Ik was de Tour aan het kijken met een man die nog niet heeft ondekt dat ie me wil. Dat is al kotsopwekkend genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:10 schreef Stranger het volgende:
Oh ja, en je had moeten komen picknicken, je had je kapot gelachen om bepaalde (kotsende) mensen.
Tijn weet het zelf nog niet helemaal, maar hij komt dinsdag of woensdag langs.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik was de Tour aan het kijken met een man die nog niet heeft ondekt dat ie me wil. Dat is al kotsopwekkend genoeg.
Zeg, als je nou na drie dagen feesten me nog steeds niet tegen het lijf bent gelopen he, vraag dan Tijn gewoon even om m'n nummer? Ik ben in elk geval dinsdag en woensdag nog van de partij. En dinsdag tot heel laat
Ik heb mijn best gedaan. Echt de hele avond aan iedere vrouw gevraagd of zij misschien thaleia was. Maar ze keken me allemaal maar vreemd aan...quote:Op zondag 17 juli 2005 03:25 schreef thaleia het volgende:
Ik wil best eens een keer mijn eigen Qyrozmoment!
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik was de Tour aan het kijken met een man die nog niet heeft ondekt dat ie me wil.
Nou nou nou, wat voorbarig negatief weer.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:27 schreef broer het volgende:
Hoewel het klinkt alsof je hem inderdaad hebt gezien en er geen reet aanvond.
Ach, die onzekerheid, hè?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:30 schreef Tijn het volgende:
Nou nou nou, wat voorbarig negatief weer.
Ik zou eigenlijk wel een grote poster willen waarop wat theorie uit de film wordt samengevat. Lijkt me cool, met wat Pythagoras-rechtoeken, de gulden spiraal, de melkweg, DNA en al die dingen bij elkaar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Maar tof dat je hem leuk vond. Ik moet hem zelf binnenkort ook weer gaan bekijken. Toen ik je die tip gaf, heb ik de trailer nog weer eens gedownload. Smaakte naar meer.
Ik heb hem anderhalf jaar geleden trouwens met mijn ex gekeken. Ik zei erbij: "Pas op, is wel een heftige film." Na drie kwartier dacht ik bij mezelf: wat lul je nu stom? Zo heftig is het allemaal niet. Maar dan begint het pas... Dat wees me erop hoe goed die film eigenlijk is opgebouwd.quote:
Als het aan mij ligt wel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, daag. Dat kun je in vrijwel elk filmtopic posten.
En dit *is* niet eens een filmtopic.
IMDb is je vriend.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waar staat RFAD voor?
En waarom krijg ik geen antwoord op mijn vragen?
Maar het ligt niet aan jou. I.R. is hier heer & meester.quote:
The Fountain? Wat is dat? (O, wacht. Ik hoor net dat IMDB mijn vriend is.quote:Ik wacht trouwens al 3 jaar op 'The Fountain' in de hoop dat hij zijn stijgende trend voortzet, kwalitatief gezien dan.
Zoek dan eerst op wie Pi heeft gemaakt, dan kom je er vanzelf.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die "vriend" doet niet aan afkortingen...
Geen overactieve regisseur, die Aronofsky...quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:43 schreef broer het volgende:
Ik hoor net dat IMDB mijn vriend is.
Requiem for a dream.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die "vriend" doet niet aan afkortingen...
Bijna lui zelfs. Duurt en duurt maar..quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:45 schreef broer het volgende:
Geen overactieve regisseur, die Aronofsky...
Crash van Cronenberg of Haggis?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:46 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens ook Crash en Minority Report gezien de afgelopen dagen. En die vond ik alletwee ook wel de moeite waard
eXistenZ vind ik geweldig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:57 schreef Tijn het volgende:
Ja, van Haggis. Mooie film hoor
Van Cronenberg heb ik niet zo heel veel gezien. Alleen The Fly en eXistenZ eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |