als ik op t strand lig te zonnen heb ik geen behoefte aan een uitzicht van twee wiebelende konten en benen.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef dvdk het volgende:
ja maar ik wil wel dat die shit legal is, straks word ik met m'n partner naar't politiebureau gesleurd
dan ga je toch lekker in je achtertuin zonnen...mutsquote:Op maandag 18 juli 2005 13:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik op t strand lig te zonnen heb ik geen behoefte aan een uitzicht van twee wiebelende konten en benen.
misschien dat het daarom dan ook niet mag.
niet zeiken, ik ben de enige niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in je achtertuin zonnen...muts
ik ben ook de enige niet die lekker met z'n partner wil neuken op't strand.....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niet zeiken, ik ben de enige niet.
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in je achtertuin zonnen neuken...muts
Ja. Óf niet in openbare gelegenheden neuken natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
Zo'n grote bek en niet eens een potje illegaal durven neuken op het strandquote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
nou, doe het dan en zeik niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik ben ook de enige niet die lekker met z'n partner wil neuken op't strand.....
men....ik ram je anaal op het strand, nou goedquote:Op maandag 18 juli 2005 13:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo'n grote bek en niet eens een potje illegaal durven neuken op het strand.
Ik zou je zo geloven.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
men....ik ram je anaal op het strand, nou goed
MissyMirjam komt vast wel kijken.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
ook goeie manier voor singles om elkaar te ontmoeten....heb je zin...ga je gewoon effe naar het 'neuk'-gedeelte van't strandquote:Op maandag 18 juli 2005 13:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijg je ook allemaal van die neukende bejaarden, want die mag je dan niet weigeren natuurlijk. Ik weet niet of dat zo prettig is om te zien...
Natuurlijk wel weer een goed middel in de vrije opvoeding om met je kinderen naar zo'n strand te gaan.
en dan onder het bordje 'homo' 'hetero' 'maakt niet uit'quote:Op maandag 18 juli 2005 13:58 schreef dvdk het volgende:
[..]
ook goeie manier voor singles om elkaar te ontmoeten....heb je zin...ga je gewoon effe naar het 'neuk'-gedeelte van't strand![]()
Waar het stikt van de mannen en geen vrouw te bekennen isquote:Op maandag 18 juli 2005 13:58 schreef dvdk het volgende:
[..]
ook goeie manier voor singles om elkaar te ontmoeten....heb je zin...ga je gewoon effe naar het 'neuk'-gedeelte van't strand![]()
En je gaat NIET mailen.quote:
Ja net zoals in Eurotrip..quote:Op maandag 18 juli 2005 13:59 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Waar het stikt van de mannen en geen vrouw te bekennen is
op zo'n topic serieuze replies... yeah rightquote:Op maandag 18 juli 2005 14:01 schreef dvdk het volgende:
krijgen we ook nog serieuze replies,....
Waarom niet ?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef dvdk het volgende:
ja maar ik wil wel dat die shit legal is, straks word ik met m'n partner naar't politiebureau gesleurd
Op Fok!TV?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:06 schreef MouseOver het volgende:
Sunchaser heeft daar nog eens een aardig mailtje over gekregen dacht ik. Hij dacht een plekje gevonden te hebben waar het wel kon
NEEEEEEEEEEEEEE !quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:01 schreef dvdk het volgende:
Ook niet als je het toch kan zien vanaf een openbare plek ?¿quote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Het is wel een idee om een strand om te turnen tot neukstrand, een soort outdoor locatie voor orgies e.d.. Dat mag wel gewoon, immers als jij het koopt is het geen openbaar terrein meer.
Geen idee. Ik mag hier in huis toch ook gewoon met de gordijnen open neuken, ondanks dat mensen in de huizen en de kerk hier tegenover dan mee kunnen genieten?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ook niet als je het toch kan zien vanaf een openbare plek ?¿
Ja, helaas vergis je je daarin. Zelfs als de overbuurvrouw eerst bovenop haar dressoir op zolder moet klimmen om vervolgens alleen maar je naakte kleine teen te kunnen zien, heeft ze reden voor aangiftequote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mag hier in huis toch ook gewoon met de gordijnen open neuken, ondanks dat mensen in de huizen en de kerk hier tegenover dan mee kunnen genieten?
Tenminste, dat denk ik wel.
Er worden al buitenseksparty's gegevenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Het is wel een idee om een strand om te turnen tot neukstrand, een soort outdoor locatie voor orgies e.d.. Dat mag wel gewoon, immers als jij het koopt is het geen openbaar terrein meer.
was laatst een topic over, mag volgens mij niet, weet niet meer precies waaromquote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mag hier in huis toch ook gewoon met de gordijnen open neuken, ondanks dat mensen in de huizen en de kerk hier tegenover dan mee kunnen genieten?
Wat een ziekelijke bemoeienissen kennen we toch eigenlijk, zelfs hier in Nederland. Niet dat je er doorgaans echt wat van merkt, maar het hele principe...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, helaas vergis je je daarin. Zelfs als de overbuurvrouw eerst bovenop haar dressoir op zolder moet klimmen om vervolgens alleen maar je naakte kleine teen te kunnen zien, heeft ze reden voor aangifte.
Jij mag niet eens de tv aanzetten of je mal checken zonder toestemming bij je vriendin, laatstaan neuken op het strand.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:01 schreef dvdk het volgende:
Dat denk je dan foutquote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
dude... als ik kleine kinderen zou hebben die buiten spelen en die zien dat jouw vriendin je gigantisch aan het pijpen is door dat je in de huiskamer bezig bent met de gordijnen open reken dan maar dat ik niet eens de politie bel, maar je somehow zelf laat weten dat je ziek bezig bent.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een ziekelijke bemoeienissen kennen we toch eigenlijk, zelfs hier in Nederland. Niet dat je er doorgaans echt wat van merkt, maar het hele principe...
Ja man, echt ziek, je lekker laten pijpen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
dude... als ik kleine kinderen zou hebben die buiten spelen en die zien dat jouw vriendin je gigantisch aan het pijpen is door dat je in de huiskamer bezig bent met de gordijnen open reken dan maar dat ik niet eens de politie bel, maar je somehow zelf laat weten dat je ziek bezig bent.
lees je wel wat ik scrhijf?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja man, echt ziek, je lekker laten pijpen.
Ja, al duurde het even omdat ik nogal in de lach schoot.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, al duurde het even omdat ik nogal in de lach schoot.
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
dude... als ik kleine kinderen zou hebben die buiten spelen en die zien dat jouw vriendin je gigantisch aan het pijpen is door dat je in de huiskamer bezig bent met de gordijnen open reken dan maar dat ik niet eens de politie bel, maar je somehow zelf laat weten dat je ziek bezig bent.
Ja, dat las ik wel. Maar blijkbaar vind jij dat je mij wel mag vertellen wat ik wel in niet mag doen, nota bene in m'n eigen huis, zodra je je kinderen voor m'n raam zet.quote:
Ik heb medelijden met je manquote:Op maandag 18 juli 2005 14:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat las ik wel. Maar blijkbaar vind jij dat je mij wel mag vertellen wat ik wel in niet mag doen, nota bene in m'n eigen huis, zodra je je kinderen voor m'n raam zet.![]()
Ik heb medelijden met mensen die seks eng vinden, en dan ook nog eens zo eng dat ze anderen het wilen verbieden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je manecht.. zo dom zie je ze niet vaak
toedeloe
Ook Politie Almere leest mee op het Fok!Forum!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:06 schreef MouseOver het volgende:
Sunchaser heeft daar nog eens een aardig mailtje over gekregen dacht ik. Hij dacht een plekje gevonden te hebben waar het wel kon
Je kinderen laten merken dat sex iets is om je voor te schamen en reden is tot ruzie is pedagogisch echt verantwoord!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:24 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ach donder nu toch een eind op zeg! Die krijgen echt wel perfecte voorlichting en dat ze op een gegeven moment toe zijn om stiekem playboys te kopen etc.. prima... boeien... maar echt... jullie provoceren om het provoceren, niks meer niks minder... sex is prima, sex is goed... en ach als ik eens iets zie per ongeluk kan dat nog best opwindend zijn ook. Geloof ik best. Maar dank je de koekoek dat ik naar sex tussen mijn bejaarde overburen moet gaan zitten kijken omdat ze in de vensterbank liggen te rollen bollen... dat is dan persoonlijk. Maar ik bepaald waneer mijn kinderen er aan toe zijn en niet een of ander geil stelletje uit de straat.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:36 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Je kinderen laten merken dat sex iets is om je voor te schamen en reden is tot ruzie is pedagogisch echt verantwoord!![]()
Het gaat om het idee dat dat strafbaar is, en dat het niet strafbaar is om een appelflap naar binnen te werken. Waarom zou een goede pijpbeurt 'aanstootgevend' moeten zijn? En wat doet dat in een wetboek?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:40 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ach donder nu toch een eind op zeg! Die krijgen echt wel perfecte voorlichting en dat ze op een gegeven moment toe zijn om stiekem playboys te kopen etc.. prima... boeien... maar echt... jullie provoceren om het provoceren, niks meer niks minder... sex is prima, sex is goed... en ach als ik eens iets zie per ongeluk kan dat nog best opwindend zijn ook. Geloof ik best. Maar dank je de koekoek dat ik naar sex tussen mijn bejaarde overburen moet gaan zitten kijken omdat ze in de vensterbank liggen te rollen bollen...
straks gaan jullie nog zeggen dat je je regelmatig op zaterdag middag midden in de stad gaat staan aftrekken en het dan steeds wer raar vindt dat je kalppen krijgt of wordt gearresteerd
Tuurlijk. Als we niet wilden provoceren hadden we alleen maar sex in de betonnen atoomschuilkelder onder het huis, uiteraard met het licht uit.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:40 schreef Stefkuh het volgende:
jullie provoceren om het provoceren, niks meer niks minder
Het is strafbaar tot je gesnapt wordt uiteraard.. als jij het geil vindt om met je vriendin op een bankje in een park om 03.00 snachts te gaan liggen hannessen.. prima! top! ga ervoor. Als je het overdag doet terwijl er naast een kinderklasje aan het picknicken is wordt het wel iets minder zeg maarquote:Op maandag 18 juli 2005 14:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat dat strafbaar is, en dat het niet strafbaar is om een appelflap naar binnen te werken. Waarom zou een goede pijpbeurt 'aanstootgevend' moeten zijn? En wat doet dat in een wetboek?
En daarna niet meer?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:09 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Het is strafbaar tot je gesnapt wordt uiteraard..
Waarom zou ik moeten wijken voor een kinderklasje, en niet andersom?quote:als jij het geil vindt om met je vriendin op een bankje in een park om 03.00 snachts te gaan liggen hannessen.. prima! top! ga ervoor. Als je het overdag doet terwijl er naast een kinderklasje aan het picknicken is wordt het wel iets minder zeg maar
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En daarna niet meer?
[..]
Waarom zou ik moeten wijken voor een kinderklasje, en niet andersom?![]()
Die ja. Prachtig verhaal.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:34 schreef Matness het volgende:
[..]
Ook Politie Almere leest mee op het Fok!Forum!
Wow. Retard.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat las ik wel. Maar blijkbaar vind jij dat je mij wel mag vertellen wat ik wel in niet mag doen, nota bene in m'n eigen huis, zodra je je kinderen voor m'n raam zet.![]()
Klopt ja! Op Jamaica, heb ik ooit zo'n reality soap over gezien.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:40 schreef Little_Meanie het volgende:
Hedonism resorts hebben zo'n stranden
dat is toch juist spannend dat je opgepakt KAN worden. ok als je echt opgepakt wordt is het minder (lijkt me)quote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef dvdk het volgende:
Goed onderbouwd, triangeljosti.quote:
onderbouwing zou verspilde moeite zijn.. laagbegaafde mensen hebben t namelijk nooit door wanneer ze hun bek beter kunnen dichthoudenquote:
Het is te merken.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
onderbouwing zou verspilde moeite zijn.. laagbegaafde mensen hebben t namelijk nooit door wanneer ze hun bek beter kunnen dichthouden
Zo die was onverwacht. Meer dan inkoppertjes maken zal ik van jou blijkbaar niet zien. Groetjesquote:
Gelukkig zijn er nog normaal denkende mensenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo die was onverwacht. Meer dan inkoppertjes maken zal ik van jou blijkbaar niet zien. Groetjes![]()
Zo vind ik het met het hele buitenseks princiepe, het is spannend dat je betrapt KAN worden, het is niet zo leuk meer als dat echt gebeurt....quote:Op maandag 18 juli 2005 19:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is toch juist spannend dat je opgepakt KAN worden. ok als je echt opgepakt wordt is het minder (lijkt me)![]()
Ik heb ooit eens ontzettend de slappe lach gekregen andersquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo vind ik het met het hele buitenseks princiepe, het is spannend dat je betrapt KAN worden, het is niet zo leuk meer als dat echt gebeurt....
Ja alsof degene die dan op een strand van bil gaan er lekker uit zullen zien, verwacht niet een lekkere blonde 20 jarige stoot op zo'n strand, en een naakte vent hoef ik al helemaal niet te zien.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijg je ook allemaal van die neukende bejaarden, want die mag je dan niet weigeren natuurlijk. Ik weet niet of dat zo prettig is om te zien...
Ga jij toch leker in je achtertuin neuken...mutsquote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
idem, wanneer gaan we buiten neuken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo vind ik het met het hele buitenseks princiepe, het is spannend dat je betrapt KAN worden, het is niet zo leuk meer als dat echt gebeurt....
Nou, over 2 daagjes ben ik op vakantie, in de ardennen.....quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
idem, wanneer gaan we buiten neuken?![]()
ik nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou, over 2 daagjes ben ik op vakantie, in de ardennen.....
Pas in de metro, in ongeveer alle natuurgebieden tot Quakveense plassen ofzo wordt nogal wat afgeneukt.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
volg je t nieuws niet?
er worden de laatste tijd regelmatig orgies gehouden op stranden.
ik denk dat jouw lach niet als enige slap werdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens ontzettend de slappe lach gekregen anders
Aparte smaak heb jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:22 schreef deek het volgende:
[..]
...en een naakte vent hoef ik al helemaal niet te zien. alleen maar lelijke ouwe wijven
Sickfuckquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:22 schreef deek het volgende:
en een naakte vent hoef ik al helemaal niet te zien.
alleen maar lelijke ouwe wijven
tekst is een beetje uit zijn verband getrokken beng ik bang, (ik ben dus niet echt bang)quote:
.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:36 schreef dvdk het volgende:
Lijkt me wel relaxt. Want ik heb best zin om lekker een potje te neuken op het strand met m'n partner.... Lekker met je blote kont in de zon over elkaar heen rollen....
Kweet dat ze dat op Salou wel doen maar is er in NL niet een strand waar je lekker mag neuken?
mvg.
dvdk
Wow... heiden6 zal nu wel huilen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
toedeloe
En de het luik dicht he! En het luik dicht...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als we niet wilden provoceren hadden we alleen maar sex in de betonnen atoomschuilkelder onder het huis, uiteraard met het licht uit.
Ik ben het anders wel met hem eensquote:Op maandag 18 juli 2005 14:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
toedeloe
en wie bepaalt dan weer wat extreem is ? en waarom zouden zij dan weer niet legaal buitenseks mogen hebben. Is veel te ingewikkeld allemaal helaas. Het mag gewoon niet klaar, doe je het toch loop je de kans gepakt te worden. Aan je eigen of je dat risico wil lopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:16 schreef thaMoon het volgende:
Als het duidelijk aangegeven wordt waar het wel en niet mag;
Mensen er geen overlast van hebben;
Er geen extreme vormen geuit worden...
me tooquote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt ja! Op Jamaica, heb ik ooit zo'n reality soap over gezien.
Alsiof je kinderen voor een raam perse laat spelen? Kinderen spelen.. lopen rond... en kunnen zo dingen zien... dat ebdoel ik... ik ebdoel toch niet dat ik mijn kidneren voor een raam ga laten spelenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:47 schreef addie84 het volgende:
[..]
Ik ben het anders wel met hem eens
Tuurlijk.. een beetje weldenkend mens doet de gordijnen dicht en zorgt dat die kids het niet zien.. maar om nou geen seks te hebben omdat jij besluit je kids voor het raam te laten spelen van de buurman..![]()
Nog steeds zijn mijn oogjes drijfnat.quote:
Jij hebt vast een hele grote internetpiemelquote:Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
bron: nu.nlquote:Naturistenbond wil seksstranden
Uitgegeven: 10 augustus 2005 10:50
HILVERSUM - De Naturistenfederatie Nederland (NFN) wil dat de overheid aparte stranden aanwijst waar mensen in het openbaar seks kunnen hebben. De organisatie vindt dat openbare seks niet thuishoort op reguliere naaktstranden. Dat heeft een woordvoerder van de NFN woensdag gezegd in het VARA-programma Ontbijtradio. 'Goedwillende naaktrecreanten' zijn volgens hem vaak de dupe van het gedrag van anderen.
"De politie verwart reguliere naaktloperij vaak met seksuele bijeenkomsten. Dan sturen agenten recreërende nudisten en naturisten weg en soms krijgen ze zelfs een boete. Ook sluiten gemeenten naaktstranden om seks tegen te gaan en dat is onterecht", aldus de NFN-woordvoerder.
"Openbare seks heeft niets te maken met naturisme." De organisatie pleit er ook voor dat naturisten zelf de politie bellen als ze zien dat mensen openlijk de liefde met elkaar bedrijven. Uit onderzoek bleek onlangs dat steeds meer Nederlanders geregeld in hun blootje recreëren.
Vanuit het oogpunt van de naturisten kan ik het me heel goed voorstellen. Maar als mensen in het openbaar willen neuken moet dat ook kunnen, ik zie eigenlijk niet in waarom naturisme wel zou mogen en buitenseks niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
De TS heeft een medestander
[..]
bron: nu.nl
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:02 schreef Averon het volgende:
Omdat jouw vrijheid eindigt waar die van een ander begint.
Omdat we in de wet rekening moeten houden met de zwakste en naarste mensen.
Omdat een kind van 3 niet kan relativeren wat die volwassenen aan het doen zijn als aan het sexen zijn.
bron?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
volg je t nieuws niet?
er worden de laatste tijd regelmatig orgies gehouden op stranden.
Stond laatst in de krant.quote:
Wat is doggingquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:08 schreef Averon het volgende:
Nee, dat is lekker. Niet echt mijn idee van een geslaagde orgy. Meer een soort van verkapt dogging.
Eh right, what he said.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:41 schreef firestorm_99 het volgende:
...
Zo leer je nog eens wat op een regenachtige vrijdagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |