in middels al wel; middag voor mij hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 13:14 schreef cygnusx het volgende:
morguh
had em in middels al gevonden had er al 4x overheen gekekenquote:Op maandag 18 juli 2005 13:33 schreef ElmarO het volgende:
Alstu: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #59
dattiue in GC staat weet ik maar ik kon em niet vinden (want ik keek er over heen..quote:Op maandag 18 juli 2005 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
Staat ergens in GC. Kan ook dat d_h op vakantie is
Als ik het niet kan vinden gebruik ik maar Ctrl+F. Scheelt me weer een hoop zoekenquote:Op maandag 18 juli 2005 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
had em in middels al gevonden had er al 4x overheen gekeken
ik zit op men werk nu, dus ff weinig tijd. Deze avond het Fb topic eens lezenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:06 schreef Godlike02 het volgende:
Jump
Wat is dr met feedback?
Kunnen er geen mods meer in?
Ik ben benieuwd wat de modjes van die site vinden!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
Hoezo dat Godt?
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:56 schreef devzero het volgende:
Ik geef godt voor de verandering eens gelijk.
ik had deze middag echt weinig tijd over om het topic lezen en te beoordelenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de modjes van die site vinden!
ik zeg dat het illegaal is
tsss en dat op z'n 2de dagquote:Op maandag 18 juli 2005 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had deze middag echt weinig tijd over om het topic lezen en te beoordelen
Nu wel?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had deze middag echt weinig tijd over om het topic lezen en te beoordelen
Het is al op slot, maar heb het wel nog gelezen hoorquote:
ik kan wel wat surfen ondertussen, maar ze hebben liever dat ik wat werkquote:
Ik heb ook 4 pallets naar boven gesleept.quote:
ik begon om 6.00 en was rond 11.30quote:Op maandag 18 juli 2005 18:05 schreef Jump het volgende:
ik ben om lhalf negen begonnen tot kwart voor twaalf. Dan met collega's naar de Gentse Feesten gegaan. Kwart voor twee terug op lokatie. En ben ik rond half vijf gestopt
En? Hoe voelt het?quote:
gewoontjesquote:
Maar maar maarquote:Op maandag 18 juli 2005 17:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is al op slot, maar heb het wel nog gelezen hoor
[..]
ik kan wel wat surfen ondertussen, maar ze hebben liever dat ik wat werk
en deze middag al 2 uur middagpauze genomen
chinese website. Dan gaat het traagquote:Op maandag 18 juli 2005 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]ik ga ondertussen drinken pakken terwijl het plaatje laad
kon het niet wat sneller
Volgens mij ookquote:Op maandag 18 juli 2005 19:12 schreef devzero het volgende:
Volgens mij praten wij langs jump heen.
De site met loginsquote:Op maandag 18 juli 2005 19:43 schreef Jump het volgende:
maar hebben jullie het nu over die "conversatie" in het FB topic ?
Mjah... Google images cached ook plaatjes (thumbnails) van bijvoorbeeld tubgirl... Die mogen hier ook niet, mogen we Google images hier dan ook niet meer noemen?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De site met logins
Voor kranten enzo
Die site host ook usernames en wachtwoorden voor betaal sites.
Dat zou het illegaal maken en onder het kopje warez vallen.
Zal ik dan mn warez sites ook maar noemen?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Mjah... Google images cached ook plaatjes (thumbnails) van bijvoorbeeld tubgirl... Die mogen hier ook niet, mogen we Google images hier dan ook niet meer noemen?
Daarbij als jij een link dr naar toe plaatst ben je ook wel even een weekje weg.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Mjah... Google images cached ook plaatjes (thumbnails) van bijvoorbeeld tubgirl... Die mogen hier ook niet, mogen we Google images hier dan ook niet meer noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |