Dan blijft het nog steeds het één na laatste album. Maar wel een klote aankondiging in de gids dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
2003 heeft niets met het optreden te maken. Het is slechts het jaar dat de dvd is uitgekomen. Het originele optreden vond plaats in augustus 2001 ...
Troskompas?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan blijft het nog steeds het één na laatste album. Maar wel een klote aankondiging in de gids dan.
Zelfs bij de vpro is het uit 2003quote:
Dat bedoel ikquote:
Ouwe helden van 25 jaar geleden laat ik niet in de steekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:58 schreef fransie102 het volgende:
Wist niet dat jij ook van goede muziek hield, Tong80
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef doerebout het volgende:
Deze bagger zou niet mistaan op een EO-jongerendag.
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit concert was wel op een mindere dag voor de Nederlandse voetballiefhebbers .... 'We' verloren die dag van de Ieren ..... Daarom was het publiek daar ook zo uitgelaten en erg vrolijk.
Het is Misstaanquote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef doerebout het volgende:
Deze bagger zou niet mistaan op een EO-jongerendag.
Toen was dit concert ook ... Zie mijn posts hierboven.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef fransie102 het volgende:
[..]Die WK kwalificatie-wedstrijd? Dat was 2001.
Welterustenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:18 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb het begin gezien, maar wat een bagger. Bonno zingt geneens. Hij dreunt alle tekst gewoon op en het geluid is ook nog eens drie keer niks. Ik snap niet waarom U2 zo de hemel in geprezen wordt. Gelukkig bestaat er ook nog echte muziek (op een paar nummers van U2 na die ik wel kan waarderen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |