op maandag 18 juli 2005 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik koop bier wat 35 cent per stuk kost.
Duits bier
ik ookquote:Op maandag 18 juli 2005 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik koop bier wat 35 cent per stuk kost.
Duits bier
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]Hollandia.. lekker bier.. die houden we erin..
nou binnenkort die 'biervergadering' maar eens plannen
Meen je niet, ik vind het niet te zuipen. Net zoals Oranjeboom en dat rommel van de Aldi.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]Hollandia.. lekker bier.. die houden we erin..
nou binnenkort die 'biervergadering' maar eens plannen
Jeager bier heet dat van mij geloof ikquote:Op maandag 18 juli 2005 23:34 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
ik ook
ik heb nu feinherd schultenbrau edelpils
dat rommel is de poep, ik drink t nuquote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meen je niet, ik vind het niet te zuipen. Net zoals Oranjeboom en dat rommel van de Aldi.
ja, ik heb alles wel eens geprobeerd, maar ik vind alles hetzelfde smakenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je wel al eens 'echt' bier gedronken dan? Hertog Jan ofzo...
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hollandia
Dat wordt een helse kater morgen
met recht een chateau migraine jaquote:Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
wijn... okvolgende keer geen (rooie) wijn..
3 zei je toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. tis best te doenquote:Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meen je niet, ik vind het niet te zuipen. Net zoals Oranjeboom en dat rommel van de Aldi.
zon heb ik wel genoeg gehad, ben een beetje verbrand vandaagquote:
Citroen in je bier doen is ongeveer hetzelfde als dringen voor de gaskamerquote:Op maandag 18 juli 2005 23:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
een koud witbiertje in een groot glas met een schijfje citroen
Met die blikken heb ik altijd dat ik er na een stuk of 6 niks meer van verneem...quote:
nogalquote:
quote:
ik heb amper zon gezienquote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
zon heb ik wel genoeg gehad, ben een beetje verbrand vandaag
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Citroen in je bier doen is ongeveer hetzelfde als dringen voor de gaskamer
citroen in witbier is okayquote:Op maandag 18 juli 2005 23:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Citroen in je bier doen is ongeveer hetzelfde als dringen voor de gaskamer
ja ik ook niet zoveel, en daarom vond ik insmeren ook onzin, maar helaasquote:
Nee het is slecht... puur kwaad zelfsquote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
citroen in witbier is okay [afbeelding]
nee, whiskey is goor manquote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
whiskey is ook wel oke
Kloptquote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
whiskey is ook wel oke
beter te veel dan te weinigquote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
nogal
[..]dat zou neerkomen op 11 blikjes de man.. kom op
Jij bent dan ook pas 15quote:
quote:
*hevig kniktquote:Op maandag 18 juli 2005 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
whiskey is ook wel oke
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:52 schreef Snqqpy het volgende:
whehe zit ik de hele tijd te f5en is er een nieuwe pagina
*laatste druppel bloed uit BeF knijpt..quote:
En dat had iedereen aan het begin van pagina 3quote:
Biewwwrrrrrrquote:Op maandag 18 juli 2005 23:56 schreef cerror het volgende:
Mmmmmmmm bier.
Hoe raad je het?quote:
Hoi drugsgebruikende kutuserquote:
Hets taat toch echt op het blikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:00 schreef Snqqpy het volgende:
hollandia != bier?
HEILIGSCHENNIS!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:00 schreef Snqqpy het volgende:
hollandia != bier?
Deze inkopper laat ik even.quote:
Even door de zure appel heenbijtenquote:
Ik ben vergeten een doodsverwensing te doen op reactie van die post!quote:
Hint: d'r fb.quote:
Hoe weet jij dat ik net weer een baab opsteek...quote:
zeg je bent toch niet ineens een softie geworden he sinds je janetje gezien hebt hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben vergeten een doodsverwensing te doen op reactie van die post!
Ik ken je al een tijdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik net weer een baab opsteek...![]()
Ohja... Voorspelbaar enzo...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ken je al een tijd
Maar wees gerust ik steek er ook nu net 1 aan
Ik denk dat ik helemaal geen zin in typen heb op dit moment. (en zo'n kutlaptop)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg je bent toch niet ineens een softie geworden he sinds je janetje gezien hebt he
Naar PUB jijquote:
Je chinchilla.quote:
Gadverdamme jij gaat met heaumeaux omquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:09 schreef Snqqpy het volgende:
morgen ga ik met een nicht bier halen
zit je niet in het verkeerde slowchat topic danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:09 schreef Snqqpy het volgende:
morgen ga ik met een nicht bier halen
Kom maar BeF brengen hierquote:
gooi hem aub van een flatquote:
-1 PUB-verwensing...quote:
hoe dan, door hem in een dwangbuis bij een hoer voor de deur te leggen?quote:
Bier hoor je op te drinken als het geopend is...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef Snqqpy het volgende:
blijft bier goed in de koelkast als het al geopend is?
ja en ik ga hem slaanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
hoe dan, door hem in een dwangbuis bij een hoer voor de deur te leggen?
ja maar wat als ik nou niet alles wilquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Bier hoor je op te drinken als het geopend is...![]()
quote:
You tell him whoops!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Inderdaad zeg... waar hebben we het over. 33cl, hoogstens een halve liter.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Twee BeF-topics?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad zeg... waar hebben we het over. 3330cl, hoogstens een halve liter.
Dat doe ik tussen twee topics door
Bieeeewwwwwwwwr!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:20 schreef killswitch het volgende:
BIEWWWRRRR
Dan had je dat moeten bedenken voordat je hem opentrok...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:16 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
ja maar wat als ik nou niet alles wil
BIEAH!!!quote:
niets meer aan toe te voegenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan had je dat moeten bedenken voordat je hem opentrok...
En nu, niet meer posten, eerst zuipen...
Flikker op manquote:
Zo zie ik het graag...quote:
*RPP lvast een supervakantie toewenstquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef rompompom het volgende:
* rompompom heeft zin in z'n verkansie
Nog maar 28 uur en dan zit ik in het vliegtuig naar Kreta!
Alvast bedankt! Ik zal aan jullie denken als ik op het strand lig aldaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
*RPP lvast een supervakantie toewenst![]()
Wat schattig, een menneke van 15 dat voor het eerst bier drinktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:23 schreef Snqqpy het volgende:
verdoofd zijn is okay
Je kan het ook positief zien...quote:
Veel plezier enzo...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alvast bedankt! Ik zal aan jullie denken als ik op het strand lig aldaar
niet voor het eerstquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat schattig, een menneke van 15 dat voor het eerst bier drinkt![]()
hey ik ga ook naar een eiland hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alvast bedankt! Ik zal aan jullie denken als ik op het strand lig aldaar
Is the cup half empty or is the cup half full, or is the cup just twice as big as it should be ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je kan het ook positief zien...
Het bier is nog half koud!
Lag in het zwembad, de hele dag al, maar dat water wordt te warmquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
of eerder in je koelkast leggen of sneller zuipen
Best zielig dat je dat in je eentje achter de computer doetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:27 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
niet voor het eerst
wel voor het eerst veel
Mensen met een verantwoordelijkheidsgevoel zouden zich nu schuldig voelen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat schattig, een menneke van 15 dat voor het eerst bier drinkt![]()
ik zit op een lan party in mn eentjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Best zielig dat je dat in je eentje achter de computer doet
Of zit je op een LAN-party?
Juistem ..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Is the cup half empty or is the cup half full, or is the cup just twice as big as it should be ?
Ik ga je ouders verwittigenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:27 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
niet voor het eerst
wel voor het eerst veel
Als ik in de buurt was mocht hij ook blowen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Mensen met een verantwoordelijkheidsgevoel zouden zich nu schuldig voelen...
waar woon jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Als ik in de buurt was mocht hij ook blowen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |