Nieuwe puntenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef appelsientje het volgende:
Zeg hebben jullie het over de oude of nieuwe punten ??
Dat is ook zo'n zooitje bij ons... ene keer zie je de nieuwe punten en andere keer nog in de oude...
Ah ja, was er dan ook vanuit gegaan dat jet het collegegeld ook niet zou hoeven te betalen.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar,
Maar ik ken genoeg mensen die thuiswonend zijn / waren die meer kregen dan die 75 euro. Tja het bedrag wordt mede bepaald door het inkomen van je ouders . Tja en als die weinig tot niks aan je studie betalen. Blijft er weinig geld over.
Zeg ga jij eigelijk nog naar spanje?quote:
Ik ben nu ongeveer gewend, was wel een enorm gekloot inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef appelsientje het volgende:
Zeg hebben jullie het over de oude of nieuwe punten ??
Dat is ook zo'n zooitje bij ons... ene keer zie je de nieuwe punten en andere keer nog in de oude...
Ja dat heb ik dus ook.... ik denk ook nog steeds in oude punten..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben nu ongeveer gewend, was wel een enorm gekloot inderdaad.![]()
Ik kon nog makkelijker aan de Euro wennen...
Nee...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe studie uitgezocht jochie?
Nee, al een maand niet meerquote:
Dat is dan ook weer zo.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah ja, was er dan ook vanuit gegaan dat jet het collegegeld ook niet zou hoeven te betalen.
Dan wordt 75euro wel krap ja. Ach ja, lenen bij IBG kan niet voor niets
Ja ik kan niet alles bijhouden natuurlijk hequote:
Wie?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Arjan Human.
Ik zie hier nog wel onweer komen. Bij jullie?
Ik verwacht hier ook wel onweer. Maar dat zal denk ik wel vannacht lostbarstenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Arjan Human.
Ik zie hier nog wel onweer komen. Bij jullie?
ja toen regende het nog heel evenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef pfaf het volgende:
Hier heeeerlijk weer, terwijl het vanmiddag bewolkt was.
Dat het nog in belgische franken staatquote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Gekke Belgen. Wat valt echter op, behalve de gewraakte zin?
Dat de BEF kosten zijn gestegenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Gekke Belgen. Wat valt echter op, behalve de gewraakte zin?
Juist! Vind ik verbazend. Is niet zo gebruikelijk meer toch?quote:
Nee, ik zie op mijn kassabon van de AH geen verwijzingen naar de guldensquote:Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist! Vind ik verbazend. Is niet zo gebruikelijk meer toch?
Maar de Belgen zijn toch niet zo snugger, dat is toch algemeen bekend...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, ik zie op mijn kassabon van de AH geen verwijzingen naar de guldens
Ja dat dacht ik daarstraks ook, toen vielen er 5 druppels en was het weer opgehoudenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef appelsientje het volgende:
Zo het is hier al flink aan het rommelen... denk dat het zo gaat plenzen..
Nee idd.. zo leer je nooit met de euro om te gaan..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist! Vind ik verbazend. Is niet zo gebruikelijk meer toch?
Hmm dat schiet dus ook niet op...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik daarstraks ook, toen vielen er 5 druppels en was het weer opgehouden![]()
Rookt tong shag?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Tong is er. Hij haalt nu shag en zal dan komen posten.
volgens mij was hij nog bezigquote:Op maandag 18 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ja zeker.
Trouwens, iemand Lionhead nog gezien? Die moet zijn nominaties nog mailen!
oosten is cool hequote:
al 10 dagen , damnquote:Op maandag 18 juli 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft officieel al 10 dagen geen verbinding, vanochtend zou eindelijk een UPC-monteur beschikbaar zijn, afspraak gemaakt maar ik heb alles gezien behalve een monteur. Dus m'n IT-vriend maar weer ingeschakeld. Die heeft zo z'n maniertjes. En maar weer een nieuwe afspraak maken
die is toch alleen overdag online?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ja zeker.
Trouwens, iemand Lionhead nog gezien? Die moet zijn nominaties nog mailen!
Toen was er een grote storing ik kon geen verbinding meer krijgen daarna, Mijn vriend die zelf Iteejer is kon het ook niet herstellen en de helpdesk ook niet. Wilde ik zo snel mogelijk hier iemand hebben, dat is goed meneer dat wordt de 18de, ik nog zeggen dat ik internet nodig heb voor m'n werk en nog een paar nette scheldwoorden. En dan komt ie niet opdagen Ik kan al tien dagen niet maielenquote:
dan het centrum maar als ik in amsterdam moet zijnquote:
Welk UPC modem heb je? die oude grijze motorola nog?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen was er een grote storing ik kon geen verbinding meer krijgen daarna, Mijn vriend die zelf Iteejer is kon het ook niet herstellen en de helpdesk ook niet. Wilde ik zo snel mogelijk hier iemand hebben, dat is goed meneer dat wordt de 18de, ik nog zeggen dat ik internet nodig heb voor m'n werk en nog een paar nette scheldwoorden. En dan komt ie niet opdagen Ik kan al tien dagen niet maielen
COM21 staat er opquote:Op maandag 18 juli 2005 19:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Welk UPC modem heb je? die oude grijze motorola nog?
Oh okee. Dan wacht ik weer af.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is toch alleen overdag online?
Ik had vandaag een rooiequote:Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat even Seinfeld kijken en een dubbellikker als toetje eten
hij is typische kantoorurenfokker heel zelden komt ie 's avonds even online. Maargoed dus morgen de nominaties als t een beetje meezit?quote:
Seinfeldquote:Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat even Seinfeld kijken en een dubbellikker als toetje eten
Nou, ook Dylan Dog moet ze nog sturen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is typische kantoorurenfokker heel zelden komt ie 's avonds even online. Maargoed dus morgen de nominaties als t een beetje meezit?
oke het kan dus nog wel ff durenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, ook Dylan Dog moet ze nog sturen.
Nog 70 minutenquote:
Nee clau, het is Drommelsquote:
Ik heb ook altijd pech, ze moeten ook altijd mij hebben : b100quote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef rubbereend het volgende:
drommels drommels en nog eens drommels! de Baron
Of: Frikandel, bal gehaktquote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef rubbereend het volgende:
drommels drommels en nog eens drommels! de Baron
Andere bijnaam van mij: b2quote:Op maandag 18 juli 2005 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Wat zeg ie
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech, ze moeten ook altijd mij hebben : b100![]()
Eerst ranzige programma over extreme makeovers bekijken en daarna inderdaad Atletico Ananas.quote:
Japie, stap in die wagenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
blij dat we hier sinds kort Nickelodeon hebben
BOEM!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef dndiek het volgende:
een foutje moet kunnen, baas! Handige Harrie
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook regen hier!
Clautje!
Let's sing in the rain!
* Eilanden Clau beetpakt en naar buiten trekt