quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Hmmm moest ik in 2003 ook, maar ben lekker
thuis bij FS gaan slapen en was eigenwijs.
Kon alleen niet lopen, en was verbaast dat ze mij niet 2-3 nachten hielden.
Hij moet sowieso 24 uur op de spoedeisende hulp blijven liggen, verder weet ik het ook niet. Ik was wel heel blij dat we Martie achteraf in het ziekenhuis nog konden spreken. Was een flinke klap voor zover ik heb kunnen zien. Martie reed een stuk voor me en ik stond op het punt in te halen. Ik keek over m'n schouder om te controleren, toen ik weer naar voren keek was het 1 grote puinhoop voor me. Rook, vliegende onderdelen dat is wat ik me nu kan herinneren. Volgens mij zag ik Martie ook nog over het wegdek schuiven en z'n motor neerklappen. Ik weet het allemaal ook niet meer precies omdat toen ik het zag gebeuren heb ik meteen OPM gewaarschuwd met handsignalen en ben zo snel mogelijk richting het ongeval gegaan, van m'n motor afgerend en kijken hoe het met Martie is.
Ik wist niet eens wat ik moest doen man
![]()
Tering dan pas realiseer je je dat je totaal niet op zoiets voorbereidt bent
![]()
Martie kreunde het uit van de pijn en lag op z'n zij. Ik had echt geen idee wat het beste voor hem was, was een beetje blackout vanwege wat er zojuist voor me gebeurde
![]()
Ondertussen hoorde ik Raus al achter me aan komen rennen en die is gelijk bij hem gaan zitten. Youssef heeft toen nog de motor uitgezet, lekte al flink wat koelvloeistof en ik ben een beetje gaa nkijken wat de situatie was. Er was nog een andere behulpzame vrouw aanwezig die zich samen met Raus over Mercy ontfermde.
Youssef heeft daarna nog de politie zitten bellen en toen die gearriveerd was hebben ze de boel afgezet en de ambulance kwam ook. Raus vroeg me toen nog of ik dat heuptasje nog wou ophalen dus dat ben ik toen maar gaan doen. Eenmaal terug was het ambulance personeel al flink bezig met Martie en tijdje later is hij ook afgevoerd.
OPM, Youssef en ik hebben toen nog alles verteld wat we van het ongeluk wisten aan de politie en we hebben nog gekeken naar wat de verkeersongevallen dienst deed (remsporen opmeten e.d) We waren eigenlijk ook op de bergers aan het wachten maar die zoude nvolgens de politie nog best laat kunnen komen. Wij stonden toen denk ik al 2 a 3 uur op de plek van het ongeval en hebben toen maar besloten richting ziekenhuis te gaan. Op dat moment wisten we nog niets van Martie's toestand, maar daar aangekomen bleek het relatief goed te gaan. Echt stukken beter dan ik had verwacht. Hij zat zelfs grappen te maken terwijl er een bezorgde papa en mama bij stonden
![]()
Lang verhaal, maar dat moest ik even van me afschrijven
![]()
Hier nog ff wat pics (laatste zijn auto + motor verplaatst door verkeersongevallendienst naar waar het ongeval gebeurde):
![]()
![]()
![]()
![]()
PS: Raus reed mee in de ambulance en OPM heeft de motor van Raus bij het politiebureau achtergelaten zodat ze die daar achteraf kan ophalen. Kon niet zomaar met de bergers mee anders zou het geld kosten.
De enige die het ongeval echt zien hebben gebeuren waren dus de personen in de auto die ik net wou inhalen en waarvoor ik ook over mijn schouder keek. Die reed dus eerst weg, omdat wij al allemaal op de plaats van het ongeval waren. Ze hebben wel de politie gbeeld dat ze getuigen waren van het ongeluk, maar omdat ze later weer langs de plek kwamen en zagen dat de politie en wij daar nog steeds waren, zijn ze gestopt en hebben ze daar ter plekke alles vertelt wat ze hebben gezien.