Dat is nou net het lastige. Als je uitgaat van zelfrespect (wat ik nog wel een beetj eheb), dan moet ik haar gewoon laten stikken. Maar dat is wel heel lastig als je nog wat voor dr voelt, nog veel zelfs.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:07 schreef gelly het volgende:
Je hebt toch wel een ruggegraat of een greintje zelfrespect mag ik hopen ?
Zoiets dus, alleen op welke manier zou dat kunnen? Persoonlijk vind ik het vrij makkelijk als iemand je maar een beetje belt/smst, ik bedoel dus meer richting ECHTE moeite die iemand voor je moet doen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:07 schreef Hugo- het volgende:
Hmm, moeilijk.
Het wordt natuurlijk wel heel makkeljik voor haar als je haar zo één, twee drie terugneemt natuurlijk. Misschien moet je er eerst een tijdje niet op ingaan, en haar een beetje laten bewijzen dat ze je echt terugwil en dit geen tweede keer doet.
Als je haar echt als je droomvrouw ziet, en zij zeker weet dat ze zo'n fout geen tweede keer maakt kan je het overwegen, maar maak het haar absoluut niet te makkelijk.
Zie mijn reactie op gilly (?)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef Abbadon het volgende:
hoe staat het met je zelfrespect?
Niks nog moeite laten doen, laten stikken zo`n gedrocht. Denk toch na, ze heeft totaal geen respect voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef Furia het volgende:
[..]
Zoiets dus, alleen op welke manier zou dat kunnen? Persoonlijk vind ik het vrij makkelijk als iemand je maar een beetje belt/smst, ik bedoel dus meer richting ECHTE moeite die iemand voor je moet doen!
Is waar, maar je weet nooit wat ze vervolgens weer in haar hoofd haalt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Asics het volgende:
ik vind dat ze niet is vreemd gegaan. Kijk, die meid had/heeft gevoelens. Daar is ze EERLIJK over geweest. Toen jij er niet in wilde meegaan heeft ze het uitgemaakt. Toen ze die trio deed was het dus uit. Er zijn mensen die het heel wat minder fair zouden spelen. Ik denk dat je juist kunt bouwen op haar eerlijkheid en dat ze niet achter je rug om dingen doet.
kom op zeg...quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef BGN het volgende:
Da's wel makkelijk zo'n relatie.
*ziet mooie vrouw lopen*
*bedenkt dat hij relatie heeft*
*smst naar vriendin dat het uit is*
*neukt met mooie vrouw*
*smst naar vriendin dat het weer aan is*
*niets aan de hand*
Ah ja joh, het is geen vreemd gaan zolang je het ff uit maaktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Asics het volgende:
ik vind dat ze niet is vreemd gegaan. Kijk, die meid had/heeft gevoelens. Daar is ze EERLIJK over geweest. Toen jij er niet in wilde meegaan heeft ze het uitgemaakt. Toen ze die trio deed was het dus uit. Er zijn mensen die het heel wat minder fair zouden spelen. Ik denk dat je juist kunt bouwen op haar eerlijkheid en dat ze niet achter je rug om dingen doet.
dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Is waar, maar je weet nooit wat ze vervolgens weer in haar hoofd haalt.
Nou, dat vorige probleem was een seksueel probleem, dit heeft meer met relaties te maken dacht ik zo. Het is alleen de achtergrond die met sex te maken heeft. Bottomline van dit topic is: moet ik haar terugnemen of niet. Vandaar in R&P.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:15 schreef Copycat het volgende:
Snap niet zo goed waarom dit niet verder kan worden besproken in je andere topic?
Hoe dan ook, aangezien die in SEX staat, schop ik deze ook daarnaartoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |