Dat is nou net het lastige. Als je uitgaat van zelfrespect (wat ik nog wel een beetj eheb), dan moet ik haar gewoon laten stikken. Maar dat is wel heel lastig als je nog wat voor dr voelt, nog veel zelfs.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:07 schreef gelly het volgende:
Je hebt toch wel een ruggegraat of een greintje zelfrespect mag ik hopen ?
Zoiets dus, alleen op welke manier zou dat kunnen? Persoonlijk vind ik het vrij makkelijk als iemand je maar een beetje belt/smst, ik bedoel dus meer richting ECHTE moeite die iemand voor je moet doen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:07 schreef Hugo- het volgende:
Hmm, moeilijk.
Het wordt natuurlijk wel heel makkeljik voor haar als je haar zo één, twee drie terugneemt natuurlijk. Misschien moet je er eerst een tijdje niet op ingaan, en haar een beetje laten bewijzen dat ze je echt terugwil en dit geen tweede keer doet.
Als je haar echt als je droomvrouw ziet, en zij zeker weet dat ze zo'n fout geen tweede keer maakt kan je het overwegen, maar maak het haar absoluut niet te makkelijk.
Zie mijn reactie op gilly (?)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef Abbadon het volgende:
hoe staat het met je zelfrespect?
Niks nog moeite laten doen, laten stikken zo`n gedrocht. Denk toch na, ze heeft totaal geen respect voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef Furia het volgende:
[..]
Zoiets dus, alleen op welke manier zou dat kunnen? Persoonlijk vind ik het vrij makkelijk als iemand je maar een beetje belt/smst, ik bedoel dus meer richting ECHTE moeite die iemand voor je moet doen!
Is waar, maar je weet nooit wat ze vervolgens weer in haar hoofd haalt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Asics het volgende:
ik vind dat ze niet is vreemd gegaan. Kijk, die meid had/heeft gevoelens. Daar is ze EERLIJK over geweest. Toen jij er niet in wilde meegaan heeft ze het uitgemaakt. Toen ze die trio deed was het dus uit. Er zijn mensen die het heel wat minder fair zouden spelen. Ik denk dat je juist kunt bouwen op haar eerlijkheid en dat ze niet achter je rug om dingen doet.
kom op zeg...quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef BGN het volgende:
Da's wel makkelijk zo'n relatie.
*ziet mooie vrouw lopen*
*bedenkt dat hij relatie heeft*
*smst naar vriendin dat het uit is*
*neukt met mooie vrouw*
*smst naar vriendin dat het weer aan is*
*niets aan de hand*
Ah ja joh, het is geen vreemd gaan zolang je het ff uit maaktquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Asics het volgende:
ik vind dat ze niet is vreemd gegaan. Kijk, die meid had/heeft gevoelens. Daar is ze EERLIJK over geweest. Toen jij er niet in wilde meegaan heeft ze het uitgemaakt. Toen ze die trio deed was het dus uit. Er zijn mensen die het heel wat minder fair zouden spelen. Ik denk dat je juist kunt bouwen op haar eerlijkheid en dat ze niet achter je rug om dingen doet.
dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Is waar, maar je weet nooit wat ze vervolgens weer in haar hoofd haalt.
Nou, dat vorige probleem was een seksueel probleem, dit heeft meer met relaties te maken dacht ik zo. Het is alleen de achtergrond die met sex te maken heeft. Bottomline van dit topic is: moet ik haar terugnemen of niet. Vandaar in R&P.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:15 schreef Copycat het volgende:
Snap niet zo goed waarom dit niet verder kan worden besproken in je andere topic?
Hoe dan ook, aangezien die in SEX staat, schop ik deze ook daarnaartoe.
Ja, zo'n soort verhaal is het wel. Probleem is gewoon dati k nog heel veel voor haar voel! Kijk ,in je verhaal staat de andere partij niet beschreven. IK werd gedumpt hierom, terwijl zij op dat moment achte rhaar keuze stond. Het is wel soort vreemd dat ze me nu weer terug wil. Het lijkt haast wel of ze het inderdaad zoals je schrijft expres gedaan heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef BGN het volgende:
*ziet mooie vrouw lopen*
*neukt met mooie vrouw*
*niets aan de hand*
En ze heeft het ook eerlijk gezegd. Hij weet niet via een vriend dat ze het toch gedaan heeft ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah ja joh, het is geen vreemd gaan zolang je het ff uit maakt![]()
Je weet in ieder geval dat je evenveel minder waard bent dan een 'experimentje', reken uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:21 schreef Furia het volgende:
[..]
Nou, dat vorige probleem was een seksueel probleem, dit heeft meer met relaties te maken dacht ik zo. Het is alleen de achtergrond die met sex te maken heeft. Bottomline van dit topic is: moet ik haar terugnemen of niet. Vandaar in R&P.
Ik snap niet precies waarom de relatie nu haast als negatief beschouwd wordt, enkel omdat ik er niet achter stond dat zij binnen onze relatie die fantasie uitleefde. Als ik nou into SM geweest was, en zij wilde dat niet, dan zou ik me daar toch ook bij nee rkunnen leggen en niet meteen over knagen enzo denken? Of overspel?quote:andere kant die je misschien wel voor ogen kunt houden, is dat ze bij een ding die ze graag wou de afweging heeft gemaakt, kies ik voor mijn (eenmalige?) wens waarbij ik mijn relatie stopzet, en de kans loop die relatie niet weer op weet te pakken.
Of kies ik voor overspel, of kies ik voor doorgaan in deze relatie waarbij die wenst blijft knagen.
Misschien een vreemde opvatting, maar ik vind eigenlijk dat ze wel soort is vreemdgegaan. Als ze me nu met rust had gelaten niet, maar op deze manier telt uitmaken niet echt. Dan is het meer een vrijbriefje voor jezelf, niet dat je het uit wilt hebben ofzo. En nee, vreemdgaan had ik niet vergeven.quote:Persoonlijk zou ik voor je antwoord of je haar terug wilt ook nagaan of je haar vergeven had indien ze had opgebiecht dat ze was vreemdgegaan (waarbij ik dat vele malen erger vind, er was nu immers niets tussen jullie).
Nee jawel, dat is het hem nou net. Ze rept met geen woord over wat er gebeurd is, maar mijn vriend woon tin hetzelfde appartement als zij (andere verdieping) en die heeft wel het een en ander opgevangen. Zij zegt er helemaal niets over en ik ben nog te erg in de war om dat te gaan vragen, want ze voelt nog als mijn vriendinnetje en dan wil ik niets horen over seks met anderen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:23 schreef BGN het volgende:
[..]
En ze heeft het ook eerlijk gezegd. Hij weet niet via een vriend dat ze het toch gedaan heeft ofzo![]()
jezelf voor de gek houden is okeequote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:29 schreef Furia het volgende:
Nee jawel, dat is het hem nou net. Ze rept met geen woord over wat er gebeurd is, maar mijn vriend woon tin hetzelfde appartement als zij (andere verdieping) en die heeft wel het een en ander opgevangen. Zij zegt er helemaal niets over en ik ben nog te erg in de war om dat te gaan vragen, want ze voelt nog als mijn vriendinnetje en dan wil ik niets horen over seks met anderen!
Ze heeft gewoon een heel ander beeld van de relatie dan jij. Zij is van mening dat dat soort dingen wel kunnen en accepteert zoals gebleken is niet dat jij daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik snap niet precies waarom de relatie nu haast als negatief beschouwd wordt, enkel omdat ik er niet achter stond dat zij binnen onze relatie die fantasie uitleefde. Als ik nou into SM geweest was, en zij wilde dat niet, dan zou ik me daar toch ook bij nee rkunnen leggen en niet meteen over knagen enzo denken? Of overspel?
[..]
Misschien een vreemde opvatting, maar ik vind eigenlijk dat ze wel soort is vreemdgegaan. Als ze me nu met rust had gelaten niet, maar op deze manier telt uitmaken niet echt. Dan is het meer een vrijbriefje voor jezelf, niet dat je het uit wilt hebben ofzo. En nee, vreemdgaan had ik niet vergeven.
Vandaar de knipoog, omdat ze juist niets gezegd heeft. Dat spreekt nou ook niet echt in haar voordeel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:29 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee jawel, dat is het hem nou net. Ze rept met geen woord over wat er gebeurd is, maar mijn vriend woon tin hetzelfde appartement als zij (andere verdieping) en die heeft wel het een en ander opgevangen. Zij zegt er helemaal niets over en ik ben nog te erg in de war om dat te gaan vragen, want ze voelt nog als mijn vriendinnetje en dan wil ik niets horen over seks met anderen!
Dit is misschien wel het beste ja. Moet ik dan vanaf *nu* al het contact met haar verbreken, of moet ik dr dan nog laten weten dat ik niets meer met haar te maken wil hebben?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef BGN het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een heel ander beeld van de relatie dan jij. Zij is van mening dat dat soort dingen wel kunnen en accepteert zoals gebleken is niet dat jij daar anders over denkt.
Dus neem haar terug en er is denk ik een kans van 0,001% dat het in de rest van je leven goed gaat. Daar zou ik dus niet vanuit gaan.
Dus mijn advies is om niets serieus met haar aan te knopen. Gebruik haar tijdelijk of bel haar nooit meer, dat moet je zelf maar weten.
Okayquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:21 schreef Furia het volgende:
Nou, dat vorige probleem was een seksueel probleem, dit heeft meer met relaties te maken dacht ik zo. Het is alleen de achtergrond die met sex te maken heeft. Bottomline van dit topic is: moet ik haar terugnemen of niet. Vandaar in R&P.
Waarom kom ik als een wijf over? Graag wat meer uitleg!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:41 schreef type_29 het volgende:
Ik vindt je verhaal nogal vergezocht.
Waarom ineens een trio en waarom moest jij toekijken.
Graag wat meer uitleg, je komt trouwens ook als een wijf over.
Dank jequote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay
Riemen vast.. daar gaan we weer...
SEX ---> R&P
Wiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay
Riemen vast.. daar gaan we weer...
SEX ---> R&P
wat ik wil zeggen is dat ze het eerlijk heeft gezegd en niet achter TS' rug om heeft gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah ja joh, het is geen vreemd gaan zolang je het ff uit maakt![]()
Ben ik dan de enige die het op zo'n manier helemaal niet eerlijker vind?!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:46 schreef Asics het volgende:
[..]
wat ik wil zeggen is dat ze het eerlijk heeft gezegd en niet achter TS' rug om heeft gedaan![]()
Lijkt me nogal een labiel wijf met egoistische trekjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:44 schreef Furia het volgende:
[..]
Waarom kom ik als een wijf over? Graag wat meer uitleg!!!
Korte uitleg over dat trio enzo (want ik heb het ook al in dat andere topic verteld)
*zij is ouder, relatief veel ervaring op gebied van sex
* wij kregen relatie en zij bracht al vrij snel op dat ze een damestrio wilde waarbij ik moest toekijken
* ik wilde niet dat zij werd afgelebberd door anderen, ongeacht man/vrouw, en ik wilde al helemaal niet daarbij toekijken!
* explosie en toen heeft zij het uitgemaakt (ik had gezegd dat ik een leuk meisje had gezien met wie ik wel een fantasie wilde uitleven, zij vond dat heel wat anders en is toen kwaad weggegaan)
* waarschijnlijk heeft ze nu het trio gehad en nu wil ze me terug
Begrijp je het zo?
Mijn bedoeling was in het geheel niet om de relatie in een negatief daglicht te stellen, in tegendeel zelfs.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik snap niet precies waarom de relatie nu haast als negatief beschouwd wordt, enkel omdat ik er niet achter stond dat zij binnen onze relatie die fantasie uitleefde. Als ik nou into SM geweest was, en zij wilde dat niet, dan zou ik me daar toch ook bij nee rkunnen leggen en niet meteen over knagen enzo denken? Of overspel?
Ik ben het met je eens dat het niet echt netjes is, maar bij vreemdgaan (en of dat man-vrouw, vrouw-vrouw of man-man is doet naar mijn idee niet ter zake) hoopt de vreemdgaander te kunnen beslissen of die met jou door wil onder de gegeven omstandigheden, en in dit geval liggen de zelfde gegeven omstandigheden er, en vraagt zij of jij door wilt/een nieuwe start wilt maken.quote:Misschien een vreemde opvatting, maar ik vind eigenlijk dat ze wel soort is vreemdgegaan. Als ze me nu met rust had gelaten niet, maar op deze manier telt uitmaken niet echt. Dan is het meer een vrijbriefje voor jezelf, niet dat je het uit wilt hebben ofzo. En nee, vreemdgaan had ik niet vergeven.
Ik begin steeds meer te denken van niet labiel maar heel berekenend en inderdaad wel egoistisch/egocentrischquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een labiel wijf met egoistische trekjes.![]()
Ze heeft wel eerlijk gezegd dat ze het wil, maar niet dat ze het gedaan heeft tijdens de break.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:46 schreef Asics het volgende:
[..]
wat ik wil zeggen is dat ze het eerlijk heeft gezegd en niet achter TS' rug om heeft gedaan![]()
Het is eerlijker, alleen wel even disrespectvol.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:51 schreef Furia het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het op zo'n manier helemaal niet eerlijker vind?!
Heb je al bedacht wat voor signaal je afgeeft als je haar terug neemt na dit 'incident'?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:51 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken van niet labiel maar heel berekenend en inderdaad wel egoistisch/egocentrisch
Waar ik gewoon bang voor ben is dat ze dan weer over me heen gaat lopen. Alleen, terwijl dat gebeurd merk ik het niet en heb ik er geen last van, dus dan moet ik kiezen tussen zonder haar en "op zoek naar mezelf" zoals ze dat zo mooi zeggen, of met haar en dan wordt er over me heen gelopen, maar daar heb ik geen last van en ik heb wel de vrouw van mn dromen (ik weet niet zeker of ze het nu nog is)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:51 schreef frederik het volgende:
Ik weet dat het dubbel voelt, ik zou persoonlijk ook geen knipperlicht relatie wensen waar ze het elke maand uit zou maken omdat ze weer 3 nieuwe meiden had ontmoet, maar eenmalig had ik haar persoonlijk wel teruggenomen denk ik (alleen ben ik ook niet zo stellig in het niet vergeven van vreemdgaan als jou denk ik)
Hou nou eens op met die vervelende vergelijking met JoeyT!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef tonks het volgende:
Is jou vriendin in het volgende topic een borderliner en zwanger?
Wilt u een hete breezah sleut neuken en u heeft een relatie? SMS. Relatie uit naar 4050quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef BGN het volgende:
*ziet mooie vrouw lopen*
*neukt met mooie vrouw*
*niets aan de hand*
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef tonks het volgende:
Is jou vriendin in het volgende topic een borderliner en zwanger?
Je hebt wel gelijk, ik ben alleen zo bang er spijt van te krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:24 schreef MoChe het volgende:
man o man....sorry maar ik vind het een beetje zielig dat je er nog over na wil denken om haar terug te nemen! ze heeft de relatie uit gemaakt voor haar pleziertje van 1 avond en daarna wil ze je terug?!! kom nou! laat 'er maar stikken... zo hoor je mensen niet te behandelen vind ik! Als je haar nu terugneemt weet ze dus dat ze van alles kan maken en dat ze toch wel terug kan komen...dat is zeker niet fijn denk ik zo...
conclusie: dumpen die hap en zoek een echte vrouw:)
Fear leads to the dark side...quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:41 schreef Furia het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik ben alleen zo bang er spijt van te krijgen![]()
2 hoeren inhuren om haar te versieren en dan kijken hoe ze reageert?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:08 schreef Furia het volgende:
Heeft iemand misschien een idee van hoe ik haar soort zou kunnen "testen", dus dat ze echt heel erg de moeite moet doen en dat wanneer ze afhaakt ik weet dat ik haar moet laten gaan en wanneer ze het toch doorzet dat ze het serieus met me meent?
Ik denk dat je er nog meer spijt van gaat krijgen als het blijkt dat dit je droomvrouw helemaal niet is en jij zo makkelijk over je heen hebt laten lopen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:41 schreef Furia het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik ben alleen zo bang er spijt van te krijgen![]()
Wat mij betreft spoor je sowieso niet. Als mijn vriendin sex wil met een ander meisje kijk ik graag toe en volgende keer doe ik mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:03 schreef Furia het volgende:
Hallo,
Zoals jullie misschien wel gelezen hebben in mijn andere topic van vorige week had ik nogal een groot probleem. Kort: mijn (oudere) vriendin wilde haar fantasie van een trio met twee dames (zij en twee dames) uitleven en ik moest daarbij kijken. Ik vind dat vreemdgaan (ook al is het met dames), dus ik stond er niet achter. Uiteindelijk heeft ze de relatie dus beeindigd om die reden. Inmiddels heb ik van een vriend gehoord dat ze dat trio gehad heeft (of gedaan, weet ik veel hoe je dat moet zeggen).
Nu belde ze me vandaag ineens op. Ik had totaal geen zin om met haar te praten, dus ik heb dat ook gezegd, maar ze bleef maar aanhouden. Toen heb ik toch een gesprek met haar gevoerd, ik had toch een goede relatie met haar gehad, en waar het nu op neerkomt is: ze wil me terug.
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik moet doen. Ik laat wel over me heen lopen als ik haar terug zou nemen, maar ik WIL dr ook wel terug, ze is in mijn ogen wel mijn droomvrouw.
Alle adviezen zijn welkom!
Dat klopt en ik zou ze wel terug willen, maar laat haar eerst maar moeite doen. Niet zo makkelijk toehappen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef Asics het volgende:
Hou jij je maar bij ONZ want iets anders kraam je toch niet uitquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vind dat geen vreemd gaan. Er is toch geen lul naar binnen geschoven.
Trouwens ik probeer al 3 jaar een trio met 2 vrouwen voor elkaar te krijgen.
Persoonlijk vind ik het erg stom dat je niet hebt meegedaan.
Als die teefen een beetje geil waren, kon je zo mee doen.![]()
Oja sorry, is ook zoquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:29 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hou jij je maar bij ONZ want iets anders kraam je toch niet uit![]()
Damn! Ik had het niet beter kunnen zeggen!! TS komt echt over als een of andere computernerd (no offense, ben zelf programmeurquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:53 schreef innovative het volgende:
Furia....
Fuck man, gedrag je nou eens naar je leeftijd in plaats van als een ziekelijk onzeker en afhankelijk breezermeisje.
[....veel geknip.......]
* avotar volledig eensch isquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:53 schreef innovative het volgende:
Wijze woorden
ieee....3jongens!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef voh het volgende:
Gewoon terugnemen. En dan een paar weken/maanden down the road hetzelfde bij haar flikken.
En dan NIET naar haar teruggaan.
mijn dank is "groot"quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:59 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
nou in het vorig topic dacht ik nog dat je zat te rellen, maar kennelijk is het echt serieus. Nou ja, mijn welgemeend advies dan maar.
Je hebt gewoon de ruggegraat niet om nee te zeggen, dat is inmiddels duidelijk. Neem haar maar terug, goed wetende dat je niets voor haar betekend (ik ga er vanuit dat je intelligent genoeg bent om dat te zien). Geniet er maar van zolang je kunt, d.w.z. tot ze weer dumpt of je eindelijk door die enorme plaat voor je hoofd kan heenkijken. Dan heb je dat maar gehad, en hopelijk gebeurt het je niet nog eens.
...Maar kom hier dan niet later huilen met een "het is uit" topic.
Hahaha, ja hoor lekker makkelijk is dat!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef SHE het volgende:
wat een moeilijke mensen allemaal hier![]()
Ok, ze wil je terug
Ze is je droomvrouw
Ze heeft geneuckt met andere vrouw
Het probleem?
OK, ze was wat impulsief door het uit te maken, maar hey...we zijn niet perfect. Alle vrouwen zijn labiel, onthoud dat.
Als je haar super vind, doe niet zo moeilijk en neem haar terug. Vertel er wel ff bij dat je het bijzonder kinderachtig vind dat ze op die manier met haar "wensen" omgaat. Een relatie heb je samen.
Succes en neuck ze!
Het zou mijn type ook niet zijn neequote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een labiel wijf met egoistische trekjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |