Ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef punkjunk het volgende:
de eerste keer dat je mastrubeerde had je meteen een zaadlozing?
dat is iets anders volgens mijquote:Op zondag 17 juli 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Of eigenlijk nee.
Er kwam niets uit, maar ik had wel een orgasme.![]()
Ook een serieus bedoelde vraag: had je daarvoor dan nooit een stijve gehad?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef APK het volgende:
Daarna was ik trouwens bang dat 'ie nooit meer slap zou worden en dat mijn moeder zou kunnen zien dat ik gerukt had.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:09 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ook een serieus bedoelde vraag: had je daarvoor dan nooit een stijve gehad?
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:03 schreef APK het volgende:
En om nog even een vraag uit het opgeschoonde topic te beantwoorden: Ja, ik had al eerder een stijve gehad, maar nog nooit een zaadlozing, vandaar dat ik even bang was dat het altijd zo zou blijven.
ik had vroeger een beertje dat heette Mastrupje, maar het is toch echt masturberen, hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef punkjunk het volgende:
de eerste keer dat je mastrubeerde had je meteen een zaadlozing?
Was dat een mastur-beertje?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had vroeger een beertje dat heette Mastrupje, maar het is toch echt masturberen, hoor
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Was dat een mastur-beertje?
Ik helemaal vanHAHA
![]()
je kan ook als meisje zijnde vertellen wat er gebeurde toen je voor het eerst een zaadlozing aanschouwdequote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef milagro het volgende:
[..]zover was ik toen nog helemaal niet, ik vond het gewoon een mooie naam, hoor
bovendien, ik had en heb geen piemel.... wat doe ik hier in Godsnaam
ho-ho je beertje geldt natuurlijk in de naamsverwarring voor zowel man als vrouw. hey give the kids some credits!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef milagro het volgende:
[..]zover was ik toen nog helemaal niet, ik vond het gewoon een mooie naam, hoor
bovendien, ik had en heb geen piemel.... wat doe ik hier in Godsnaam
Ik wil NIET weten waar je eerste zaadlozing wasquote:Op zondag 17 juli 2005 22:46 schreef cyberstalker het volgende:
Ik weet wel dat ik mijn eerste zaadlozing enorm smerig vond stinken.
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wil NIET weten waar je eerste zaadlozing was
Je hebt er pas één gehad?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:48 schreef Gesloten het volgende:
De eerste zaadlozing was wel m`n lekkerste tot nu toe
Nee, ik bedoelde gewoon dat ik dat spul wat er uit mijn piemeltje kwam vond en eigenlijk nog steeds vind stinken.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Had je een kerel in zn kont geneukt ofzo?
De eerste keer weet je absoluut wat er komen gaat. Dat is toch het leukstquote:Op zondag 17 juli 2005 22:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Je hebt er pas één gehad?
Je zou toch verwachten dat je steeds beter je eigen lichaam kent, en jezelf dus steeds beter kan rukken. Of laat je een incapabele breezahslet je aftrekken?
Ik las heel serieus dat er stond: 'heb je een neger in zn kont geneukt'.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:54 schreef veldmuis het volgende:
Ben je discriminant ofzo?
zegt de stinkerdquote:Op zondag 17 juli 2005 22:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Je hebt er pas één gehad?
Je zou toch verwachten dat je steeds beter je eigen lichaam kent, en jezelf dus steeds beter kan rukken. Of laat je een incapabele breezahslet je aftrekken?
Bier is okayquote:Op zondag 17 juli 2005 22:56 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik las heel serieus dat er stond: 'heb je een neger in zn kont geneukt'.
Hoe ik daar bij kom? Ach, laten we het maar aan het bier wijten.
De bad- of de bedmode?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:51 schreef Ravage het volgende:
Mijn eerste zaadlozing(en) heb ik mede te danken aan de Wehkamp gids van m'n mams![]()
Ik herinner me een topic over iemand die toen hij bij zijn ouders eens per ongeluk op de wc in de Wehkamp gids geniest had, waarna hij door zijn ouders van iets anders beschuldigd werd.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:51 schreef Ravage het volgende:
Mijn eerste zaadlozing(en) heb ik mede te danken aan de Wehkamp gids van m'n mams![]()
Ik moest giechelenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik herinner me een topic over iemand die toen hij bij zijn ouders eens per ongeluk op de wc in de Wehkamp gids geniest had, waarna hij door zijn ouders van iets anders beschuldigd werd.
Die hadden ze nog niet in mijn tijd.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef classpc het volgende:
Ik herinner me een topic over iemand die toen hij bij zijn ouders eens per ongeluk op de wc in de Wehkamp gids geniest had, waarna hij door zijn ouders van iets anders beschuldigd werd.
Ik zag dat het broertje van m'n vriendin 'm ook al onder het bed heeft liggen..quote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef classpc het volgende:
[..]
ghehehehehequote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Vastgeplakte Wehkamp.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef classpc het volgende:
[..]
ik kocht gewoon hustlers enzoquote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Die hadden ze nog niet in mijn tijd.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de huidige puber aan zijn/haar ruk/wrijf materiaal komt, maar ik open er maar even geen topic over.
Deze is al een keer of drie dicht gegooid.
Die bedoelde ik.quote:
De herenmode?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:51 schreef Ravage het volgende:
Voor puberale grappen ben je hier wel op t juiste forumquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:49 schreef Ravage het volgende:
[..]
Voor puberale grappen ben je hier wel op t juiste forum![]()
En dan maar uitstellen en uitstellen in de hoop dat er nog betere scenes zouden komen en dan ontladen op....quote:Op maandag 18 juli 2005 18:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Lol, de eerste keer was toen er savonds laat nog van die Playboy films op tv waren. Labeled met Private ofzo.. was altijd dol feest als ouders weg waren van thuis en ik moest slapen ^^
Gewoon op videoband opnemen.. Neem een band met een of andere film die je ouders toch nooit meer kijken!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
En dan maar uitstellen en uitstellen in de hoop dat er nog betere scenes zouden komen en dan ontladen op....
.... de omroepster die het volgende programma aankondigt.
Oh nee, dat was de tweede zaadlozing.
T'is echt om een zaadlozing van te krijgen hé.quote:
Laat me raden, je hing op "le moment suprême" in de luchter?quote:Op woensdag 20 juli 2005 03:10 schreef 123RiK het volgende:
de eerste keer spoot ik een gat in het plafond
Hoezo?quote:Op woensdag 20 juli 2005 04:24 schreef P8 het volgende:
even nog @ de OP
je vader brengt je op het idee om te masturberen?!?
dat klinkt niet goed![]()
gewoon de bladzijde eruit scheurenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Die bedoelde ik.
Maar om even op de vraag in te gaan...
Ik kan me er eigenlijk niet zo goed in inleven. Ik lees de Wehkamp eigenlijk nooit op de wc.
Maar mocht het gebeuren en ik nies erin, dan zal ik er toch wel voor zorgen dat die Wehkamp zo snel mogelijk op onopvallende wijze zijn weg vindt naar de vuilcontainer.
Bewijs opruimen is beter dan betrapt of beschuldigd worden.
dat scheelt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo?
Het was naar aanleiding van een tv programma waarin het woord masturberen viel....
Ik wilde weten wat dat was.
Doet me denken aan American Piequote:Op woensdag 20 juli 2005 11:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo?
Het was naar aanleiding van een tv programma waarin het woord masturberen viel....
Ik wilde weten wat dat was.
Checked profielquote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef APK het volgende:
Mijn pa had mij verteld dat je als je lang over je piemel wreef een fijn gevoel zou krijgen.
Ik dus lekker wrijven, maar opeens dacht ik dat ik me een partij moest piesen!
Razendsnel naar de douche gerend, maar er kwam niets uit.
Maar het was wel een lekker gevoel.![]()
Daarna was ik trouwens bang dat 'ie nooit meer slap zou worden en dat mijn moeder zou kunnen zien dat ik gerukt had.
Wat zijn jullie ervaringen?
Of hij hoort het misschien eens graag van de kinderen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Checked profiel
41 jaar![]()
Ben je d'r nou gewoon laat bij offuh...?
Of was het 31 jaar geleden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
"offuh..." stond er ook niet voor nietsquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:34 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Of hij hoort het misschien eens graag van de kinderen.![]()
Nee, jij bent een puber.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
"offuh..." stond er ook niet voor niets![]()
Leugenaar!!!quote:
En dat is het enige waar je op kunt komen na 41 jaar?quote:
Ik zie zie slechts in jouw profiel dat jij 24/25 bent.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is het enige waar je op kunt komen na 41 jaar?
(no pun intenden)
Correct, dus ik heb nog even te gaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie zie slechts in jouw profiel dat jij 24/25 bent.
Het is trouwens 'no pun intended'.
Weer zo'n kneus die alleen de openingspost leest.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:45 schreef TheFrankey het volgende:
vrij bizar dat je pa dat verteld.....
Seksuele voorlichting door ouders vindt jij dan zeker ook vies?quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:45 schreef TheFrankey het volgende:
vrij bizar dat je pa dat verteld.....
bij jou komt er niks wits, je bent een wiefje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef trekslet het volgende:
hallo.
ik ben 13 jaar en ik ben afentoe wel is klaar gekomen maar sperma komt maar niet, hoelang duurt dat nog![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef SharQueDo het volgende:
Koel, een topique uit 2005. Daar moet ik in gepost hebben!
Je moet vlak voor je gaat rukken ongeveer 3 of 4 bananen eten, dan komt het een stuk sneller de 1e keer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef trekslet het volgende:
hallo.
ik ben 13 jaar en ik ben afentoe wel is klaar gekomen maar sperma komt maar niet, hoelang duurt dat nog![]()
Ik schijn er al in gepost te hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef SharQueDo het volgende:
Koel, een topique uit 2005. Daar moet ik in gepost hebben!
nee de banaan moet ie pellen en het zachte vruchtvlees in zijn pisbuis duwen. dan krijgt ie een oeroeboeroe penis.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Je moet vlak voor je gaat rukken ongeveer 3 of 4 bananen eten, dan komt het een stuk sneller de 1e keer.
Er was toch iets met eieren eten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Je moet vlak voor je gaat rukken ongeveer 3 of 4 bananen eten, dan komt het een stuk sneller de 1e keer.
je weet niet eens het vriendinnen-ding goed te spellen. snuifpiem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:32 schreef proxydude het volgende:
neem een vrindin... werkt veel BETER!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
owww. shit dit is pub. sorry pubers.
zou ik ook doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:35 schreef driekus14 het volgende:
was in de eerste klas... schrok me kapot:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Wil je die grap niet maken vóórdat ik die maak!?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:51 schreef F04 het volgende:
Ik loosde op m'n 6e al zaad. Wat waren dat een tijden zeg, toen ik nog met een zakje zaadjes op het landgoed van m'n Opa liep.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik was jong. Waarschijnlijk mijn 11e levensjaar. Mijn ouders waren weg, en ik was alleen thuis. Ik zat in een kamer, en verveelde me kapot. Ik zat wat te spelen, maar opeens kwamen mijn ouders terug, en ik vroeg waar ze waren geweest. De Intratuin, zeiden ze. Ze drukten wat in mijn hand, en zeiden, "ga je daar maar mee vermaken buiten".HAHAHAHAHAHAHAHAHA !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
!
!!!11! ZO"N GOEIE GRAP HEB IK NOG NOOIT GEHEURDTT!!!
Die is inderdaad wel erg origineelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!
!
Dat kan wel wat minder hoor, zo goed was hij ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!
!
Heet jij toevallig Johan Vlemmix?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef Ypmaha het volgende:
Bij mij was het oranje -.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal eens een keer dat sperma uit je toetsenbord,mischien kan je als je daar klaar mee bent eens normaal nederlands typen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:37 schreef matie9000 het volgende:
ik heb geprobeerd en geprobeerd tot dak et ke deftig dee zkr en toen was da een de maxe ervaring da was in bed :p
Ik ga doodquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef shabalala het volgende:
toen ik rond de 10 jaar was.. kreeg ik voor het eerst een stijve:P wist toen niet wat dat was.. toen liet ik het me ouders zien.. en toen zei ik.. mama.. ik kan toveren!..
Kijk mam, met losse handenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef shabalala het volgende:
toen ik rond de 10 jaar was.. kreeg ik voor het eerst een stijve:P wist toen niet wat dat was.. toen liet ik het me ouders zien.. en toen zei ik.. mama.. ik kan toveren!..
nee man hij is de 40 years virgin waar ze de film op hebben gebaseerd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Checked profiel
41 jaar![]()
Dat kan tochquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:40 schreef KoekjesTwister het volgende:
Kon ik maar weer terug naar de tijd dat er niks uit kwam na een orgasme!
Ik wil niet weten hoe jij je aftrekt...quote:
op tijd stoppen jongeman leer je lessenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:42 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij je aftrekt...
hahahaha ben jij er zo een, je moet nooit voor het zingen de kerk verlatenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
op tijd stoppen jongeman leer je lessen
omfgquote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef APK het volgende:
Mijn pa had mij verteld dat je als je lang over je piemel wreef een fijn gevoel zou krijgen.
Ik dus lekker wrijven, maar opeens dacht ik dat ik me een partij moest piesen!
Razendsnel naar de douche gerend, maar er kwam niets uit.
Maar het was wel een lekker gevoel.![]()
Wat zijn jullie ervaringen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |