Zei hij dat dan? Volgens bedacht ik het zelf hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Hij roept het al sinds Slarioux eens zei dat hij me nog mod zag worden
in middels al wel; middag voor mij hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 13:14 schreef cygnusx het volgende:
morguh
had em in middels al gevonden had er al 4x overheen gekekenquote:Op maandag 18 juli 2005 13:33 schreef ElmarO het volgende:
Alstu: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #59
dattiue in GC staat weet ik maar ik kon em niet vinden (want ik keek er over heen..quote:Op maandag 18 juli 2005 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
Staat ergens in GC. Kan ook dat d_h op vakantie is
Als ik het niet kan vinden gebruik ik maar Ctrl+F. Scheelt me weer een hoop zoekenquote:Op maandag 18 juli 2005 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
had em in middels al gevonden had er al 4x overheen gekeken
ik zit op men werk nu, dus ff weinig tijd. Deze avond het Fb topic eens lezenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:06 schreef Godlike02 het volgende:
Jump
Wat is dr met feedback?
Kunnen er geen mods meer in?
Ik ben benieuwd wat de modjes van die site vinden!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef Sjowhan het volgende:
Hoezo dat Godt?
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:56 schreef devzero het volgende:
Ik geef godt voor de verandering eens gelijk.
ik had deze middag echt weinig tijd over om het topic lezen en te beoordelenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de modjes van die site vinden!
ik zeg dat het illegaal is
tsss en dat op z'n 2de dagquote:Op maandag 18 juli 2005 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had deze middag echt weinig tijd over om het topic lezen en te beoordelen
Nu wel?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had deze middag echt weinig tijd over om het topic lezen en te beoordelen
Het is al op slot, maar heb het wel nog gelezen hoorquote:
ik kan wel wat surfen ondertussen, maar ze hebben liever dat ik wat werkquote:
Ik heb ook 4 pallets naar boven gesleept.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |