ohja die halucogenetic DVD die moet ik nog maar eens bestellen trouwens zanderrr heb jij die animals should not try to act like people DVD al eens gezien .. erg leuk overzichtquote:Op maandag 18 juli 2005 21:53 schreef Zanderrr het volgende:
Er is wel een DVD van, heb 'm laatst zitten kijken.
ja samen met Jerry was a race car driver zijn dat de enige clips die ik van ze op MTV gezien heb.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:58 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, die is inderdaad ook leuk, had de meeste van die clips eigenlijk ook nog nooit eerder gezien. Alleen van 'My Name Is Mud' en 'Wynona' kan ik me herinneren dat ze weleens op MTV te zien zijn geweest. Hoop leuke extra's ook op die DVD, trouwens.
Ik heb Primus zelf ook weleens gezien in Nighttown. Weet niet meer welk jaar, maar was volgens mij de tournee om 'Tales from the Punchbowl' te promoten.
Ik heb ze nog nooit gezien dus alhoewel ik dus de maandag op pinkpop was waar ze zaterdags speeldenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:58 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, die is inderdaad ook leuk, had de meeste van die clips eigenlijk ook nog nooit eerder gezien. Alleen van 'My Name Is Mud' en 'Wynona' kan ik me herinneren dat ze weleens op MTV te zien zijn geweest. Hoop leuke extra's ook op die DVD, trouwens.
Ik heb Primus zelf ook weleens gezien in Nighttown. Weet niet meer welk jaar, maar was volgens mij de tournee om 'Tales from the Punchbowl' te promoten.
das wel kvlt ende trui natuurlijk!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef Mark het volgende:
voordat ze echt bekend werden
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Tokus het volgende:
das wel kvlt ende trui natuurlijk!
Robert Jensen vind ik ook nog erger dan Bassie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:23 schreef Beathoven het volgende:
wat is erger dan Bassie...
wat een mietjes. de Stones spelen al 70 jaar Satisfaction, denk ik zo. Na 5 jaar al ermee kappen, pff. amateurs.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even een spuit-11 opmerking over die "Creep"-discussie:
Osdorp Posse is op een gegeven moment ook maar opgehouden om Geen Slaap Tot Osdorp te spelen als afsluiter van hun concerten omdat ze er zelf waarschijnlijk van over hun nek gingen na het 5 jaar gedaan te hebben ofzo.
Ik zeg 1 woord: "Stones".quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat een mietjes. de Stones spelen al 70 jaar Satisfaction, denk ik zo. Na 5 jaar al ermee kappen, pff. amateurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |