ik begon om 6.00 en was rond 11.30quote:Op maandag 18 juli 2005 18:05 schreef Jump het volgende:
ik ben om lhalf negen begonnen tot kwart voor twaalf. Dan met collega's naar de Gentse Feesten gegaan. Kwart voor twee terug op lokatie. En ben ik rond half vijf gestopt
En? Hoe voelt het?quote:
gewoontjesquote:
Maar maar maarquote:Op maandag 18 juli 2005 17:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is al op slot, maar heb het wel nog gelezen hoor
[..]
ik kan wel wat surfen ondertussen, maar ze hebben liever dat ik wat werk
en deze middag al 2 uur middagpauze genomen
chinese website. Dan gaat het traagquote:Op maandag 18 juli 2005 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]ik ga ondertussen drinken pakken terwijl het plaatje laad
kon het niet wat sneller
Volgens mij ookquote:Op maandag 18 juli 2005 19:12 schreef devzero het volgende:
Volgens mij praten wij langs jump heen.
De site met loginsquote:Op maandag 18 juli 2005 19:43 schreef Jump het volgende:
maar hebben jullie het nu over die "conversatie" in het FB topic ?
Mjah... Google images cached ook plaatjes (thumbnails) van bijvoorbeeld tubgirl... Die mogen hier ook niet, mogen we Google images hier dan ook niet meer noemen?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De site met logins
Voor kranten enzo
Die site host ook usernames en wachtwoorden voor betaal sites.
Dat zou het illegaal maken en onder het kopje warez vallen.
Zal ik dan mn warez sites ook maar noemen?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Mjah... Google images cached ook plaatjes (thumbnails) van bijvoorbeeld tubgirl... Die mogen hier ook niet, mogen we Google images hier dan ook niet meer noemen?
Daarbij als jij een link dr naar toe plaatst ben je ook wel even een weekje weg.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Mjah... Google images cached ook plaatjes (thumbnails) van bijvoorbeeld tubgirl... Die mogen hier ook niet, mogen we Google images hier dan ook niet meer noemen?
Dat is heel wat anders imho... een warez site is bedoeld voor illegale content, google images of bugmenot niet... Doordat het er 'misschien' wel aanwezig 'kan' zijn, kan je zoiets niet verbieden lijkt me...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zal ik dan mn warez sites ook maar noemen?
Dat zal ik dan ook nooit doen...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarbij als jij een link dr naar toe plaatst ben je ook wel even een weekje weg.
Ik heb het gevoel dat bug me not niet veel beter isquote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders imho... een warez site is bedoeld voor illegale content, google images of bugmenot niet... Doordat het er 'misschien' wel aanwezig 'kan' zijn, kan je zoiets niet verbieden lijkt me...
[..]
Dat zal ik dan ook nooit doen...
Tubgirl...
bugmenot heeft als opzet om registratie van gratis diensten als kranten te omzeilen en is daarom al grijs gebied. Dat het misschien niet de bedoeling is om accounts voor betaalsites mee op te zoeken maakt het niet minder grijs. En de policy in dig is niet altijd even duidelijk, maar vaak is het wel zo dat grijze gebieden iets sneller gesloten wordenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef whoops het volgende:
Dat is heel wat anders imho... een warez site is bedoeld voor illegale content, google images of bugmenot niet... Doordat het er 'misschien' wel aanwezig 'kan' zijn, kan je zoiets niet verbieden lijkt me...
Slarioux is nog ene week op reis, dus ik zal ban aanvraag doenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
bugmenot heeft als opzet om registratie van gratis diensten als kranten te omzeilen en is daarom al grijs gebied. Dat het misschien niet de bedoeling is om accounts voor betaalsites mee op te zoeken maakt het niet minder grijs. En de policy in dig is niet altijd even duidelijk, maar vaak is het wel zo dat grijze gebieden iets sneller gesloten wordenen links er naar leveren een week ban op
Zullen we een account devgodt opzetten voor de gevallen dat we het met elkaar eens zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 20:55 schreef Godlike02 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |