quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je DAT wel meende?
dat blijft dan de vraagquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je DAT wel meende?
Hij is er ook nog niet helemaal uit geloof ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
Pascal valt nu dubbel door de mand
Hmmmmmm ik vind diequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:28 schreef pascalheister het volgende:voor clauw om het goed te maken
ik ben pitte
Trustequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:28 schreef pascalheister het volgende:voor clauw om het goed te maken
ik ben pitte
Deze nog meer:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hmmmmmm ik vind die-smiley een beetje nichterig overkomen
Je kent me best goedquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:29 schreef Eilanden het volgende:
En nee Clau!!! Ga nou niet op zoek naar de posts waar ik die smiley heb gebruikt!![]()
Bjooooorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:31 schreef Bjoro het volgende:
*geniet ook nog even van de rust in huis
Had je gisteren moeten zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:32 schreef appelsientje het volgende:
Jemig en zo loopt het al langzaam tot 12 uur..
Gaat snel zo'n dag...
Maud ligt te slapen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:31 schreef Bjoro het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:31 schreef Bjoro het volgende:
Moet ze van haar moeder hebben!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:39 schreef Bjoro het volgende:
en we krijgen van een heleboel mensen te horen dan het een heel mooi babietje is.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:39 schreef Bjoro het volgende:
maudje is een topper....heerlijk rusig...huilt bijna nooit !
en we krijgen van een heleboel mensen te horen dan het een heel mooi babietje is.
Vanmorgen was er een fotograaf voor de kraamhulp gids of iets dergelijks die wel 100 foto's van MAud heeft gemaakt !!
En vanmiddag heeft ze al een beetje gelachen !
Vanmorgen was er een fotograaf voor de kraamhulp gids of iets dergelijks die wel 100 foto's van MAud heeft gemaakt !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |