Net zoals Paul McCartney gedaan heeft na het overlijden van Paul McCartney, alleen bepertk die zich nog tot enkele coversquote:Op zondag 17 juli 2005 23:30 schreef Mark het volgende:
Dit vond ik wel een spooky bericht:
` Maurice Gibb zou,na het plotselinge
overlijden van Maurice Gibb,bezig zijn
om een reeks Beegee-gerelateerde
projecten op te zetten.Zo zijn er
plannen voor een tribute-album,een
concert,een film en een boek over de
legendarische groep.
Bron: http://teletekst.nos.nl/tekst/372-03.html
ik ga het helaas niet redden Sebbo, sorry!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:27 schreef Seborik het volgende:
Nou, als die nog lukt, dan kun je misschien je resultaten voor de eerste twee sturen morgen? Ik zie m'n prof dinsdag, dan zal ik het er wel over hebben, misschien is het niet zo erg als er wat later komen...
geen idee bij mij was het heel wisselend ik heb 1 keer finaal in een deuk gelegen om een marsquote:Op maandag 18 juli 2005 13:59 schreef thaleia het volgende:
Nee hoor sebbo (Maar het komt wel verdomd dicht in de buurt)
BB, ik weet het niet meer, ik weet alleen nog dat ik gaandeweg ontdekte dat ik een vrij kleinzielig tiepje ben want foto's van enge spinnen en zielige couveusekindjes raakten me wel en foto's van anonieme verkeersongelukken en totaal verwoeste gebieden niet. Ben wel benieuwd of dat bij de andere testpersonen ook zo was
Oh, dus ik was niet de enige.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:59 schreef thaleia het volgende:
foto's van enge spinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |