Golden shower?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Bier. Grolsch. Dommelsch. HJ. Any kind. Als het maar goudgeel is..
Bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:43 schreef GewoonPim het volgende:
Grolsch
Ja fuck you, hoe moet ik anders een biertopic open houden hierquote:Op zondag 17 juli 2005 17:48 schreef boyv het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter.
En "Hoeveel drink jij per avond?", wat een vraag
Verrekte homofielquote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef milkingmonkey het volgende:
Bier is niet lekker (mening). Echter, de zogenaamde dwang die er heerst over het lekker moeten vinden van bier komt mij echt de strot uit. Geef mij maar andere dranken (jaja, ik weet het, nu ben ik homo enzo)
gayquote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef milkingmonkey het volgende:
Bier is niet lekker (mening). Echter, de zogenaamde dwang die er heerst over het lekker moeten vinden van bier komt mij echt de strot uit. Geef mij maar andere dranken (jaja, ik weet het, nu ben ik homo enzo)
heaumeauquote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef milkingmonkey het volgende:
HOMO !!!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
BierBREEZER willen wij zien!!
Neehoor maar bier lust ik niet, en Breezer tsjah dat gaat er opzich wel in maar graag drink ik het niet...
Goeje avatar.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef Dleg het volgende:
ja, 13
Jawel hoor 2 getapte Brand biertjes.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
Jaher is niets beter dan een getapt Brand biertje
Glazenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:55 schreef RikjanOetEnter het volgende:
[..]
ligt eraan of je glazen/pijpjes/vaasjes etc. neemt
Bier in vazen :[wquote:Op zondag 17 juli 2005 20:55 schreef RikjanOetEnter het volgende:
[..]
ligt eraan of je glazen/pijpjes/vaasjes etc. neemt
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:41 schreef veldmuis het volgende:
Lust jij bier, en zo ja, hoeveel bier drink jij op een avond?
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 02:39 schreef JaWi het volgende:
Hoi.
quote:
Wahahahahaquote:Op zondag 17 juli 2005 20:27 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Jawel hoor 2 getapte Brand biertjes.
En redelijk onhaalbaar. Ga ergens anders over opscheppen of realistisch lullen. Per persoon valt de hoeveelheid misschien nog wel te overzien, maar de kans dat je alle zeven zoveel bier op kan is redelijk miniem.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:32 schreef madjacksss het volgende:
gisteravond was het bier gratis
dus we hebben met 7 mensen 8 kratten weggezopen
toch netjes
Niet onmogelijkquote:Op maandag 18 juli 2005 02:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
En redelijk onhaalbaar. Ga ergens anders over opscheppen of realistisch lullen. Per persoon valt de hoeveelheid misschien nog wel te overzien, maar de kans dat je alle zeven zoveel bier op kan is redelijk miniem.
Hitmeister D :'|quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:41 schreef veldmuis het volgende:
Lust jij bier,
In het weekend in totaal zo'n uhhh 6/8 flesjes?quote:en zo ja, hoeveel bier drink jij op een avond?
Sambuca met Blue Curasau (hoe je dat ook schrijftquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:11 schreef SilverBullet het volgende:
Drink niet echt veel bier, ik ga meer voor de sambuca en mixjes![]()
whaha nep-limbo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Brand, het bier waar Limburg trots op is hè
Blabla je hebt natuurlijk alle andere bieren al geproefdquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:25 schreef mrkanarie het volgende:
Grolsch toch altijd het beste onder deze zon.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef boyv het volgende:
[..]
Blabla je hebt natuurlijk alle andere bieren al geproefd![]()
Ja, ligt eraan welke dagquote:Op zondag 17 juli 2005 17:41 schreef veldmuis het volgende:
Lust jij bier, en zo ja, hoeveel bier drink jij op een avond?
je liegt! jij bent echt dronken binnen notime noob!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:41 schreef Snqqpy het volgende:
Ja, veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |