Golden shower?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Bier. Grolsch. Dommelsch. HJ. Any kind. Als het maar goudgeel is..
Bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:43 schreef GewoonPim het volgende:
Grolsch
Ja fuck you, hoe moet ik anders een biertopic open houden hierquote:Op zondag 17 juli 2005 17:48 schreef boyv het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter.
En "Hoeveel drink jij per avond?", wat een vraag
Verrekte homofielquote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef milkingmonkey het volgende:
Bier is niet lekker (mening). Echter, de zogenaamde dwang die er heerst over het lekker moeten vinden van bier komt mij echt de strot uit. Geef mij maar andere dranken (jaja, ik weet het, nu ben ik homo enzo)
gayquote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef milkingmonkey het volgende:
Bier is niet lekker (mening). Echter, de zogenaamde dwang die er heerst over het lekker moeten vinden van bier komt mij echt de strot uit. Geef mij maar andere dranken (jaja, ik weet het, nu ben ik homo enzo)
heaumeauquote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef milkingmonkey het volgende:
HOMO !!!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
BierBREEZER willen wij zien!!
Neehoor maar bier lust ik niet, en Breezer tsjah dat gaat er opzich wel in maar graag drink ik het niet...
Goeje avatar.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef Dleg het volgende:
ja, 13
Jawel hoor 2 getapte Brand biertjes.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
Jaher is niets beter dan een getapt Brand biertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |