Ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef punkjunk het volgende:
de eerste keer dat je mastrubeerde had je meteen een zaadlozing?
dat is iets anders volgens mijquote:Op zondag 17 juli 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Of eigenlijk nee.
Er kwam niets uit, maar ik had wel een orgasme.![]()
Ook een serieus bedoelde vraag: had je daarvoor dan nooit een stijve gehad?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef APK het volgende:
Daarna was ik trouwens bang dat 'ie nooit meer slap zou worden en dat mijn moeder zou kunnen zien dat ik gerukt had.
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:09 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ook een serieus bedoelde vraag: had je daarvoor dan nooit een stijve gehad?
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:03 schreef APK het volgende:
En om nog even een vraag uit het opgeschoonde topic te beantwoorden: Ja, ik had al eerder een stijve gehad, maar nog nooit een zaadlozing, vandaar dat ik even bang was dat het altijd zo zou blijven.
ik had vroeger een beertje dat heette Mastrupje, maar het is toch echt masturberen, hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef punkjunk het volgende:
de eerste keer dat je mastrubeerde had je meteen een zaadlozing?
Was dat een mastur-beertje?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ik had vroeger een beertje dat heette Mastrupje, maar het is toch echt masturberen, hoor
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Was dat een mastur-beertje?
Ik helemaal vanHAHA
![]()
je kan ook als meisje zijnde vertellen wat er gebeurde toen je voor het eerst een zaadlozing aanschouwdequote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef milagro het volgende:
[..]zover was ik toen nog helemaal niet, ik vond het gewoon een mooie naam, hoor
bovendien, ik had en heb geen piemel.... wat doe ik hier in Godsnaam
ho-ho je beertje geldt natuurlijk in de naamsverwarring voor zowel man als vrouw. hey give the kids some credits!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:29 schreef milagro het volgende:
[..]zover was ik toen nog helemaal niet, ik vond het gewoon een mooie naam, hoor
bovendien, ik had en heb geen piemel.... wat doe ik hier in Godsnaam
Ik wil NIET weten waar je eerste zaadlozing wasquote:Op zondag 17 juli 2005 22:46 schreef cyberstalker het volgende:
Ik weet wel dat ik mijn eerste zaadlozing enorm smerig vond stinken.
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wil NIET weten waar je eerste zaadlozing was
Je hebt er pas één gehad?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:48 schreef Gesloten het volgende:
De eerste zaadlozing was wel m`n lekkerste tot nu toe
Nee, ik bedoelde gewoon dat ik dat spul wat er uit mijn piemeltje kwam vond en eigenlijk nog steeds vind stinken.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Had je een kerel in zn kont geneukt ofzo?
De eerste keer weet je absoluut wat er komen gaat. Dat is toch het leukstquote:Op zondag 17 juli 2005 22:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Je hebt er pas één gehad?
Je zou toch verwachten dat je steeds beter je eigen lichaam kent, en jezelf dus steeds beter kan rukken. Of laat je een incapabele breezahslet je aftrekken?
Ik las heel serieus dat er stond: 'heb je een neger in zn kont geneukt'.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:54 schreef veldmuis het volgende:
Ben je discriminant ofzo?
zegt de stinkerdquote:Op zondag 17 juli 2005 22:50 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Je hebt er pas één gehad?
Je zou toch verwachten dat je steeds beter je eigen lichaam kent, en jezelf dus steeds beter kan rukken. Of laat je een incapabele breezahslet je aftrekken?
Bier is okayquote:Op zondag 17 juli 2005 22:56 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik las heel serieus dat er stond: 'heb je een neger in zn kont geneukt'.
Hoe ik daar bij kom? Ach, laten we het maar aan het bier wijten.
De bad- of de bedmode?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:51 schreef Ravage het volgende:
Mijn eerste zaadlozing(en) heb ik mede te danken aan de Wehkamp gids van m'n mams![]()
Ik herinner me een topic over iemand die toen hij bij zijn ouders eens per ongeluk op de wc in de Wehkamp gids geniest had, waarna hij door zijn ouders van iets anders beschuldigd werd.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:51 schreef Ravage het volgende:
Mijn eerste zaadlozing(en) heb ik mede te danken aan de Wehkamp gids van m'n mams![]()
Ik moest giechelenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik herinner me een topic over iemand die toen hij bij zijn ouders eens per ongeluk op de wc in de Wehkamp gids geniest had, waarna hij door zijn ouders van iets anders beschuldigd werd.
Die hadden ze nog niet in mijn tijd.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef classpc het volgende:
Ik herinner me een topic over iemand die toen hij bij zijn ouders eens per ongeluk op de wc in de Wehkamp gids geniest had, waarna hij door zijn ouders van iets anders beschuldigd werd.
Ik zag dat het broertje van m'n vriendin 'm ook al onder het bed heeft liggen..quote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef classpc het volgende:
[..]
ghehehehehequote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Vastgeplakte Wehkamp.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef classpc het volgende:
[..]
ik kocht gewoon hustlers enzoquote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Die hadden ze nog niet in mijn tijd.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de huidige puber aan zijn/haar ruk/wrijf materiaal komt, maar ik open er maar even geen topic over.
Deze is al een keer of drie dicht gegooid.
Die bedoelde ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |