Juist! Vind ik verbazend. Is niet zo gebruikelijk meer toch?quote:
Nee, ik zie op mijn kassabon van de AH geen verwijzingen naar de guldensquote:Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist! Vind ik verbazend. Is niet zo gebruikelijk meer toch?
Maar de Belgen zijn toch niet zo snugger, dat is toch algemeen bekend...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee, ik zie op mijn kassabon van de AH geen verwijzingen naar de guldens
Ja dat dacht ik daarstraks ook, toen vielen er 5 druppels en was het weer opgehoudenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef appelsientje het volgende:
Zo het is hier al flink aan het rommelen... denk dat het zo gaat plenzen..
Nee idd.. zo leer je nooit met de euro om te gaan..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist! Vind ik verbazend. Is niet zo gebruikelijk meer toch?
Hmm dat schiet dus ook niet op...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik daarstraks ook, toen vielen er 5 druppels en was het weer opgehouden![]()
Rookt tong shag?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Tong is er. Hij haalt nu shag en zal dan komen posten.
volgens mij was hij nog bezigquote:Op maandag 18 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ja zeker.
Trouwens, iemand Lionhead nog gezien? Die moet zijn nominaties nog mailen!
oosten is cool hequote:
al 10 dagen , damnquote:Op maandag 18 juli 2005 19:50 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft officieel al 10 dagen geen verbinding, vanochtend zou eindelijk een UPC-monteur beschikbaar zijn, afspraak gemaakt maar ik heb alles gezien behalve een monteur. Dus m'n IT-vriend maar weer ingeschakeld. Die heeft zo z'n maniertjes. En maar weer een nieuwe afspraak maken
die is toch alleen overdag online?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Ja zeker.
Trouwens, iemand Lionhead nog gezien? Die moet zijn nominaties nog mailen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |