quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
[...]
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met "kwartetten" en post als "schroef het tempo op"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
ik zou eens iets nieuws proberenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef Havoc het volgende:
Vanavond Bier en saté.
Nou zit ik te twijfelen of ik dat nieuwe Grolsch blond eens zal gaan proberen of dat ik gewoon verstandig bij de Hoegaarden blijf.
Ondergetekende heeft ook eigenlijk wel zin in witbier... Maar dan wel op een terras...quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef Havoc het volgende:
Vanavond Bier en saté.
Nou zit ik te twijfelen of ik dat nieuwe Grolsch blond eens zal gaan proberen of dat ik gewoon verstandig bij de Hoegaarden blijf.
Of een Kriek, op het terras, als het bloedheet isquote:Op maandag 18 juli 2005 18:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Ondergetekende heeft ook eigenlijk wel zin in witbier... Maar dan wel op een terras...
dat doaj zo even oniequote:
Dan mag je ook wel even aan de medebeffertjes vertellen hoe dat komt, ome beelz...quote:
Ik weet niet meer maar het was iets met dingen en bier... heel veel bierquote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan mag je ook wel even aan de medebeffertjes vertellen hoe dat komt, ome beelz...
Een beetjequote:
2 pagina's in 1 topic volgebaggerd... topic opgeschoond nu nog maar 5 posts in topicquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:33 schreef beelz het volgende:
[..]
2 pagina's in 1 topic volgebaggerd... topic opgeschoond nu nog maar 5 posts in topic
Vreemd, hij staat ook niet meer in MyAT...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:33 schreef beelz het volgende:
[..]
2 pagina's in 1 topic volgebaggerd... topic opgeschoond nu nog maar 5 posts in topic
En dat je gebeft werd?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:34 schreef So_Addictive het volgende:
Zo het is al een tijdje geleden dat ik geBeFt heb
Dan moet die meet maar snel komen inderdaad...quote:
Idd... Tisniet alsof ze echt wat zinnigs te melden hebben daar... ik dacht gewoon dat ik in ONZ wasquote:
Ik had hem ook naar ONZ geschopt, maar een of andere incompetente mod heeft hem weer teruggezet...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Idd... Tisniet alsof ze echt wat zinnigs te melden hebben daar... ik dacht gewoon dat ik in ONZ was
Nee bij mij ook niet... Ik wist nog wel dat ik gister dat topic volgebaggerd heb toen ik ladderzat was en aan het heersen was en sprak over te keer gaan als bronstige buffels op de vlakten van Arizona maar waar het topic over ging enzo weet ik neit meerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:35 schreef whoops het volgende:
[..]
Vreemd, hij staat ook niet meer in MyAT...
Kutmodsquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik had hem ook naar ONZ geschopt, maar een of andere incompetente mod heeft hem weer teruggezet...
Met die gedachte heb ik een keer een 48 uurs ban van bijna 3 maanden opgelopen in FB.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Idd... Tisniet alsof ze echt wat zinnigs te melden hebben daar... ik dacht gewoon dat ik in ONZ was
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met die gedachte heb ik een keer een 48 uurs ban van bijna 3 maanden opgelopen in FB.![]()
Ik ben daarna gewoon doorgegaan met een kloon mijn originele account. Dat was blijkbaar okee want die is nooit geband.quote:
Ik vrees dat ik dat in mijn geval ook zou doen hoor...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef Floyty het volgende:
[..]
Ik ben daarna gewoon doorgegaan met een kloon mijn originele account. Dat was blijkbaar okee want die is nooit geband.![]()
Oh kut ik post niet met mijn originele account...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat in mijn geval ook zou doen hoor...
Hehehe dat heb ik ook eens gedaanquote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef Floyty het volgende:
[..]
Ik ben daarna gewoon doorgegaan met een kloon mijn originele account. Dat was blijkbaar okee want die is nooit geband.![]()
Das geen frituurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |