abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28887562
Jullie noemen Hincapie wel laf maar jullie weten niet wat er gezegd is. Misschien heeft Hincapie gezegd dat Pereiro het best het kopwerk kon doen omdat dat de betere klimmer is...voor tien duizend euro...en dan sprinten ze erom.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28887630
Je kan Hincapie toch niets verwijten? Zo zijn de wielerwetten. Als Landis geel had gehad, had Pereiro niets gedaan. Of beter voorbeeld, als Pereiro voor Discovery had gereden en Hincapie voor Phonak.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28887646
Btw,
Botero, Beloki, McGee en Mentsjov op 44 minuut 10.

Mayo, Heras op 36 minuut 9.
  zondag 17 juli 2005 @ 18:45:53 #221
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_28887720
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef JohnDDD het volgende:
Jullie noemen Hincapie wel laf maar jullie weten niet wat er gezegd is. Misschien heeft Hincapie gezegd dat Pereiro het best het kopwerk kon doen omdat dat de betere klimmer is...voor tien duizend euro...en dan sprinten ze erom.
Zijn dat praktijken die voorkomen? (vraag ik als leek hoor! geen sarcasme)

Ik vond het een leuke etappe, gereden in een prachtig decor. Rasmussen gaat die bolletjestrui wel naar Parijs brengen.

Jammer dat er totaal geen strijd om geel is. Of anderds gezegd; de achtervolgers op Armstrong kunnen gewoon niet beter. Zonde.
Nu met NOG beter webicon!!!!
pi_28887776
Boogerd staat nu 23e in het algemeen klassement. Een etappezege reeds en ook weer eens een Nederlander vooraan in het klassement, dat doet goed.
pi_28887803
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:45 schreef Slachtkalf het volgende:

[..]

Zijn dat praktijken die voorkomen? (vraag ik als leek hoor! geen sarcasme)

Ik vond het een leuke etappe, gereden in een prachtig decor. Rasmussen gaat die bolletjestrui wel naar Parijs brengen.

Jammer dat er totaal geen strijd om geel is. Of anderds gezegd; de achtervolgers op Armstrong kunnen gewoon niet beter. Zonde.
Absoluten, koersen worden regelmatig op die manier verkocht

In 1997 reden Ullrich en Virenque samen een berg op. Ze waren los en namen voorsprong op de concurrentie. Virenque wilde graag winnen en Ullrich zou zijn gele trui verdedigen. De jonge Ullrich maakte midden in beeld een "geld"-gebaar met zijn vingers Hij widle dus geld om Virenque de overwinning te laten
pi_28887873
Onzin, het is in het verleden wel voorgekomen, maar neem van mij aan dat Hincapie midden op de beklimming geen geld aanbiedt aan Pereiro om op kop te blijven rijden. Dat mag hij echt niet zomaar doen van z'n ploeg. Bovendien als de organisatie er achter komt, worden ze meteen uit koers gezet.
pi_28887959
"De kaars van Ullrich was uit"
Voor Jan Ullrich was de zesde en laatste col er duidelijk te veel aan. Hij ploeterde in het spoor van Sevilla naar de top en leek helemaal murw gereden.

"Ullrich was "plat", de kaars was uit", omschreef begeleider Rudy Pevenage het falen van zijn poulain. "Op twee, drie kilometer van het einde ging het niet meer."

"Een pijnlijk zicht, ja, maar dat kan iedereen overkomen. Hij heeft wellicht te weinig gegeten of gedronken."

"Het is nog te vroeg om de balans te maken van de Tour, maar we hadden wel meer verwacht. Of de voorbereiding van Ullrich streng genoeg was? Ik vind dat hij goed gewerkt heeft", zei Pevenage.

P-lease, te weinig gegeten of gedronken? Gisteren was ook alweer zomaar plots leeg...Je moet niet vergeten dat Ullrich wel gewoon de derde klassementsrenner was vandaag. Kunnen ze niet toegeven dat Basso en Armstrong gewoon beter zijn?
pi_28888007
Idd ze doen net alsof hij op 30 minuten in de bus binnen komt. Hij kon het langst mee met Basso en Armstrong. Der Jan is gewoon niet goed genoeg deze tour. Smoesjes verzinnen schiet je niks mee op.
pi_28888015
"We hebben vandaag een goeie zaak ge-
daan. Cadel Evans is nu elfde en dus
staan we weer wat dichter bij de top-
tien." Dat zei Hendrik Redant, ploeg-
leider bij het Davitamon-Lotto-team.

Redant had vooral de mond vol van de
gevaren onderweg: "De afdaling ging
vaak over gesmolten asfalt en kiezels,
maar de massa langs de kant van de weg
maakte het pas echt gevaarlijk. Ik heb
vijf of zes mensen bijna overhoop ge-
reden. Ze gaan gewoon niet uit de weg."

"De Basken hebben Zubeldia op de slot-
klim omhoog geduwd, hij reed plots 35
km/u. Vroeg of laat gaan er ongelukken
gebeuren. Dit is echt "zottekeswerk"."

pi_28888092
ik opteer gewoon op iedere klim (hoelang die ook is) aan beide kanten dranghekken
pi_28888143
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
ik opteer gewoon op iedere klim (hoelang die ook is) aan beide kanten dranghekken
Absoluut. Het is opvallend dat Armstrong nog niet zelf aangevallen heeft deze Tour. Volgens mij durft hij dat gewoon niet. Bij Alpe d'Huez vorig jaar had hij blijkbaar ook al zijn eigen veiligheidsmensen ingehuurd. Helemaal afzetten die dingen.

Nou ja vooral bij de slotklim dan.
  zondag 17 juli 2005 @ 19:13:23 #230
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_28888350
quote:
Op zondag 17 juli 2005 18:37 schreef sitting_elfling het volgende:
LOL, erik dekker als 47e van de etappe binnengekomen
En hij had nog een halve minuut over of zo op de eerste bus.
pi_28888403
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef Bartoli het volgende:
hoeft niet de hele klim.. maar de laatste 5 kilometer lijkt me beter dan alleen de laatste kilometer iig
pi_28888504
ja ok vooral de slotklim afzetten met hekken is al genoeg
  zondag 17 juli 2005 @ 19:20:04 #233
99433 Tup
Tupperwaar
pi_28888521
Wanneer was de laatste keer dat de Tour gewonnen werd oor iemand die geen etappe wist te winnen. Was dat Indurain?
Wasserwunderland
  zondag 17 juli 2005 @ 19:23:04 #234
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_28888581
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:20 schreef Tup het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat de Tour gewonnen werd oor iemand die geen etappe wist te winnen. Was dat Indurain?
Armstrong wint nog wel een etappe ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 17 juli 2005 @ 19:27:37 #235
38433 snijder
snijderdotcom
pi_28888683
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef numero_uno het volgende:
Hoeveel Bergpunten zijn er nog te verkrijgen of rijdt Rasmussen de rest van de tour in zn paddenstoelentrui?
Heb het nmet uit zitten rekenen, er zijn nog 117 bergpunten te verdienen. Heb geen rekening gehouden met (ploegen)tijdritten, waar dit volgens mij niet telt.

Verschil tussen 1 en 2 71 punten. Theoretisch kan hij de trui dus nog verliezen.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_28888801
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

sowiezo de tijdrit
  zondag 17 juli 2005 @ 19:32:25 #237
99433 Tup
Tupperwaar
pi_28888803
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk het ook wel, overmorgen aankomst bergop toch? Laat voor de verandering nou eens niet een groepje vroegtijdig gaan, denk ik dan...
Wasserwunderland
pi_28888874
Er is geen aankomst bergop meer, alleen donderdag nog een col van 2e categorie met daarna nog een kilometertje afdaling.

Trouwens, de laatste keer dat iemand geen etappe pakte was LeMond.
pi_28888885
woensdag of donderdag pas weer aankomst boven op de col de mende. Is zo'n typische Chris Horner beklimming.
pi_28888911
en die kilometer afdaling na de mende noem ik ook nog wel finish boven. Die km stelt weinig voor
pi_28889008
't Is wel 10% Bartoli, 3km maar maar toch, Armstrong kan daar best alleen bovenkomen.
pi_28889106
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:39 schreef JohnDDD het volgende:
't Is wel 10% Bartoli, 3km maar maar toch, Armstrong kan daar best alleen bovenkomen.
kan best doet die niet. Er rijdt dan een kopgroep vooruit. Enigste kans voor Lance om nog te winnen is Zaterdag in St.Etienne
pi_28889181
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:43 schreef Bartoli het volgende:

[..]

kan best doet die niet. Er rijdt dan een kopgroep vooruit. Enigste kans voor Lance om nog te winnen is Zaterdag in St.Etienne
Och je weet het nooit
als er toevallig geen kopgroep vooruitrijdt...
gewoon een lange sprint van 3 km!
pi_28889266
Ik denk dat we deze ronde nog maar 1 x gaan sprinten trouwens.

Etappes van donderdag en vrijdag zijn te moeilijk, met beklimmingen uit de 2e categorie erin.

En woensdag zullen zeker C.A. en Cofidis liever niet sprinten. Ja, om plek 13, maar niet om plek 1, want McEwen pakt Hushovd en O'Grady altijd in natuurlijk.

Wat denken jullie?

En nog iets, nog meer mensen die hebben gezien dat Commesso als enige met een stoer mouwloos truitje koerst?
www.thuisuiteten.nl
pi_28889302
Ik denk dat het woensdag nog wel eens een sprint kan worden, de colletjes zijn niet zwaar. Controleren is goed mogelijk.
That's all folks!
  zondag 17 juli 2005 @ 19:53:12 #246
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_28889328
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat we deze ronde nog maar 1 x gaan sprinten trouwens.

Etappes van donderdag en vrijdag zijn te moeilijk, met beklimmingen uit de 2e categorie erin.

En woensdag zullen zeker C.A. en Cofidis liever niet sprinten. Ja, om plek 13, maar niet om plek 1, want McEwen pakt Hushovd en O'Grady altijd in natuurlijk.

Wat denken jullie?

En nog iets, nog meer mensen die hebben gezien dat Commesso als enige met een stoer mouwloos truitje koerst?
mcewen heeft alleen in parijs nog kans
pi_28889392

Het is er ook wel het mannetje naar om mouwloos te koersen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 17 juli 2005 @ 20:18:14 #248
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_28889946
Wat is dit nou weer voor waardeloze etappe :S
http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/1600/dprofil.html

En ik denk dat op die laatste 'bergop aankomst' .. niet iedereen soeverein in groepje bergop rijd. Geloof d'r nix van. 10.1% gemiddeld is voldoende om schifting te zorgen, vooral als je met een ziekelijk tempo naar boven rijdt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')