Dat is een verder zo goed als onaangebroken markt, iets wat ik een 50 cent nog niet zo snel zie doen. Slimme jongens, die Stonesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:35 schreef Mark het volgende:
In het bejaardentehuis
Ik ken anders nog iemand die 't al wel heeft ontdekt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is een verder zo goed als onaangebroken markt, iets wat ik een 50 cent nog niet zo snel zie doen. Slimme jongens, die Stones.
Die werd dan ook gesponsord door Frank Farian, de meester der popmarketing.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ken anders nog iemand die 't al wel heeft ontdekt.
ja dat zag ik ook net.....quote:
De Tour-etappe was afgelopen, en ik zapte per ongeluk naar één van die fijne muziekzenders die ons land rijk is. Wat slecht zeg. En wat is ze ontzettend niet sexy in die clip.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:07 schreef bartrid het volgende:
ja dat zag ik ook net.....
Ik denk dat bassie een betere versie zou maken !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:11 schreef Liejannuh het volgende:
Vertel! Hoe erg is het??
Als je als domme blonde bimbo zelfs niet meer kan acteren dat je sexy bent, dan is het erg. Heel erg. Daarnaast is het een prestatie om bij een cover van Nancy Sinatra degene te zijn met het minste vocale bereik en dient degene die heeft bedacht dat in de 2005 een irritatieopwekkende kickdrum hoort te overlijden. Dat alles terzijde, ik denk dat ik de film maar ga overslaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:11 schreef Liejannuh het volgende:
Vertel! Hoe erg is het??
die schijnt dan weer goed te zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, dat is mooi, dan hoef ik niet naar de film met Jessica Simpson. Dan toch maar naar Charlie & the chocolate factory.Daar speelt Johnny Depp tenminste nog in mee!
bijna eerste film????????quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die schijnt dan weer goed te zijn
ik hoorde trouwens net een filmpje voor een film op tv .. van de maker van planet of the apes en batman returns ... het bleek om edward siccorhands te gaan wel een vage manier van het aankondigen van iemands bijna eerste film !
tja ik ben geen film expert dus ik heb maar wat gegokt ..siccorhands was toch één van zn eersten !quote:
Dahl's boeken vind ik nu ook nog leuk.. Mathilda, de GVR, HEksen, de monsters (?) Boy, Oom Oswald, zijn korte verhalen. Die man was een genie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:01 schreef Seborik het volgende:
Ja, het boek ook nog inderdaad, alleen Sjaakie en de Glazen lift vond ik niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |