abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 00:18:42 #101
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28897343
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Nee hoogstwaarschijnlijk ook niet... volgens mij is dit ook een van de meest nare dingen die je kan overkomen.
En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:20:35 #102
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897397
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En als je zo opzij wordt geschoven mag je al voelt dat nu niet zo nog van geluk spreken dat je niets frontaal geraakt hebt zoals een lantaarnpaal of een boom.
Zeker weten.
Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_28897500
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zeker De auto zag er van voor tot achter helemaal kapot uit en martie lag op zijn buik netjes in het gras. Precies het stukje was ontdaan was van bomen/srtuiken/paaltjes die het zicht ontnemen voor de kruising.
Bolletje deeg enzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:24:06 #104
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28897503
Ik ben neer.

Hopelijk slaapt Martie een beetje goed misschien dromen van een CBR600RR ofzo van het verzekeringsgeld.
Al zijn motorfietsen nu even niet belangrijk.

Edit
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef Phatzak het volgende:
Zeker De auto zag er van voor tot achter helemaal kapot uit en martie lag op zijn buik netjes in het gras. Precies het stukje was ontdaan was van bomen/srtuiken/paaltjes die het zicht ontnemen voor de kruising.
Hoe kan die auto zo kapot zijn dan, die moet wel e.a. geraakt hebben.
En de VFR is ook total loss zei je net al.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:25:37 #105
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28897562
quote:
Op zondag 17 juli 2005 23:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
terug.

Nadat we op een terras in Culemborg wat hadden gedronken gingen we ri. Geldermalsen, want Martie wist daar een paar bochtjes die we konden nemen. Onderweg merkte Raus dat ze haar heuptas was vergeten dus wij snel omdraaien en naar dat terras terug.

Met hoge snelheid op een 80 km weg. Martie reed voorop en blijkbaar sloeg de auto die hij op een gegeven moment inhaalde opeens af naar links waardoor Martie tegen de zijkant kwam en van zijn motor werd afgeslingerd en terecht kwam in het gras naast de zijweg...

Na een hoop politie, verkeersongevallen onderzoek etc. zijn we naar het ziekenhuis gegaan waar hij lag. Gelukkig valt het allemaal mee met Martie, hij heeft wat schaafwonden op zijn heup en knie, linkerpols had ie last van, blauwe pink en een lichte hersenschudding. Maar hij maakte al grapjes enzo

oja, motor is ook in puin...
KÙÙÙÙÙÙÙTTTTTTTTTTTTTT
Gelukkig is martie OK
Martie en Raus - Sterkte komende tijd.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_28897599
Bummer

Even eerst eten, ik ben helemaal kapot. Zal we combinatie zijn van slecht geslapen + weinig gegeten en wat er allemaal gebeurd is met Martie dat ik nu helemaal kapot ben. Overigens heeft Raus volgens mij de meeste schade opgelopen, emotioneel dan wel te verstaan Schrik zat er goed in, ik kijk nog even of ik een foto ter indicatie kan plaatsten maar ik heb nu eerst wat te eten nodig. Anders val ik van m'n stoel af
  maandag 18 juli 2005 @ 00:28:34 #107
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28897659
Ik ben de komende week geheel afwezig ivm mijn MCSE training.
Ik lees het volgende week bij.
Anders heb ik mijn mobiel altijd aanstaan mocht het nodig zijn.
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  maandag 18 juli 2005 @ 00:28:58 #108
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897673
Deed Martie voor een kruising inhalen dan
  maandag 18 juli 2005 @ 00:29:30 #109
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897694
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef bwt het volgende:
Ik ben de komende week geheel afwezig ivm mijn MCSE training.
Ik lees het volgende week bij.
Anders heb ik mijn mobiel altijd aanstaan mocht het nodig zijn.
Ik stuur je wel een smsje.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:30:56 #110
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28897739
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef hicham het volgende:
Bummer

Even eerst eten, ik ben helemaal kapot. Zal we combinatie zijn van slecht geslapen + weinig gegeten en wat er allemaal gebeurd is met Martie dat ik nu helemaal kapot ben. Overigens heeft Raus volgens mij de meeste schade opgelopen, emotioneel dan wel te verstaan Schrik zat er goed in, ik kijk nog even of ik een foto ter indicatie kan plaatsten maar ik heb nu eerst wat te eten nodig. Anders val ik van m'n stoel af
Die spider van M-F had ook pas een motorongeluk in Duitsland.
En ze waren eerst met een grotere groep weggegaan die vanwege de snelheid in 2 groepen uit elkaar viel..
.. in de andere groep was notabene ook een ongeluk gebeurt dezelfde dag.

Haar Fazer was ook totall loss, en aan het ziekenhuisbed kwam de Duitse politie nog even verhaal halen dat ze de boete even contant ter plekke moest voldoen.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:31:11 #111
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28897748
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben neer.

Hopelijk slaapt Martie een beetje goed
Denk niet dat Martie veel zal slapen
Met een hersenschudding maken ze je regelmatig wakker om te controleren of je in orde bent en reageert.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:32:00 #112
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28897780
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik stuur je wel een smsje.
Mocht het nodig zijn natuurlijk
thnx
pi_28897784
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of het 2 landweggetjes waren links en rechts of een gelijkwaardige kruising. Mjah, dat zal wel op de foto te zien zijn later. Durfde eerst niet echt ramptoerist foto's te maken, maar martie dwong me

Zal ook wel weer een punt voor de verzekering zijn En die auto is verder nergens anders tegenaan gereden. Maar van die auto heb ik ook nog een aantal foto's geschoten dus dat zie je nog wel

Slaap ze
Bolletje deeg enzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:32:26 #114
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28897796
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
Vrouwlijke scherpzinnigheid.
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef bwt het volgende:
Denk niet dat Martie veel zal slapen
Met een hersenschudding maken ze je regelmatig wakker om te controleren of je in orde bent en reageert.
Hmmm moest ik in 2003 ook, maar ben lekker thuis bij FS gaan slapen en was eigenwijs.

Kon alleen niet lopen, en was verbaast dat ze mij niet 2-3 nachten hielden.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:34:10 #115
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28897852
I'm off, moet er om 6 uur uit en om 7 uur op de bike zitten om om 8 uur in Veenendaal te zijn.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:35:18 #116
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897884
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of het 2 landweggetjes waren links en rechts of een gelijkwaardige kruising. Mjah, dat zal wel op de foto te zien zijn later. Durfde eerst niet echt ramptoerist foto's te maken, maar martie dwong me

Zal ook wel weer een punt voor de verzekering zijn En die auto is verder nergens anders tegenaan gereden. Maar van die auto heb ik ook nog een aantal foto's geschoten dus dat zie je nog wel

Slaap ze
Ja maar niet vooruitlopen op de zaken en eerst maar even afwachten.
Ik hoop dat het met ons Raus ook alles goed is. Dat is eerst het meest belangrijke.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:36:50 #117
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_28897923
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:

Ik hoop dat het met ons Raus ook alles goed is. Dat is eerst het meest belangrijke.

maandag 18 juli 2005 @ 00:37:17 #118
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28897934
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef bwt het volgende:
I'm off, moet er om 6 uur uit en om 7 uur op de bike zitten om om 8 uur in Veenendaal te zijn.
Doe je best en succes... ik zal je van het nieuws op de hoogte houden als je dat prettig vindt.
pi_28897947
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:

Ja maar niet vooruitlopen op de zaken en eerst maar even afwachten.
Leuke quote

Verder kan martie lijkt me idd nog wel contact opnemen met de getuige. Een vrouw die 'eerste hulp' verleend heeft dmv water halen en even erbij zitten hebben we verder ook niet meer gezien. Die is samen later met haar man weggegaan.

De rest kan ie allemaal nog wel toelichten. Spierpijn zal ook nog wel de komende 1/2 weken het struikelblok vormen
Bolletje deeg enzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 00:44:04 #120
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28898122
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Leuke quote

Verder kan martie lijkt me idd nog wel contact opnemen met de getuige. Een vrouw die 'eerste hulp' verleend heeft dmv water halen en even erbij zitten hebben we verder ook niet meer gezien. Die is samen later met haar man weggegaan.

De rest kan ie allemaal nog wel toelichten. Spierpijn zal ook nog wel de komende 1/2 weken het struikelblok vormen
Ja ik brak zomaar heel brutaal in bij je in je relaas, neem me niet sorry.
pi_28898491
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hmmm moest ik in 2003 ook, maar ben lekker thuis bij FS gaan slapen en was eigenwijs.

Kon alleen niet lopen, en was verbaast dat ze mij niet 2-3 nachten hielden.
Hij moet sowieso 24 uur op de spoedeisende hulp blijven liggen, verder weet ik het ook niet. Ik was wel heel blij dat we Martie achteraf in het ziekenhuis nog konden spreken. Was een flinke klap voor zover ik heb kunnen zien. Martie reed een stuk voor me en ik stond op het punt in te halen. Ik keek over m'n schouder om te controleren, toen ik weer naar voren keek was het 1 grote puinhoop voor me. Rook, vliegende onderdelen dat is wat ik me nu kan herinneren. Volgens mij zag ik Martie ook nog over het wegdek schuiven en z'n motor neerklappen. Ik weet het allemaal ook niet meer precies omdat toen ik het zag gebeuren heb ik meteen OPM gewaarschuwd met handsignalen en ben zo snel mogelijk richting het ongeval gegaan, van m'n motor afgerend en kijken hoe het met Martie is.

Ik wist niet eens wat ik moest doen man Tering dan pas realiseer je je dat je totaal niet op zoiets voorbereidt bent Martie kreunde het uit van de pijn en lag op z'n zij. Ik had echt geen idee wat het beste voor hem was, was een beetje blackout vanwege wat er zojuist voor me gebeurde Ondertussen hoorde ik Raus al achter me aan komen rennen en die is gelijk bij hem gaan zitten. Youssef heeft toen nog de motor uitgezet, lekte al flink wat koelvloeistof en ik ben een beetje gaa nkijken wat de situatie was. Er was nog een andere behulpzame vrouw aanwezig die zich samen met Raus over Mercy ontfermde.

Youssef heeft daarna nog de politie zitten bellen en toen die gearriveerd was hebben ze de boel afgezet en de ambulance kwam ook. Raus vroeg me toen nog of ik dat heuptasje nog wou ophalen dus dat ben ik toen maar gaan doen. Eenmaal terug was het ambulance personeel al flink bezig met Martie en tijdje later is hij ook afgevoerd.

OPM, Youssef en ik hebben toen nog alles verteld wat we van het ongeluk wisten aan de politie en we hebben nog gekeken naar wat de verkeersongevallen dienst deed (remsporen opmeten e.d) We waren eigenlijk ook op de bergers aan het wachten maar die zoude nvolgens de politie nog best laat kunnen komen. Wij stonden toen denk ik al 2 a 3 uur op de plek van het ongeval en hebben toen maar besloten richting ziekenhuis te gaan. Op dat moment wisten we nog niets van Martie's toestand, maar daar aangekomen bleek het relatief goed te gaan. Echt stukken beter dan ik had verwacht. Hij zat zelfs grappen te maken terwijl er een bezorgde papa en mama bij stonden

Lang verhaal, maar dat moest ik even van me afschrijven

Hier nog ff wat pics (laatste zijn auto + motor verplaatst door verkeersongevallendienst naar waar het ongeval gebeurde):

PS: Raus reed mee in de ambulance en OPM heeft de motor van Raus bij het politiebureau achtergelaten zodat ze die daar achteraf kan ophalen. Kon niet zomaar met de bergers mee anders zou het geld kosten.

De enige die het ongeval echt zien hebben gebeuren waren dus de personen in de auto die ik net wou inhalen en waarvoor ik ook over mijn schouder keek. Die reed dus eerst weg, omdat wij al allemaal op de plaats van het ongeval waren. Ze hebben wel de politie gbeeld dat ze getuigen waren van het ongeluk, maar omdat ze later weer langs de plek kwamen en zagen dat de politie en wij daar nog steeds waren, zijn ze gestopt en hebben ze daar ter plekke alles vertelt wat ze hebben gezien.
pi_28898533
Duidelijk, nu maar proberen te slapen

Bolletje deeg enzo.
pi_28898760
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef Rietvaerder het volgende:

Zoiets wens je niemand toe.... ene moment zit je met elkaar te rellen en het andere moment lig je in het ziekenhuis...
Dat contrast is zo groot ja Eerst zitten we lekker op een terrasje te lachen en bespreken wat we straks nog gaan doen en over de vakantie te praten. Nog geen half uur later sta je midden in de rommel Dan is vakantie wel het laatste waar je aan denkt

Maar ik waardeer deze reactie van je wel
  maandag 18 juli 2005 @ 01:33:02 #124
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28899144
Sow mooi vertyfd zeg hee, ziet er behoolijk link uit

Beterschap Martie, ook al ben je een brabo

Raus ook veel sterkte toe gewenst

[sub]van je verzekeringsgeld een SM kopen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_28899188
Net gelezen wat er gebeurd is....
Blijkbaar zit een ongeluk echt in een klein hoekje.

Veel beterschap gewenst....
なんだっけ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')