Hehehe dat is dus duidelijk wat anders. Heheh soms druk ik op de mijne hehe maar dat is inderdaad niet leuk omdat dat ding niet meebeweegt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:18 schreef Bill_E het volgende:
heb ik ook al een paar jaar op mijn wijsvinger alleen is dat een stukje bot dat van mijn wijsvinger gebroken was. Ik heb er geen last van en laat het mooi zitten.. Ik speel er soms mee omdat ie los zit. :p
Het is hard, het is rond en het zit vast aan me pols(dus niet aan me vel ofzo maar aan het geen wat er onder zit). Kraakbeen moet toch enigzins mee veren als je erop drukt enz denk ik?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bot begint niet zomaar aan een wildgroei, ik vraag me dus sterk af of het wel bot is.
Na de vakantie..maar ik ben benieuwd of andere mensen dit ook hebben gehad.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ga ermee naar de dokter, wat het ook is, als het niet weggaat is het niet normaal.
Hij is stukken kleiner, en zit aan de zijkant van me pols...maar de manier waarop het de huid strak trekt is wel vrij identiek..hmm toch effe zoeken...thnx!quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Zoiets?
[afbeelding]
Kan aan binnenkant of buitenkant van je pols zitten en dit heet een ganglion, het is een vaste zwelling, kan bijna hard aanvoelen, maar is geen bot. Begint vaak klein en kan groter worden. Gaat soms uit zichzelf weg, meestal moet een chirurg het of leegzuigen of wegsnijden.
Maar zonder het te zien kan ik er moeilijk iets over zeggen natuurlijkZoek maar eens wat rond op internet op 'ganglion' en kijk of dat lijk top wat jij hebt.
zo dat klinkt viesquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Zoiets?
[afbeelding]
Kan aan binnenkant of buitenkant van je pols zitten en dit heet een ganglion, het is een vaste zwelling, kan bijna hard aanvoelen, maar is geen bot. Begint vaak klein en kan groter worden. Gaat soms uit zichzelf weg, meestal moet een chirurg het of leegzuigen of wegsnijden.
Maar zonder het te zien kan ik er moeilijk iets over zeggen natuurlijkZoek maar eens wat rond op internet op 'ganglion' en kijk of dat lijk top wat jij hebt.
Als je het 'uitzuigt' komt er een soort dikke lijmachtige gelei uitquote:
Owh..dat klinkt ineens een stuk minder vies!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je het 'uitzuigt' komt er een soort dikke lijmachtige gelei uit![]()
straks ga je me nog vertellen dat je het als bisonkit kan gebruiken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je het 'uitzuigt' komt er een soort dikke lijmachtige gelei uit![]()
Mijn vader gebruikt voor het restaureren van antieke dingen wel vaak beenderlijmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 05:59 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
straks ga je me nog vertellen dat je het als bisonkit kan gebruiken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |