Moet ze van haar moeder hebben!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:39 schreef Bjoro het volgende:
en we krijgen van een heleboel mensen te horen dan het een heel mooi babietje is.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:39 schreef Bjoro het volgende:
maudje is een topper....heerlijk rusig...huilt bijna nooit !
en we krijgen van een heleboel mensen te horen dan het een heel mooi babietje is.
Vanmorgen was er een fotograaf voor de kraamhulp gids of iets dergelijks die wel 100 foto's van MAud heeft gemaakt !!
En vanmiddag heeft ze al een beetje gelachen !
Vanmorgen was er een fotograaf voor de kraamhulp gids of iets dergelijks die wel 100 foto's van MAud heeft gemaakt !!
goed plan...al ben ik zo weer wegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet ze van haar moeder hebben!
Biertje Bjoro?
Ik geloof je wel hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed plan...al ben ik zo weer weg
@popo mensen die wij totaal niet kennen die haar zien en zeggen ...jeetje van een knap kindje.
doet je wel goed als pappa...en dat moet ze idd van haar moeder hebben (al was die als baby niet de knapste )
al kan ik niet vaak genoeg vertellen dat wij hem hadden voordat Idols op tv was !quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:41 schreef clauwheee het volgende:![]()
Hij staat/stond hier ook hoog op het lijstje voor ooit
Goed om te horen dat alles OK gaat Bjoroquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed plan...al ben ik zo weer weg
@popo mensen die wij totaal niet kennen die haar zien en zeggen ...jeetje van een knap kindje.
doet je wel goed als pappa...en dat moet ze idd van haar moeder hebben (al was die als baby niet de knapste )
ik ook maar dan zeg je ook niet dat het kind knap is....dan is het hooguit leuk of liefquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.
Al moet ik zeggen dat ik ook best wat lelijke babies gezien heb, maar ja, dat zeg je niet zo snel he?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook maar dan zeg je ook niet dat het kind knap is....dan is het hooguit leuk of lief
Op ééntje naquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:39 schreef Bjoro het volgende:
Hier stond ie ook al voor Idols-versie-Maud op het lijstjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
al kan ik niet vaak genoeg vertellen dat wij hem hadden voordat Idols op tv was !
De Bose-installatie gaat dus aanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:44 schreef tong80 het volgende:
Over 5 minuten U2 live op Nederland twee, nou ja live ze zingen in het echt.
* Eilanden en zijn vriendin hebben al diverse babynaam-discussies gehad en kunnen het niet echt eens wordenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier stond ie ook al voor Idols-versie-Maud op het lijstje![]()
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden en zijn vriendin hebben al diverse babynaam-discussies gehad en kunnen het niet echt eens worden
Is puta voor een meisje of maricon voor een jongetje niet iets?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
Wij hebben nog een extra 'handicap', want het is wel handig dat we met een naam komen die zowel in het Spaans als het Nederlands hetzelfde klinkt.
Samuel?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
Wij hebben nog een extra 'handicap', want het is wel handig dat we met een naam komen die zowel in het Spaans als het Nederlands hetzelfde klinkt.
Nee cabronquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is puta voor een meisje of maricon voor een jongetje niet iets?![]()
Das misschien wel handig voor de schoonfamilie jaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
noem je hem toch naar die leuke nederlandse voetballer die tegenwoordig in hamburg speeltquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
En daar hebben ze er ook een handje van om met de meest onmogelijke namen te komen of namen om te draaien en weet ik veel watquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Das misschien wel handig voor de schoonfamilie ja
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
noem je hem toch naar die leuke nederlandse voetballer die tegenwoordig in hamburg speelt
Zodat je het zelf niet eens kan uitspreken?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En daar hebben ze er ook een handje van om met de meest onmogelijke namen te komen of namen om te draaien en weet ik veel wat![]()
Niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee cabron, dat zijn niet echt goede suggesties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |