Zijn dat praktijken die voorkomen? (vraag ik als leek hoor! geen sarcasme)quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef JohnDDD het volgende:
Jullie noemen Hincapie wel laf maar jullie weten niet wat er gezegd is. Misschien heeft Hincapie gezegd dat Pereiro het best het kopwerk kon doen omdat dat de betere klimmer is...voor tien duizend euro...en dan sprinten ze erom.
Absoluten, koersen worden regelmatig op die manier verkochtquote:Op zondag 17 juli 2005 18:45 schreef Slachtkalf het volgende:
[..]
Zijn dat praktijken die voorkomen? (vraag ik als leek hoor! geen sarcasme)
Ik vond het een leuke etappe, gereden in een prachtig decor. Rasmussen gaat die bolletjestrui wel naar Parijs brengen.
Jammer dat er totaal geen strijd om geel is. Of anderds gezegd; de achtervolgers op Armstrong kunnen gewoon niet beter. Zonde.
Absoluut. Het is opvallend dat Armstrong nog niet zelf aangevallen heeft deze Tour. Volgens mij durft hij dat gewoon niet. Bij Alpe d'Huez vorig jaar had hij blijkbaar ook al zijn eigen veiligheidsmensen ingehuurd. Helemaal afzetten die dingen.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
ik opteer gewoon op iedere klim (hoelang die ook is) aan beide kanten dranghekken
En hij had nog een halve minuut over of zo op de eerste bus.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:37 schreef sitting_elfling het volgende:
LOL, erik dekker als 47e van de etappe binnengekomen
hoeft niet de hele klim.. maar de laatste 5 kilometer lijkt me beter dan alleen de laatste kilometer iigquote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
ik opteer gewoon op iedere klim (hoelang die ook is) aan beide kanten dranghekken
Armstrong wint nog wel een etappe ..quote:Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef Tup het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat de Tour gewonnen werd oor iemand die geen etappe wist te winnen. Was dat Indurain?
Heb het nmet uit zitten rekenen, er zijn nog 117 bergpunten te verdienen. Heb geen rekening gehouden met (ploegen)tijdritten, waar dit volgens mij niet telt.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef numero_uno het volgende:
Hoeveel Bergpunten zijn er nog te verkrijgen of rijdt Rasmussen de rest van de tour in zn paddenstoelentrui?
sowiezo de tijdritquote:Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Armstrong wint nog wel een etappe ..
Ik denk het ook wel, overmorgen aankomst bergop toch? Laat voor de verandering nou eens niet een groepje vroegtijdig gaan, denk ik dan...quote:Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Armstrong wint nog wel een etappe ..
kan best doet die niet. Er rijdt dan een kopgroep vooruit. Enigste kans voor Lance om nog te winnen is Zaterdag in St.Etiennequote:Op zondag 17 juli 2005 19:39 schreef JohnDDD het volgende:
't Is wel 10% Bartoli, 3km maar maar toch, Armstrong kan daar best alleen bovenkomen.
Och je weet het nooitquote:Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan best doet die niet. Er rijdt dan een kopgroep vooruit. Enigste kans voor Lance om nog te winnen is Zaterdag in St.Etienne
mcewen heeft alleen in parijs nog kansquote:Op zondag 17 juli 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat we deze ronde nog maar 1 x gaan sprinten trouwens.
Etappes van donderdag en vrijdag zijn te moeilijk, met beklimmingen uit de 2e categorie erin.
En woensdag zullen zeker C.A. en Cofidis liever niet sprinten. Ja, om plek 13, maar niet om plek 1, want McEwen pakt Hushovd en O'Grady altijd in natuurlijk.
Wat denken jullie?
En nog iets, nog meer mensen die hebben gezien dat Commesso als enige met een stoer mouwloos truitje koerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |