Dat is dichterbij voor mij dan het centrum van Hilversum hoorquote:
hoezo een dudequote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:28 schreef Tijn het volgende:
Een date met een dude. Ik weet het niet hoor. Of eigenlijk wel.
ik vergeef het jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh. Oeps. Whehehehe, kheb je nog niet eens ontmoet en het al verkloot
De Hilversumse Meent, ik weet het zekerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is dichterbij voor mij dan het centrum van Hilversum hoor
Ook al woon ik in Hilversum
Waar gaat die tekst nou eigenlijk over? Het is een beetje een ''fisherman's tale" of zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:49 schreef Stranger het volgende:
Die van mij gaat vrolijk voor 'A whiter shade of pale'
Geen flauw idee, maar om het maar over onbegrijpelijke songteksten te hebben, nu luister ik naar 'macArthur park'quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar gaat die tekst nou eigenlijk over? Het is een beetje een ''fishers tale" of zo?
Dat is iets over standvastig vasthouden aan glorieuze tijden volgens mij, het niet accepteren van vergankelijkheid.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar om het maar over onbegrijpelijke songteksten te hebben, nu luister ik naar 'macArthur park'
heel goed!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De Hilversumse Meent, ik weet het zeker.
Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop met smart dat je van deze user weet dat ze in het echt ook toevallig Audrey heet, anders vind ik dit een heel naar begin van de nacht, zeker in dit topic.
wb I.R.!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.Ik zat helemaal niet op de camping. Daar ben ik namelijk veel te oud en te decadent voor. Ik zat lekker met 7 gelijkgestemden (nou ja, 3, want de rest was vegetarisch) in een huisje in zuid frankrijk. En dat was erg tof.
Niemand is te oud of decadent voor een camping.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daar ben ik namelijk veel te oud en te decadent voor.
Ik had een koelkast met koud bier, een satelliet met de tour (en hele toffe franse jazzzenders), een tafeltennistafel zonder vervelende ronddetafelspelletjes, een zwembadachtig iets, ligstoelen en veel boeken. Ik zie echt niet in wat daaraan mist, en al helemaal niet hoe een camping me dat wel zou kunnen bieden. Bovendien had ik een gewoon bed. In een kamer. En oh. We hadden een cabrio. En dat is best tof.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niemand is te oud of decadent voor een camping.
Wel hangt het er zeer vanaf welke camping natuurlijk.
Nee Tijn, een cabrio als in 'een apparaat waarmee je iedere dag naar de winkel kan rijden om bier te halen (dat deed ik niet natuurlijk, want mijn rijangst begint mytische proporties aan te nemen) en ondertussen heel hard mee kan zingen met kutmuziek'.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:59 schreef Tijn het volgende:
Een cabrio? Als in: een auto? Dus dat je niet kan drinken enzo?
Leuk man
Oh, absoluut. Maar ik heb gewoon een zwak voor festivalcampings, that's all.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had een koelkast met koud bier, een satelliet met de tour (en hele toffe franse jazzzenders), een tafeltennistafel zonder vervelende ronddetafelspelletjes, een zwembadachtig iets, ligstoelen en veel boeken. Ik zie echt niet in wat daaraan mist, en al helemaal niet hoe een camping me dat wel zou kunnen bieden. Bovendien had ik een gewoon bed. In een kamer. En oh. We hadden een cabrio. En dat is best tof.
Nou, na een incident op m'n werk waarbij ik een potentiele klant bijna had overreden mag ik daar niet meer rijden, dus rijd ik nooit meer, dus leer ik het ook niet echt. Heb in Frankrijk 1x naar de supermarkt gereden, en toen was ie maar 5 keer afgeslagen. Laatste keer hiervoor sloeg ie nog 14x af, dus dat is winst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
Heb je serieus rijangst?
Ik ben ergens wel blij dat ik nooit m'n rijbewijs heb gehaald, ik zou het anders vast nu ook hebben. En terecht
En vieze badhokken. En inregenende tentjes. En domme mensen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:06 schreef Tijn het volgende:
Ik heb niks tegen campings. Waar ik wel iets tegen heb, zijn luchtbedden.
Ik heb nog steeds het gevoel 'als ik ooit eens de tijd neem moet het wel lukken', en op snelwegen en zo rijden gaat ook best. Maar iedere keer maar weer optrekken en afremmen en zo, dat is zo'n gekloot.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:08 schreef Tijn het volgende:
Nu ik eraan terugdenk, volgens mij had ik tijdens m'n rijlessen al rijangst.
Als ik dit zo hoor wil ik echt zsm een chauffeur.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:10 schreef Tijn het volgende:
Ja, en sturen en schakelen. En opletten, de borden zien, situaties inschatten, regels toepassen. Dat zijn de knelpuntjes, de rest heb ik prima onder controle.
Oja, dat was ik nog vergeten. Er stonden een paar racefietsen, en vergeleken met mijn angst op die fietsen voel ik me ontzettend zeker in de auto. Iedere afdaling was ik alleen maar vervuld met visioenen van hoe ik met onredelijk hoge snelheid onder een auto zou belanden of over mijn stuur zou vliegen of een ravijn in zou rijden of gewoon zou omvallen. En daarnaast zijn die bandjes zo dun dat ik bij iedere windvlaag het gevoel had dat ik er af geblazen werd. En dat terwijl ik stiekem nog wel geheime idealen koesterde van hoe ik de ene na de andere wielrenoverwinning zou behalen. Nou ja, dan maar astronaut worden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:13 schreef Lamon het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit gereden en ik heb al rijangst.
Maar geziene mijn fietsverleden zou ik eigenlijk ook fietsangst moeten hebben.
Mee eens. Ik vertrouw mezelf niet helemaal op een fiets, maar ik zou op een autobaan mezelf maar ook anderen al helemaal niet vertrouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:15 schreef Tijn het volgende:
Fietsangst heb ik compleet niet. Al heb ik ook op de fiets de nodige stomme dingen gedaan. Maar ik vind het een geruststellend idee dat als je in een aanrijding komt, het over het algemeen niet jouw schuld is. Ook al is het wel jouw schuld. En dat je niemand dood kunt rijden (behalve dieren en babies, maar daar ga ik me niet druk over maken).
Ik zou nooit kunnen leven op dat astronautenvoedsel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, dan maar astronaut worden.
Het bizarre is dat ik in A'dam op een fiets wel alles durf. Ik jakker altijd overal tussendoor en rijd door ongeveer elk rood licht heen, maar die fiets voelt volledig vertrouwd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vertrouw mezelf niet helemaal op een fiets,
Wat toevallig IR, ik ben een liedje aan het maken over een astronaut die z'n beroep als 's werelds grootste desillusie ervaart.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar astronaut worden.
Het klinkt nu echt helemaal als het ideale beroep voor mij.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat toevallig IR, ik ben een liedje aan het maken over een astronaut die z'n beroep als 's werelds grootste desillusie ervaart.
Ik kwam erop toen ik op TV hoorde dat er een aantal astronauten al meer dan 2 jaar in het ISS zitten zonder dat ze iets te doen hebben, vanwege dat hele gedoe met die space shuttles. Twee jaar op je gat zitten. Mooi beroep hoor, de moeite echt waard
Wat bizar. Een stage-achtig iets of ga je de uitwisselingsstudent spelen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, nog even een ander leuk nieuwtje (dat mag in mijn topic): komend jaar zal ik m'n tweede semester studeren in Ierland. En dat lijkt me erg tof.
Dat laatste. Nou ja, gewoon een half jaar studeren in het buitenland. En ik ken iemand die daar eerder heeft gestudeerd, en zij zei dat ze het hele semester geen fuck gedaan had en dat ze allerlei negens had gehaald en dat het niveau daar veel lager lag dan hier.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat bizar. Een stage-achtig iets of ga je de uitwisselingsstudent spelen?
Hmm, een kamer in het centrum van Amsterdam. Ik vraag me af of ik daar een huurder voor kan vinden.quote:
Dat is de instelling.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat laatste. Nou ja, gewoon een half jaar studeren in het buitenland. En ik ken iemand die daar eerder heeft gestudeerd, en zij zei dat ze het hele semester geen fuck gedaan had en dat ze allerlei negens had gehaald en dat het niveau daar veel lager lag dan hier.
Ideaal dus..
Zou het serieus aan zomaar iemand verhuren? Ik moet er niet aan denken dat iemand in m'n huis zou leven en in m'n bed zou neuken enzoquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hmm, een kamer in het centrum van Amsterdam. Ik vraag me af of ik daar een huurder voor kan vinden.
Misschien wel iemand die het niet erg vind als bekenden van de oude huurder af en toe zichzelf binnen laten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hmm, een kamer in het centrum van Amsterdam. Ik vraag me af of ik daar een huurder voor kan vinden.
Tsja, studeren in het buitenland kost veel geld, dus ik moet wel. En tsja, liever een half jaar een wildvreemde in m'n bed dan 1 avond een wannabecrewfeestje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou het serieus aan zomaar iemand verhuren? Ik moet er niet aan denken dat iemand in m'n huis zou leven en in m'n bed zou neuken enzo
Hoewel, nu ik aan een half jaar huur op m'n bankrekening denk, is het misschien toch niet zo'n slecht plan
Nope.. dat weet je toch..quote:
Leuk ook om te vermelden als de nieuwe huurder vraagt of er nog iets is wat 'ie moet weten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die het niet erg vind als bekenden van de oude huurder af en toe zichzelf binnen laten.
Vergeet die omgekeerde open zak chips achter de bank niet tijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Leuk ook om te vermelden als de nieuwe huurder vraagt of er nog iets is wat 'ie moet weten.
"Het zou kunnen dat er midden in de nacht 3 dronken en luidruchtige figuren binnen komen strompelen, op de bank in slaap vallen, de volgende middag koffie en eieren over zichzelf heen gooien en de troep laten liggen. Maar ik denk niet dat dat verder een probleem is toch?"
Bingoquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:38 schreef Ole het volgende:
OK... was dat dan een uitspraak van OS?
Beschaafde huurders zijn het ergste, die botvieren al hun drangen binnenshuis. Hij kan beter op zoek gaan naar een overdreven extraverte freak. Die zijn toch nooit thuis.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
En m'n vader kennende zal ie wel een heel beschaafde huurder vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |