Ik was de Tour aan het kijken met een man die nog niet heeft ondekt dat ie me wil. Dat is al kotsopwekkend genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:10 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, en je had moeten komen picknicken, je had je kapot gelachen om bepaalde (kotsende) mensen.
Tijn weet het zelf nog niet helemaal, maar hij komt dinsdag of woensdag langs.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik was de Tour aan het kijken met een man die nog niet heeft ondekt dat ie me wil. Dat is al kotsopwekkend genoeg.
Zeg, als je nou na drie dagen feesten me nog steeds niet tegen het lijf bent gelopen he, vraag dan Tijn gewoon even om m'n nummer? Ik ben in elk geval dinsdag en woensdag nog van de partij. En dinsdag tot heel laat
Ik heb mijn best gedaan. Echt de hele avond aan iedere vrouw gevraagd of zij misschien thaleia was. Maar ze keken me allemaal maar vreemd aan...quote:Op zondag 17 juli 2005 03:25 schreef thaleia het volgende:
Ik wil best eens een keer mijn eigen Qyrozmoment!
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik was de Tour aan het kijken met een man die nog niet heeft ondekt dat ie me wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |