Ik was de Tour aan het kijken met een man die nog niet heeft ondekt dat ie me wil. Dat is al kotsopwekkend genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:10 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, en je had moeten komen picknicken, je had je kapot gelachen om bepaalde (kotsende) mensen.
Tijn weet het zelf nog niet helemaal, maar hij komt dinsdag of woensdag langs.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik was de Tour aan het kijken met een man die nog niet heeft ondekt dat ie me wil. Dat is al kotsopwekkend genoeg.
Zeg, als je nou na drie dagen feesten me nog steeds niet tegen het lijf bent gelopen he, vraag dan Tijn gewoon even om m'n nummer? Ik ben in elk geval dinsdag en woensdag nog van de partij. En dinsdag tot heel laat
Ik heb mijn best gedaan. Echt de hele avond aan iedere vrouw gevraagd of zij misschien thaleia was. Maar ze keken me allemaal maar vreemd aan...quote:Op zondag 17 juli 2005 03:25 schreef thaleia het volgende:
Ik wil best eens een keer mijn eigen Qyrozmoment!
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik was de Tour aan het kijken met een man die nog niet heeft ondekt dat ie me wil.
Nou nou nou, wat voorbarig negatief weer.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:27 schreef broer het volgende:
Hoewel het klinkt alsof je hem inderdaad hebt gezien en er geen reet aanvond.
Ach, die onzekerheid, hè?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:30 schreef Tijn het volgende:
Nou nou nou, wat voorbarig negatief weer.
Ik zou eigenlijk wel een grote poster willen waarop wat theorie uit de film wordt samengevat. Lijkt me cool, met wat Pythagoras-rechtoeken, de gulden spiraal, de melkweg, DNA en al die dingen bij elkaar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Maar tof dat je hem leuk vond. Ik moet hem zelf binnenkort ook weer gaan bekijken. Toen ik je die tip gaf, heb ik de trailer nog weer eens gedownload. Smaakte naar meer.
Ik heb hem anderhalf jaar geleden trouwens met mijn ex gekeken. Ik zei erbij: "Pas op, is wel een heftige film." Na drie kwartier dacht ik bij mezelf: wat lul je nu stom? Zo heftig is het allemaal niet. Maar dan begint het pas... Dat wees me erop hoe goed die film eigenlijk is opgebouwd.quote:
Als het aan mij ligt wel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, daag. Dat kun je in vrijwel elk filmtopic posten.
En dit *is* niet eens een filmtopic.
IMDb is je vriend.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waar staat RFAD voor?
En waarom krijg ik geen antwoord op mijn vragen?
Maar het ligt niet aan jou. I.R. is hier heer & meester.quote:
The Fountain? Wat is dat? (O, wacht. Ik hoor net dat IMDB mijn vriend is.quote:Ik wacht trouwens al 3 jaar op 'The Fountain' in de hoop dat hij zijn stijgende trend voortzet, kwalitatief gezien dan.
Zoek dan eerst op wie Pi heeft gemaakt, dan kom je er vanzelf.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die "vriend" doet niet aan afkortingen...
Geen overactieve regisseur, die Aronofsky...quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:43 schreef broer het volgende:
Ik hoor net dat IMDB mijn vriend is.
Requiem for a dream.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die "vriend" doet niet aan afkortingen...
Bijna lui zelfs. Duurt en duurt maar..quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:45 schreef broer het volgende:
Geen overactieve regisseur, die Aronofsky...
Crash van Cronenberg of Haggis?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:46 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens ook Crash en Minority Report gezien de afgelopen dagen. En die vond ik alletwee ook wel de moeite waard
eXistenZ vind ik geweldig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:57 schreef Tijn het volgende:
Ja, van Haggis. Mooie film hoor
Van Cronenberg heb ik niet zo heel veel gezien. Alleen The Fly en eXistenZ eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:35 schreef Henk-B het volgende:
Om even offtopic te gaan!
Kunnen schapen eigenlijk wel goed ruiken?
Ik vind ze verdomd lawaaierig, moet ik bekennen.
HEEE joh , kijk uit met die kurkentrekker!
Juist wel, toch?quote:Op donderdag 21 juli 2005 03:38 schreef Ole het volgende:
dit is semi bikkeltijd ja....
niet moeilijk doen....
Waar was je dan vanavond? Ik heb me prima vermaakt, jammer dat mijn collega-vierdaagesevierders er zo vroeg mee ophielden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:39 schreef broer het volgende:
Nee, liever niet. Maar verder is er ook geen bal te beleven.
Ik heb op het Valkhof rondgelopen, maar het viel me vanavond - voor het eerste deze week - nogal tegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:46 schreef Stranger het volgende:
Waar was je dan vanavond? Ik heb me prima vermaakt, jammer dat mijn collega-vierdaagesevierders er zo vroeg mee ophielden.
Die moeten nog een dag geloof ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Waar was je dan vanavond? Ik heb me prima vermaakt, jammer dat mijn collega-vierdaagesevierders er zo vroeg mee ophielden.
Ja? Vond je het echt wat? Het kon mijn aandacht maar niet vasthouden. Het zag eruit als iets wat leuk kon worden, maar wat ik ervan heb gezien, vond ik maar flauwtjes...quote:
Dat is waarschijnlijk wel waar. Hij nam zichzelf in ieder geval niet zo serieus als het meeste wat in die ruïne speelt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:53 schreef thaleia het volgende:
dat dit niet het beste was wat ik deze week gezien had, maar wel het lolligste.
Ik wacht de recensie af.quote:Ik laat binnenkort nog wel eens weten hoe de cd in nuchtere toestand bevalt
Hmm... Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik je toch een keer moet hebben gezien, deze week. Aan de andere kant: ik zou een heleboel mensen moeten hebben gezien, maar dat is ook hopeloos mislukt. Ik heb gelukkig nog één dag.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:08 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij zijn UM, Tuk en die Mens & Dinges de enige dingen die ik dit jaar van Extrapool gezien heb. Hoe krijg ik het toch voor elkaar!
Ik ben dus blij dat ik vroeg naar huis ben gegaan. (Draaien ze echt nog steeds RATM in Gonzo?quote:Echt kut waren vanavond Merleyn & Gonzo. Merleyn omdat er een rij stond als bevond zich daar de zwarte steen van Mekka, en Gonzo omdat het druk was, met stom publiek en al te cliche muziek (Rammstein, "Killing in the name of" oh please)
Pfff... Ik ga gewoon die-hard Affaire vieren... Maar: veel plezier.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:20 schreef thaleia het volgende:
behalve voor mij want ik lig dan aan de Costa Brava.
Ik ga er zeker een kijkje nemen als ze in Ndrgrnd zijn veranderd. Gonzo is toch een icoon uit het verleden. Ben altijd benieuwd hoe het daarmee vergaat.quote:Gonzo had zich qua draaien volgens mij nogal aangepast aan de zomerfeesten, kan ik me van andere jaren ook nog wel herinneren. Ze hebben trouwens een nieuwe eigenaar he, of liever drie, twee ex-Gonzobarkeepers en nog een derde figuur die ik niet ken. Na de zomerfeesten gaat het een maand dicht en dan herrijst het onder de naam Ndrgrnd. Mij benieuwen.
jammer idd...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:46 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wordt Nederland toch heel langzaam een afspiegeling van Fok!quote:Op zondag 24 juli 2005 02:45 schreef Lamon het volgende:
Nederland zit ineens vol met terroristen,
Even een zijstraat groot genoeg om off-topic te zijn; als ik de laatste maanden de aantallen op dit forum zie, zit bijna half internet Nederland hier met enige regelmaat.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:56 schreef broer het volgende:
Wordt Nederland toch heel langzaam een afspiegeling van Fok!
Nou, dat was het dus ook welhaast.quote:Op maandag 25 juli 2005 06:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Telt het ook als je dusdanig schijtvroeg opmoet voor je werk ?
Was jij vanmiddag op 3FM?quote:Op maandag 25 juli 2005 08:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, dat was het dus ook welhaast.. Niet kunnen slapen.
. En dan als je wel slaapt na twee uurtjes woest uit je bed getimmerd worden door de wekker.
.
Ook al overtreed ik hiermee de regels van dit topic (sorry, sue me),quote:
Ik hoop met smart dat je van deze user weet dat ze in het echt ook toevallig Audrey heet, anders vind ik dit een heel naar begin van de nacht, zeker in dit topic.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ook al overtreed ik hiermee de regels van dit topic (sorry, sue me),
het antwoord:
Ik hoorde vanmiddag op me werk ineens "met Audrey", toen moest ik aan je denken![]()
![]()
Zo van hey een Audrey zit ook op Fok!, en toevallig stond je in me MyAT.
Nou, zodoende. Ik weet niet waar het over ging, prijsvraag ofzo gok ik.
Dat valt dus nog te bezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:32 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond mensen.
Ach kom, je laat zo'n knulletje die buiten de tijden post je humeur toch niet verpesten zeker.quote:
Mijn humeur is al jaren onverpestbaar door anderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef Tijn het volgende:
Ach kom, je laat zo'n knulletje die buiten de tijden post je humeur toch niet verpesten zeker.
Ja hoor. Al kwam m'n huisbaas wel laatst vragen of dit nou m'n laatste jaar was en wanneer ik dan precies zou vertrekken. Volgens mij was 'ie wel een beetje teleurgesteld toen ik zei dat ik nog zeker 2 jaar te gaan heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:46 schreef k_i_m het volgende:
Nog steeds woonachtig op het Gooische matras, tijn?
Dat vond ik dus best wel grappig aan het bier op mijn scherm te zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:46 schreef broer het volgende:
Hé Lamon, was jij vanmiddag in het Louvre?
Daar zag ik een schilderij en dat heette La Mona Lisa, of zoiets, en toen moest ik aan jou denken, want misschien heet jij wel Alisa van je achternaam.
Nou, zodoende. Ik weet ook niet meer precies waar het over ging.
Sorry.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:48 schreef Lamon het volgende:
aan het bier op mijn scherm te zien.
Toch kom ik je nooit tegen. Ga je wel eens naar buiten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hoor. Al kwam m'n huisbaas wel laatst vragen of dit nou m'n laatste jaar was en wanneer ik dan precies zou vertrekken. Volgens mij was 'ie wel een beetje teleurgesteld toen ik zei dat ik nog zeker 2 jaar te gaan heb.
Hmmm... buiten... interessant conceptquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toch kom ik je nooit tegen. Ga je wel eens naar buiten?.
Beste k_i_m,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:22 schreef k_i_m het volgende:
Neehoor
groetjes,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:24 schreef qu63 het volgende:
beste k_i_m en tijn,
kom een keer gezellig naar Bussum!
Dan kom ik ook mee
Dat is dichterbij voor mij dan het centrum van Hilversum hoorquote:
hoezo een dudequote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:28 schreef Tijn het volgende:
Een date met een dude. Ik weet het niet hoor. Of eigenlijk wel.
ik vergeef het jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh. Oeps. Whehehehe, kheb je nog niet eens ontmoet en het al verkloot
De Hilversumse Meent, ik weet het zekerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is dichterbij voor mij dan het centrum van Hilversum hoor
Ook al woon ik in Hilversum
Waar gaat die tekst nou eigenlijk over? Het is een beetje een ''fisherman's tale" of zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:49 schreef Stranger het volgende:
Die van mij gaat vrolijk voor 'A whiter shade of pale'
Geen flauw idee, maar om het maar over onbegrijpelijke songteksten te hebben, nu luister ik naar 'macArthur park'quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar gaat die tekst nou eigenlijk over? Het is een beetje een ''fishers tale" of zo?
Dat is iets over standvastig vasthouden aan glorieuze tijden volgens mij, het niet accepteren van vergankelijkheid.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar om het maar over onbegrijpelijke songteksten te hebben, nu luister ik naar 'macArthur park'
heel goed!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De Hilversumse Meent, ik weet het zeker.
Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop met smart dat je van deze user weet dat ze in het echt ook toevallig Audrey heet, anders vind ik dit een heel naar begin van de nacht, zeker in dit topic.
wb I.R.!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.Ik zat helemaal niet op de camping. Daar ben ik namelijk veel te oud en te decadent voor. Ik zat lekker met 7 gelijkgestemden (nou ja, 3, want de rest was vegetarisch) in een huisje in zuid frankrijk. En dat was erg tof.
Niemand is te oud of decadent voor een camping.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daar ben ik namelijk veel te oud en te decadent voor.
Ik had een koelkast met koud bier, een satelliet met de tour (en hele toffe franse jazzzenders), een tafeltennistafel zonder vervelende ronddetafelspelletjes, een zwembadachtig iets, ligstoelen en veel boeken. Ik zie echt niet in wat daaraan mist, en al helemaal niet hoe een camping me dat wel zou kunnen bieden. Bovendien had ik een gewoon bed. In een kamer. En oh. We hadden een cabrio. En dat is best tof.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niemand is te oud of decadent voor een camping.
Wel hangt het er zeer vanaf welke camping natuurlijk.
Nee Tijn, een cabrio als in 'een apparaat waarmee je iedere dag naar de winkel kan rijden om bier te halen (dat deed ik niet natuurlijk, want mijn rijangst begint mytische proporties aan te nemen) en ondertussen heel hard mee kan zingen met kutmuziek'.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef Tijn het volgende:
Een cabrio? Als in: een auto? Dus dat je niet kan drinken enzo?
Leuk man
Oh, absoluut. Maar ik heb gewoon een zwak voor festivalcampings, that's all.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had een koelkast met koud bier, een satelliet met de tour (en hele toffe franse jazzzenders), een tafeltennistafel zonder vervelende ronddetafelspelletjes, een zwembadachtig iets, ligstoelen en veel boeken. Ik zie echt niet in wat daaraan mist, en al helemaal niet hoe een camping me dat wel zou kunnen bieden. Bovendien had ik een gewoon bed. In een kamer. En oh. We hadden een cabrio. En dat is best tof.
Nou, na een incident op m'n werk waarbij ik een potentiele klant bijna had overreden mag ik daar niet meer rijden, dus rijd ik nooit meer, dus leer ik het ook niet echt. Heb in Frankrijk 1x naar de supermarkt gereden, en toen was ie maar 5 keer afgeslagen. Laatste keer hiervoor sloeg ie nog 14x af, dus dat is winst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
Heb je serieus rijangst?
Ik ben ergens wel blij dat ik nooit m'n rijbewijs heb gehaald, ik zou het anders vast nu ook hebben. En terecht
En vieze badhokken. En inregenende tentjes. En domme mensen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:06 schreef Tijn het volgende:
Ik heb niks tegen campings. Waar ik wel iets tegen heb, zijn luchtbedden.
Ik heb nog steeds het gevoel 'als ik ooit eens de tijd neem moet het wel lukken', en op snelwegen en zo rijden gaat ook best. Maar iedere keer maar weer optrekken en afremmen en zo, dat is zo'n gekloot.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:08 schreef Tijn het volgende:
Nu ik eraan terugdenk, volgens mij had ik tijdens m'n rijlessen al rijangst.
Als ik dit zo hoor wil ik echt zsm een chauffeur.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:10 schreef Tijn het volgende:
Ja, en sturen en schakelen. En opletten, de borden zien, situaties inschatten, regels toepassen. Dat zijn de knelpuntjes, de rest heb ik prima onder controle.
Oja, dat was ik nog vergeten. Er stonden een paar racefietsen, en vergeleken met mijn angst op die fietsen voel ik me ontzettend zeker in de auto. Iedere afdaling was ik alleen maar vervuld met visioenen van hoe ik met onredelijk hoge snelheid onder een auto zou belanden of over mijn stuur zou vliegen of een ravijn in zou rijden of gewoon zou omvallen. En daarnaast zijn die bandjes zo dun dat ik bij iedere windvlaag het gevoel had dat ik er af geblazen werd. En dat terwijl ik stiekem nog wel geheime idealen koesterde van hoe ik de ene na de andere wielrenoverwinning zou behalen. Nou ja, dan maar astronaut worden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:13 schreef Lamon het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit gereden en ik heb al rijangst.
Maar geziene mijn fietsverleden zou ik eigenlijk ook fietsangst moeten hebben.
Mee eens. Ik vertrouw mezelf niet helemaal op een fiets, maar ik zou op een autobaan mezelf maar ook anderen al helemaal niet vertrouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:15 schreef Tijn het volgende:
Fietsangst heb ik compleet niet. Al heb ik ook op de fiets de nodige stomme dingen gedaan. Maar ik vind het een geruststellend idee dat als je in een aanrijding komt, het over het algemeen niet jouw schuld is. Ook al is het wel jouw schuld. En dat je niemand dood kunt rijden (behalve dieren en babies, maar daar ga ik me niet druk over maken).
Ik zou nooit kunnen leven op dat astronautenvoedsel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, dan maar astronaut worden.
Het bizarre is dat ik in A'dam op een fiets wel alles durf. Ik jakker altijd overal tussendoor en rijd door ongeveer elk rood licht heen, maar die fiets voelt volledig vertrouwd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vertrouw mezelf niet helemaal op een fiets,
Wat toevallig IR, ik ben een liedje aan het maken over een astronaut die z'n beroep als 's werelds grootste desillusie ervaart.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar astronaut worden.
Het klinkt nu echt helemaal als het ideale beroep voor mij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat toevallig IR, ik ben een liedje aan het maken over een astronaut die z'n beroep als 's werelds grootste desillusie ervaart.
Ik kwam erop toen ik op TV hoorde dat er een aantal astronauten al meer dan 2 jaar in het ISS zitten zonder dat ze iets te doen hebben, vanwege dat hele gedoe met die space shuttles. Twee jaar op je gat zitten. Mooi beroep hoor, de moeite echt waard
Wat bizar. Een stage-achtig iets of ga je de uitwisselingsstudent spelen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, nog even een ander leuk nieuwtje (dat mag in mijn topic): komend jaar zal ik m'n tweede semester studeren in Ierland. En dat lijkt me erg tof.
Dat laatste. Nou ja, gewoon een half jaar studeren in het buitenland. En ik ken iemand die daar eerder heeft gestudeerd, en zij zei dat ze het hele semester geen fuck gedaan had en dat ze allerlei negens had gehaald en dat het niveau daar veel lager lag dan hier.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat bizar. Een stage-achtig iets of ga je de uitwisselingsstudent spelen?
Hmm, een kamer in het centrum van Amsterdam. Ik vraag me af of ik daar een huurder voor kan vinden.quote:
Dat is de instelling.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat laatste. Nou ja, gewoon een half jaar studeren in het buitenland. En ik ken iemand die daar eerder heeft gestudeerd, en zij zei dat ze het hele semester geen fuck gedaan had en dat ze allerlei negens had gehaald en dat het niveau daar veel lager lag dan hier.
Ideaal dus..
Zou het serieus aan zomaar iemand verhuren? Ik moet er niet aan denken dat iemand in m'n huis zou leven en in m'n bed zou neuken enzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hmm, een kamer in het centrum van Amsterdam. Ik vraag me af of ik daar een huurder voor kan vinden.
Misschien wel iemand die het niet erg vind als bekenden van de oude huurder af en toe zichzelf binnen laten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hmm, een kamer in het centrum van Amsterdam. Ik vraag me af of ik daar een huurder voor kan vinden.
Tsja, studeren in het buitenland kost veel geld, dus ik moet wel. En tsja, liever een half jaar een wildvreemde in m'n bed dan 1 avond een wannabecrewfeestje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou het serieus aan zomaar iemand verhuren? Ik moet er niet aan denken dat iemand in m'n huis zou leven en in m'n bed zou neuken enzo
Hoewel, nu ik aan een half jaar huur op m'n bankrekening denk, is het misschien toch niet zo'n slecht plan
Nope.. dat weet je toch..quote:
Leuk ook om te vermelden als de nieuwe huurder vraagt of er nog iets is wat 'ie moet weten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die het niet erg vind als bekenden van de oude huurder af en toe zichzelf binnen laten.
Vergeet die omgekeerde open zak chips achter de bank niet tijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Leuk ook om te vermelden als de nieuwe huurder vraagt of er nog iets is wat 'ie moet weten.
"Het zou kunnen dat er midden in de nacht 3 dronken en luidruchtige figuren binnen komen strompelen, op de bank in slaap vallen, de volgende middag koffie en eieren over zichzelf heen gooien en de troep laten liggen. Maar ik denk niet dat dat verder een probleem is toch?"
Bingoquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:38 schreef Ole het volgende:
OK... was dat dan een uitspraak van OS?
Beschaafde huurders zijn het ergste, die botvieren al hun drangen binnenshuis. Hij kan beter op zoek gaan naar een overdreven extraverte freak. Die zijn toch nooit thuis.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
En m'n vader kennende zal ie wel een heel beschaafde huurder vinden.
quote:
Wees blij, dan loopt het hooguit een kwartiertje uit. Als je 's middags gaat, kun je net zo goed meteen een uur later aankomen (Wat je nooit doet. Wat is dat toch met die onpraktische etiquettes..)quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:44 schreef Tijn het volgende:
Godver, ik moet morgen om 10 voor 9 bij de huisarts zijn. Later kon ik geen afspraak maken. Wat is dat met huisartsen en belachelijk vroege spreekuren?
Ik snap sowieso het nut van afspraken niet. Waarom niet het systeem wat de slager of het postkantoor hanteert: je komt binnen, trekt een nummertje en wacht op je beurt. En duurt het je te lang, dan ga je weg en probeer je het later nog eens.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wees blij, dan loopt het hooguit een kwartiertje uit. Als je 's middags gaat, kun je net zo goed meteen een uur later aankomen (Wat je nooit doet. Wat is dat toch met die onpraktische etiquettes..)
Ik snap het nut van huisartsen zelfs niet. De enige reden waarom ik een huisarts gebruik, is om doorverwezen te worden naar waar ze me echt kunnen helpen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap sowieso het nut van afspraken niet. Waarom niet het systeem wat de slager of het postkantoor hanteert: je komt binnen, trekt een nummertje en wacht op je beurt. En duurt het je te lang, dan ga je weg en probeer je het later nog eens.
Volgens mij is daar een topic over..quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:57 schreef Tijn het volgende:
..... ik heb een raar bobbeltje op m'n pols, het doet geen pijn ofzo, maar het wordt wel langzaam steeds groter. Kan het kwaad?". Foto als attachment erbij. Hupsakeetje.
info@amc.nlquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:57 schreef Tijn het volgende:
Het liefst zou ik 'em gewoon even mailen. "Yo dokter, ik heb een raar bobbeltje op m'n pols, het doet geen pijn ofzo, maar het wordt wel langzaam steeds groter. Kan het kwaad?". Foto als attachment erbij. Hupsakeetje.
Wel bij de internet dokter waarschijnlijk, maar die zou ik als ik jou was al helemaal niet vertrouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:57 schreef Tijn het volgende:
Het liefst zou ik 'em gewoon even mailen. "Yo dokter, ik heb een raar bobbeltje op m'n pols, het doet geen pijn ofzo, maar het wordt wel langzaam steeds groter. Kan het kwaad?". Foto als attachment erbij. Hupsakeetje.
Maar ja, dat kan anno 2005 niet, je moet om 10 voor 9 een kwartier op z'n bankje gaan zitten wachten
Maar wat bot is, dat voel je. Als het niet keihard is, lijkt het me zorgwekkender.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:05 schreef Ole het volgende:
zie je wel..
Maar hoe dan ook gaan hoor Tijn!
Botje gegroeid op pols
gaat vooral om de inhoud van het topic.. heeft iemand iets gepost over bult op pols/ handquote:Op woensdag 27 juli 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar wat bot is, dat voel je. Als het niet keihard is, lijkt het me zorgwekkender.
Ah, ik zie het.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:09 schreef Ole het volgende:
[..]
gaat vooral om de inhoud van het topic.. heeft iemand iets gepost over bult op pols/ hand
Jou heb ik ook lang niet gezien zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:26 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... het lijkt inderdaad onwijs veel op wat ik heb. En dat leegzuigen klinkt wel interessant
Nog nooit heb ik een lekker 20 jarig zustertje dat soort dingen zien doen. Het is soms net alsof al die pornofilms gewoon verzonnen zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:26 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... het lijkt inderdaad onwijs veel op wat ik heb. En dat leegzuigen klinkt wel interessant
Echt lang geleden had ik zo'n zuster.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik een lekker 20 jarig zustertje dat soort dingen zien doen. Het is soms net alsof al die pornofilms gewoon verzonnen zijn.
Ik ook weer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alweer ik.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:49 schreef AudreyHepburn het volgende:. 's Ochtends om half 8 beginnen op je werk is nooit grappig.
.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:37 schreef Christine het volgende:
[..]
. Posten in IR's semi-bikkeltijd terwijl je niet aan het semi-bikkelen bent is nooit grappig.
.
En dat geldt ook voor jou.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:04 schreef Ole het volgende:
Nee, dan moet je je eigenlijk nog een keertje of 10 kunnen omdraaien, omdat je vakantie hebt
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:39 schreef qu63 het volgende:
[..]Grapjes maken over posten in IR's semi-bikkeltijd terwijl je niet aan het semi-bikkelen bent is nooit grappig
ik denk dat er een misverstandje is.. ik zal em nog een keer doen:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:40 schreef Christine het volgende:
[..]
. Iemand beschuldigen over niet-semi-bikkelen terwijl die persoon wél aan het semi-bikkelen is, is nooit grappig.
.
Ooooh nu snap ik 'mquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat er een misverstandje is.. ik zal em nog een keer doen:
Grapjes maken over "posten in IR's semi-bikkeltijd terwijl je niet aan het semi-bikkelen bent" is nooit grappig
geen ideequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ooooh nu snap ik 'm
Duurde even.
Waarom ben jij nog aan het semi-bikkelen?
ik kom net thuis uit de kroeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:53 schreef qu63 het volgende:
en jij?
tot hoe laat was de kroeg open?quote:
Tot 1 uur.quote:
ahaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Tot 1 uur.
Maar ik was met een vriend en die moet morgen weer bijtijds opstaan, en hij was met de auto (en de BOB) dus gezellig even op een terrasje, bijpraten, biertje, etc. was gewoon leuk.
's avonds dan he...quote:
waar in bussum!quote:
das klote jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:23 schreef Tijn het volgende:
Ga ik eens vroeg naar bed, word ik midden in de nacht wakker en kan ik niet meer slapen.
![]()
dan slaap ke helemaal niet meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:27 schreef Tijn het volgende:
Ik zet maar een film op. Kheb Sleepy Hollow nog liggen
eenschquote:Op vrijdag 29 juli 2005 04:13 schreef Stranger het volgende:
Ja, hallo, tijd om te gaan slapen, morgen weer te vroeg op
Iepenlaan. En de Hilversumse meent kent bijna iedereen dacht ik... sjonnie en anita-buurtje toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar in bussum!
ik woon zelf btw in de H'sumse meent.. maar dat kent bijna niemand
Oh het is al niet meer nodig. Nevermind.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:51 schreef Christine het volgende:
En ik ga trouwens geen nieuw singlestopic openen. Dat weiger ik pertinent.
doe ikquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh het is al niet meer nodig. Nevermind.
Oproepje aan iedereen: jullie hoeven bovenstaande twee posts niet te lezen.
niet in mijn deelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Iepenlaan. En de Hilversumse meent kent bijna iedereen dacht ik... sjonnie en anita-buurtje toch?
Naja , ik vind het daar niet helemaal pluis.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet in mijn deel
ik zit tussen de koophuizen, dat kunnen de sjonnies niet betalen
hier is het pluis hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja , ik vind het daar niet helemaal pluis.
dat mag natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:00 schreef Christine het volgende:
Goedzo. Al vind ik de iepenlaan leuker.
Lekker dicht bij de hei.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een leven. Net thuis en nu alweer iedere dag semibikkelen. Heerlijk.
Ja. Kwart voor 8 op. Hele dag gewerkt, daarna 2 uur bedrijfsborrel, daarna pannenkoeken eten, daarna nog wat meer bier, daarna wat in cafeetjes in de jordaan gezeten, toen die dicht gingen nog met 2 vriendinnen hier thuis gezeten,en morgen rond half 11 weer op. Zwaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:52 schreef broer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Was dit tevens een 'ik ga slapen, ik ben moe'-post?
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:06 schreef Christine het volgende:
Het is weer tijd,
Het is weer tijd,
Het is weer
Semi-bikkel-tijd!
Hehe dit gesprek duurt echt een paar dagen al he?quote:Op zondag 31 juli 2005 02:07 schreef qu63 het volgende:
woonde je nou in de Iepenlaan?
jaquote:Op zondag 31 juli 2005 02:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe dit gesprek duurt echt een paar dagen al he?
Mijn ex woont daar.
Daar zouden we wel een grote erfenis aan overgehouden hebben. Op een dag.quote:
Bussum heeft idd ook zn mooie kantenquote:Op zondag 31 juli 2005 02:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar zouden we wel een grote erfenis aan overgehouden hebben. Op een dag.
Leuke buurt daar hoor. Ik mis het wel.
dat is het Gooi hequote:Op zondag 31 juli 2005 02:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Je kan er ook leuk winkelen.
Alleen jammer dat het er krioelt van de ballen.
Nouja, het is overzichtelijker dan Den Haag.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is het Gooi he
Alleen dat winkelen valt me best tegen hoor..
Dat zal wel jaquote:Op zondag 31 juli 2005 02:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, het is overzichtelijker dan Den Haag.
Het is ook wel eens verademend om ergens te gaan winkelen waar je niet constant sjans hebt met allochtonen.quote:
Bussum heeft ze ook wel hoor..quote:Op zondag 31 juli 2005 02:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is ook wel eens verademend om ergens te gaan winkelen waar je niet constant sjans hebt met allochtonen.
Mja, en ook hangjongeren die op de hei gaan schreeuwen.quote:
Caroline Tensen ben ik 6 jaar lang, 5 dagen in de week langs gereden op weg bnaar schoolquote:Op zondag 31 juli 2005 02:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, en ook hangjongeren die op de hei gaan schreeuwen.
Of Caroline Tensen die je tegenkomt tijdens je ochtendwandelingetje, of Bridget Maasland die je op weg naar de trein voorbij rent... toch leuk daar.
St. Vitus College.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:53 schreef Christine het volgende:
Op welke school heb je gezeten dan?
Ja. Naast de tennisclub Bosheimquote:Op zondag 31 juli 2005 02:56 schreef Christine het volgende:
Vitus is toch bij dat parkje?
ok.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:57 schreef Christine het volgende:
Oké, daar ben ik wel eens geweest ja. Mijn schoonouders zaten bij een kerk die daar elke zondag dienst hield in de aula. Enge kerk trouwens... brrr...
de hele Koningslaan is eigenlijk té erg voor woorden..quote:Op zondag 31 juli 2005 02:59 schreef Christine het volgende:
Ja ik weet waar ze woont... mooi huis mên!
het zijn best erge mensen in Bussum hoor.. wel dure auto en kleren, maar bij de goedkoopste winkels boodschappen doen en beknibbelen op ieder centjequote:Op zondag 31 juli 2005 03:04 schreef Christine het volgende:
Ja, ze maken er een hobby van om dure dingen te kopen. Maarja... als je niet weet wat je met je geld moet...
Queen concert in Nijmegenquote:Op zondag 31 juli 2005 03:06 schreef Christine het volgende:
Ja, vandaar dat de Nettorama daar zo'n succes is.
Wat was er trouwens op 10-07-2005?
Dat was het zeker ja. Af en toe het concert nog eens naluisteren en de foto's bekijken enzoquote:
dat is zeker jammer. Ook John Deacon had er van mij best nog bij mogen zijnquote:
Rex Fish Hunt adventures.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:23 schreef Koffieboon het volgende:
Komt er nog wat op tv?
Op ZDF is er nog wel eens "Die Schonsten Bahnstrecken - Europa" ook wel amusant.quote:Op zondag 31 juli 2005 04:29 schreef Christine het volgende:
Als je goed zoekt is er vast ook wel ergens een testbeeld op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |