abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28810245
Ok sinds 2 maanden heb ik een klein rond dingetje op mijn pols erbij. Het is echt een stukje bot wat daar gewoon vast zit aan mijn pols.

Is dit ernstig (het doet geen pijn, en het wordt volgens mij niet groter)?
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:18:39 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_28810534
heb ik ook al een paar jaar op mijn wijsvinger alleen is dat een stukje bot dat van mijn wijsvinger gebroken was. Ik heb er geen last van en laat het mooi zitten.. Ik speel er soms mee omdat ie los zit. :p
pi_28810567
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:18 schreef Bill_E het volgende:
heb ik ook al een paar jaar op mijn wijsvinger alleen is dat een stukje bot dat van mijn wijsvinger gebroken was. Ik heb er geen last van en laat het mooi zitten.. Ik speel er soms mee omdat ie los zit. :p
Hehehe dat is dus duidelijk wat anders. Heheh soms druk ik op de mijne hehe maar dat is inderdaad niet leuk omdat dat ding niet meebeweegt.

Overigens heb ik me pols niet gebroken ofzo.
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:21:53 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_28810600
nou ja mischien erg hard gestoten zodat er een bot splintertje af gesprongen is?
pi_28810618
Heb je het al een naam gegeven?
pi_28810656
Bot begint niet zomaar aan een wildgroei, ik vraag me dus sterk af of het wel bot is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28810861
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bot begint niet zomaar aan een wildgroei, ik vraag me dus sterk af of het wel bot is.
Het is hard, het is rond en het zit vast aan me pols(dus niet aan me vel ofzo maar aan het geen wat er onder zit). Kraakbeen moet toch enigzins mee veren als je erop drukt enz denk ik?
pi_28810881
Ga ermee naar de dokter, wat het ook is, als het niet weggaat is het niet normaal.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28811029
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ga ermee naar de dokter, wat het ook is, als het niet weggaat is het niet normaal.
Na de vakantie..maar ik ben benieuwd of andere mensen dit ook hebben gehad.
Maar wat zou de oorzaak kunnen zijn?
- Breuk?
- Kanker?
- RSI?
- Reuma?
- Iets anderS?
pi_28811147
Zoiets?

Kan aan binnenkant of buitenkant van je pols zitten en dit heet een ganglion, het is een vaste zwelling, kan bijna hard aanvoelen, maar is geen bot. Begint vaak klein en kan groter worden. Gaat soms uit zichzelf weg, meestal moet een chirurg het of leegzuigen of wegsnijden.

Maar zonder het te zien kan ik er moeilijk iets over zeggen natuurlijk Zoek maar eens wat rond op internet op 'ganglion' en kijk of dat lijk top wat jij hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_28811241
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Zoiets?

[afbeelding]

Kan aan binnenkant of buitenkant van je pols zitten en dit heet een ganglion, het is een vaste zwelling, kan bijna hard aanvoelen, maar is geen bot. Begint vaak klein en kan groter worden. Gaat soms uit zichzelf weg, meestal moet een chirurg het of leegzuigen of wegsnijden.

Maar zonder het te zien kan ik er moeilijk iets over zeggen natuurlijk Zoek maar eens wat rond op internet op 'ganglion' en kijk of dat lijk top wat jij hebt.
Hij is stukken kleiner, en zit aan de zijkant van me pols...maar de manier waarop het de huid strak trekt is wel vrij identiek..hmm toch effe zoeken...thnx!

//edit
"Those occupations that require workers to excessively overuse certain joints such as the wrist and fingers pose the risk for ganglion cysts. "

Hm dus het zou deels een rsi achtige aandoening kunnen zijn.

Ach ik ben wel opgelucht, het is geen kankergezwel denk ik..Toch maar voor alle zekerheid is naar de dokter. Thnx allemaal!

[ Bericht 15% gewijzigd door Adnan op 14-07-2005 20:53:17 ]
  donderdag 14 juli 2005 @ 20:59:20 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28811547
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Zoiets?

[afbeelding]

zo dat klinkt vies
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_28812105
Klinkt als iets uit star trek ofzo
Power perceived is power achieved.
pi_28816617
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:59 schreef ook_gek het volgende:

zo dat klinkt vies
Als je het 'uitzuigt' komt er een soort dikke lijmachtige gelei uit
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 15 juli 2005 @ 05:44:37 #15
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28821244
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Owh..dat klinkt ineens een stuk minder vies!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_28821263
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

straks ga je me nog vertellen dat je het als bisonkit kan gebruiken.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_28841903
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 05:59 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

straks ga je me nog vertellen dat je het als bisonkit kan gebruiken.
Mijn vader gebruikt voor het restaureren van antieke dingen wel vaak beenderlijm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')