abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:52:04 #201
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_28946504
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:46 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Doe eens even vertalen please?
Babelfish:
quote:
I will cut up to scrap else it kutasa, you know, butcher makes so as, and it for doors it (them) < eat > przybije
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:53:04 #202
779 WaStEd
Hellaluha
pi_28946539
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik las ergens dat iemand opmerkte dat de vrouw haar keuze al heeft gemaakt, aangezien ze getrouwd is. Daar zit wat in. Zij koos ervoor om te trouwen, waarmee ze ervoor koos om haar leven lang in voor- en tegenspoed bij deze man te blijven. Dus ze heeft met haar huwelijk haar eigen val geplaatst. Feitelijk zou ze dus niet meer voor een ander mogen kiezen
Ze moest zeker trouwen om een visum te krijgen. Ja, dat soort lui ken ik. Die zien de ware betekenis van het huwelijk niet in en dumpen hun man, zodra ze voor echte liefde kunnen kiezen. Ze verdient het niet om van haar man losgemaakt te worden, Oost-Europese crackhoer
Je begint zo christelijk met je voor en tegenspoed verhaaltje maar je wordt toch een beetje bitter op het end... laat de pastoor het maar niet horen..
too much is not enough....
pi_28947641
Tja, je kan het speculeren noemen, maar het i smeestal gewoon zoals hie gezegd word.
Nu vertel je ook weer dat zij hier zit om geld te verdienen voor een bedrijf wat ze samen met haar man wil opzetten.

valt het kwartje nog niet?
Hun doen alles om aan geld te komen, hoerenlopers die geen vriendin kunen krijgen zijn zo'n makkelijk doelwit.
Hij laat zijn vrouw al achter het raam zitten, een man voor de gek houden om geld af te troggelen is maar een klein stapje erger hoor.
En het levert veel meer op.
Zoals iemand anders al zei, in hun ogen is een Nederlander al snel rijk.
Jij bent bekend bij al die hoeren, dus hun vermoeden dat je geld genoeg hebt.

Maar heb je al op die site gekeken, de man die hem gemaakt heeft is vreemd genoeg best wijs en heeft echt ervaring met heel veel hoeren.
Hij is alleen sexverslaafd ofzo.
Ik heb een paar jaar terug wat mailcontact met hem gehad ivm een project en hij neemt echt de tijd voor mensen.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:33:48 #204
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_28947828
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef milagro het volgende:

[..]

moest weer even zoeken in mijn insultdictionary, maar het komt hier op neer :

I'll slice your dick in small pieces, you know, just like a butcher does, and I'll nail 'em to your door.

lijkt mij afdoende, hoor, maar goed, ik ken haar man niet
Die moet ik onthouden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:25:56 #205
125583 flex_dildeau
..............................
pi_28971463
Ik lees nu al zo'n 2 jaar de "onzin" op het Fokforum (ik heb me vandaag pas geregistreerd)
Het is vaak lachen geblazen, maar vandaag breekt mijn klomp.

Mijn hemel wat een kneus hebben we hier, niet dat ik dat erg vind...ieder zijn meug zullen we maar zeggen.

TT= geweldig en dekt de lading volledig
tip: pootje lichten en ze ligt

Het is wel raar dat de gast raad vraagt en daarna steen en been gaat klagen over de gegeven raad zal wel aan de aard van zijn probleem liggen.

Wat betreft dat "EQ" van zijn vlam: Tuurlijk, de prostitutie is een uitstekende leerschool!

Hopelijk is ie nu niet beledigd en laat ie ons nog weten hoe zijn amoreuze escapades verlopen zijn.

Ook onbegrijpelijk dat ie haar niet eerst ff paalt voor die 35 euri, weet ie tenminste wat voor een vlees hij in de kuip krijgt.
"I don't want to belong to a club that would accept me as a member"
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:41:51 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_28972013
[verbetermodus=on] EQ ??? Entelligentie Quotiënt vroegâhhh, toen ik nog op l'ecole zat, was het IQ [verbetermodus=off]

Je blijft lachen op FOK!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_28972092
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[verbetermodus=on] EQ ??? Entelligentie Quotiënt vroegâhhh, toen ik nog op l'ecole zat, was het IQ [verbetermodus=off]
IQ en EQ zijn twee verschillende dingen
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:45:50 #208
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_28972132
Leg eens uit dan ??? ik heb nl. nog nooit van EQ gehoord.....

kan ik ook nog eens wat leren
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_28972326
alleen de OP gelezen, en ik zeg: niet doen, gaat je je kop kosten.
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:52:26 #210
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_28972345
EQ=Emotionele intelligentie Quotient
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:57:20 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_28972497
HmmZ, OK.... kan iig beamen dat het bij TS op allebei de vlakken niet helemaal goed gaat
pi_29043997
ff korte update... Ik denk dat het verloren zaak is , trouw aan haar man zal ze denk ik wel blijven + dat ze bij hem een giga schuld heeft (via via vernomen en hij schijnt nogal crimi te zijn) dus ik haal me handen ervan af! , ik zal wel contact met haar houden en laten voor wat het is!

iedereen mag hier denken wat hij zelf wilt , Ik ben er nog steeds van overtuigt dat de gevoelens wel gemeend naar mekaar waren! Ze heeft me geen stuiver gekost en ik kan me ook niet indenken dat de insteek om geld was ofzo

In de toekomst zal ik mijn trumphcard uitspelen omdat ik het een prachtige vrouw van binnen vind, ik zie ze helaas niet zo vaak! (ook maar 1 keer eerder verliefd geweest maar )

latorz - ps , als er nog iets nuttigs te melden valt dan hoor ik het wel!
Nee ben niet met haar naar bed geweest , (geen behoefte aan) ze was gewoon een intiem maatje , maar heb me gewoon als een heer gedragen en het feit dat ze getrouwd is zoveel mogelijk gerespecteerd! , zij wil nog wel met me omgaan , maar bij iedere zin denkt zij dat ik meer wil (terwijl ik alleen geen zin in haar gedrag van: nou ik ben getrouwd dus ik mag prive niks gezellig doen, terwijl haar man bij zijn ex en kind nog woont en hij haar uiteraard bonkt, )
  vrijdag 22 juli 2005 @ 16:52:41 #213
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_29044063
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 16:50 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ff korte update... Ik denk dat het verloren zaak is , trouw aan haar man zal ze denk ik wel blijven + dat ze bij hem een giga schuld heeft (via via vernomen en hij schijnt nogal crimi te zijn) dus ik haal me handen ervan af! , ik zal wel contact met haar houden en laten voor wat het is!

iedereen mag hier denken wat hij zelf wilt , Ik ben er nog steeds van overtuigt dat de gevoelens wel gemeend naar mekaar waren! Ze heeft me geen stuiver gekost en ik kan me ook niet indenken dat de insteek om geld was ofzo

In de toekomst zal ik mijn trumphcard uitspelen omdat ik het een prachtige vrouw van binnen vind, ik zie ze helaas niet zo vaak! (ook maar 1 keer eerder verliefd geweest maar )

latorz
Ik blijf erbij dat dit de verstandigste keuze is... En nogmaals, in het oostblok lopen ook genoeg leuke mooie vrijgezelle vrouwtjes met een wellicht iets eenvoudiger achtergrond...

Good luck!
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')