Je zegt "ga dan zeiken op de concurrenten van Armstrong die al jaren weinig laten zien". Wat hebben die er mee te maken dan?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:03 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik vergelijk het level van gezeik/gejank, valt duidelijk te lezen.
Niet harder kunnen (zoals de concurrentie van Armstrong) of niet harder willen (zoals Hincapie) is wel iets heel anders en totaal niet te vergelijken. Armstrong wordt dit jaar best hard aangevallen (gisteren en vandaag al voor de slotklim), maar Armstrong is gewoon de sterkste.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:00 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een gejank weer, ga dan zeiken op de concurrenten van Armstrong die al jaren weinig laten zien. Iig, nice voor Hincapie, hij verdient een overwinning IMO, hij fietst de hele tijd al ok.
Volgend jaar Basso. Zit nog steeds progressie in en volgend jaar wordt het dan zijn jaar.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, nou wie wint de tour van volgend jaar ??? ....
Stellende dat vinokourov naar discovery gaat, en ze dus popo hebben.
Misschien valverde ? .. Wat te denken over Basso? .. Jan komt niet meer aan de bak, damn wat wordt die tour dan spannend
Ik denk dat elke renner in zijn situatie hetzelfde had gedaan, als het mogelijk was natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:06 schreef Hedgehog het volgende:
Hincapie verdient best een keer en overwinning, maar niet op deze manier. Als coureur moet je niet op deze manier willen winnen![]()
Pereiro heeft de hele dag op kop mee moeten draaien omdat onder andere Sevilla en Hincapie dat niet vol deden. Als je dan de finale ingaat met een minuut of 6 voorsprong, vind ik het laf als je ook dan nog alleen maar in het wiel van Pereiro blijft zitten en niet af en toe de kop mee over neemt. Heeft niks met tactisch slim te maken, aangezien Hincapie in de aanloop al veel minder inspanningen verrichtte.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:06 schreef Tup het volgende:
Hier blijkt maar weer uit dat Nederlanders meer waarde hechten aan "domme aanvallers" dan slimme renners. Waarom reed perreiro niet gewoon weg?
HINCAPIE WAS ZEKER NIET LAF.
Wanneer is iemand dan wel laf? En nogmaals als iedereen zo rijd als Hincapie dan komt er geen kopgroep. Dit is gewoon niet netjes van hem.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:06 schreef Tup het volgende:
Hier blijkt maar weer uit dat Nederlanders meer waarde hechten aan "domme aanvallers" dan slimme renners. Waarom reed perreiro niet gewoon weg?
HINCAPIE WAS ZEKER NIET LAF.
Vooruit rijden in de koniginnerit van de Tour is per definitie niet laf.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:09 schreef Hedgehog het volgende:
Wanneer is iemand dan wel laf? En nogmaals als iedereen zo rijd als Hincapie dan komt er geen kopgroep. Dit is gewoon niet netjes van hem.
Ja idd, dat was geweldig, je zag hem zo plots achter ulle opkomenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:20 schreef thaleia het volgende:
Hm, ik gunde Hincapie eigenlijk wel een overwinning en ook best een overwinning in de koninginnerit. Maar op deze manier.....nee dan gunde ik het Pereiro wel meer. Of Boogerd natuurlijk, jammer, maar hij heeft mooi gereden vandaag
Die man-motorbotsing
En prachtig hoe Rasmussen ineens toch weer vlak achter Ullrich zat
Zijn dat praktijken die voorkomen? (vraag ik als leek hoor! geen sarcasme)quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef JohnDDD het volgende:
Jullie noemen Hincapie wel laf maar jullie weten niet wat er gezegd is. Misschien heeft Hincapie gezegd dat Pereiro het best het kopwerk kon doen omdat dat de betere klimmer is...voor tien duizend euro...en dan sprinten ze erom.
Absoluten, koersen worden regelmatig op die manier verkochtquote:Op zondag 17 juli 2005 18:45 schreef Slachtkalf het volgende:
[..]
Zijn dat praktijken die voorkomen? (vraag ik als leek hoor! geen sarcasme)
Ik vond het een leuke etappe, gereden in een prachtig decor. Rasmussen gaat die bolletjestrui wel naar Parijs brengen.
Jammer dat er totaal geen strijd om geel is. Of anderds gezegd; de achtervolgers op Armstrong kunnen gewoon niet beter. Zonde.
Absoluut. Het is opvallend dat Armstrong nog niet zelf aangevallen heeft deze Tour. Volgens mij durft hij dat gewoon niet. Bij Alpe d'Huez vorig jaar had hij blijkbaar ook al zijn eigen veiligheidsmensen ingehuurd. Helemaal afzetten die dingen.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
ik opteer gewoon op iedere klim (hoelang die ook is) aan beide kanten dranghekken
En hij had nog een halve minuut over of zo op de eerste bus.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:37 schreef sitting_elfling het volgende:
LOL, erik dekker als 47e van de etappe binnengekomen
hoeft niet de hele klim.. maar de laatste 5 kilometer lijkt me beter dan alleen de laatste kilometer iigquote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
ik opteer gewoon op iedere klim (hoelang die ook is) aan beide kanten dranghekken
Armstrong wint nog wel een etappe ..quote:Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef Tup het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat de Tour gewonnen werd oor iemand die geen etappe wist te winnen. Was dat Indurain?
Heb het nmet uit zitten rekenen, er zijn nog 117 bergpunten te verdienen. Heb geen rekening gehouden met (ploegen)tijdritten, waar dit volgens mij niet telt.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef numero_uno het volgende:
Hoeveel Bergpunten zijn er nog te verkrijgen of rijdt Rasmussen de rest van de tour in zn paddenstoelentrui?
sowiezo de tijdritquote:Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Armstrong wint nog wel een etappe ..
Ik denk het ook wel, overmorgen aankomst bergop toch? Laat voor de verandering nou eens niet een groepje vroegtijdig gaan, denk ik dan...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Armstrong wint nog wel een etappe ..
kan best doet die niet. Er rijdt dan een kopgroep vooruit. Enigste kans voor Lance om nog te winnen is Zaterdag in St.Etiennequote:Op zondag 17 juli 2005 19:39 schreef JohnDDD het volgende:
't Is wel 10% Bartoli, 3km maar maar toch, Armstrong kan daar best alleen bovenkomen.
Och je weet het nooitquote:Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan best doet die niet. Er rijdt dan een kopgroep vooruit. Enigste kans voor Lance om nog te winnen is Zaterdag in St.Etienne
mcewen heeft alleen in parijs nog kansquote:Op zondag 17 juli 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat we deze ronde nog maar 1 x gaan sprinten trouwens.
Etappes van donderdag en vrijdag zijn te moeilijk, met beklimmingen uit de 2e categorie erin.
En woensdag zullen zeker C.A. en Cofidis liever niet sprinten. Ja, om plek 13, maar niet om plek 1, want McEwen pakt Hushovd en O'Grady altijd in natuurlijk.
Wat denken jullie?
En nog iets, nog meer mensen die hebben gezien dat Commesso als enige met een stoer mouwloos truitje koerst?
In de Giro heeft Belli wel eens een toeschouwer een klap gegeven (omdat die toeschouwer hem uitschold), vond ik wel mooiquote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Het valt mij trouwens erg mee dat er in de Tour nog nooit een renner is afgestapt om een toeschouwer eens helemaal de tyfus in te slaan. Ik kan me voorstellen dat sommigen daar af en toe de neiging toe hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |