-vlakbij wang cars, naast de garage in Dohertyquote:Op maandag 18 juli 2005 15:25 schreef DaFan het volgende:
Hehe zeker een terrorist
Nog ff snel vraagje want ik kan het zo niet vinden:
- Weet er iemand een brandweerkazerne te vinden?
- Wanneer unlock je Wang Cars ook alweer
Ben gewoon door die vuurzee heen gelopen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
ik zit in het huis waar je Smoke moet vermoorden.
Dat lukt wel maar daarna moet je levend naar buiten door de rook en vuur enz.
Dat was me niet gelukt.
Straks nog maar eens proberen.
na de ceaser missies moet je de driving school (back to school) doen en dan krijg je een telefoontjequote:
typ BAGUVIX dan ren je zo naar buitenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben gewoon door die vuurzee heen gelopen.
Die lijkt niet altijd te werkenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
typ BAGUVIX dan ren je zo naar buiten
Maar sommige kogels werkt het niet tegen inderdaad, volgens mij die uit de politiehelikopter.quote:BAGUVIX:
Bij deze cheat kun je niet dood gaan door kogels, vuur en messen.
Wel kun je nog steeds dood gaan door explosies, vallen van gebouwen, verdrinken en overreden worden.
Idd, duurt niet lang en vrij makkelijk. Dan ben je fireproofquote:Op maandag 18 juli 2005 16:00 schreef Dark_Killah het volgende:
Doe dan de brandweer missies, die zijn ook makkelijk.
Meestal is het probleem dat ik de complete controle over mijn helicopter verliesquote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Unleash hell upon them. In first person view gewoon enorm veel rockets op ze af sturen.
En anders de minigun op de heli gebruiken, dat ding is doelzoekend geloof ikquote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Unleash hell upon them. In first person view gewoon enorm veel rockets op ze af sturen.
vliegtuig of helicopter instappen ?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Meestal is het probleem dat ik de complete controle over mijn helicopter verlies![]()
Ik heb de optie "Fly with mouse" uitgezet, gaat n STUK beterquote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef coz het volgende:
[..]
vliegtuig of helicopter instappen ?
MUIS LOSLATEN![]()
pijltjes toetsen , omhoog naar beneden is dan vooruit en terug
Q en E , horizontaal draaien , met staartgeval
W en S , omhoog en omlaag
A en D , nog meer draaien, lees; te veel als je niet aan het dogfighten bent![]()
Je moet het machinegeweer gebruiken, dan richt ie zelf. Dan zijn ze zo kapot.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Vonkenboer het volgende:
pfff.. net weer een half uur lang een poging gedaan maar ik kom er echt serieus niet uit :/
Drie vrachtwagens. Oke no prob...
Dan moet ik draaien wat mij echt dus half niet lukt :S of ik kom heel laag uit of extreem hoog..
Ik krijg hem dan niet zo dat hij rustig stilhangt bij die auto's.. zodat je met q en e nog iets fatsoenlijk kunt richten. ARGH! Vervolgens kom ik te laag of te hoog. En als ik het uberhaupt al red dan doe ik er een minuut of 5 á 6 over :S
ten eerste heb ik geen bek, je hoeft niet gelijk te gaan schelden.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:00 schreef clowncloon het volgende:
[..]
wat nou zucht?Er zijn 54 topics einstein, als jij het niet weet hou je bek dan
![]()
dat klinkt eigenlijk ook best logischquote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb de optie "Fly with mouse" uitgezet, gaat n STUK beter
wat doet de muis dan als je vliegt? ik heb namelijk de muis altijd doelloos naast mijn toetsenbord liggen als ik vlieg, dan doe ik alles met de toetsen...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb de optie "Fly with mouse" uitgezet, gaat n STUK beter
Nouja, soms vind ik het wel makkelijk om rond te kijken, terwijl ik mijn Hydra stilhang in de lucht, ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 20:31 schreef Merovingian het volgende:
[..]
wat doet de muis dan als je vliegt? ik heb namelijk de muis altijd doelloos naast mijn toetsenbord liggen als ik vlieg, dan doe ik alles met de toetsen...
dure kleding van de didier sachs, en uit een onbeschadigde dure sportauto stappen. optie is nog om alle oysters te verzamelen, maar das vrij veel werk.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Vraagje, dat sex appeal, hoe krijg je dat helemaal maxxed? Geld en kleding zijn geen probleem, zolang ik maar weet waar. En verschilt dat ook nog per vrouw? Ik wil eerst maar weer eens goed aanpappen met Denise, dus, iemand tips?.
Heb ik gedaan, en ineens loop ik zo in een volledig duur tuxedo van dider sachs, stap ik een gare auto in, trash ik em helemaal, stap ik uit, kwart overquote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
dure kleding van de didier sachs, en uit een onbeschadigde dure sportauto stappen. optie is nog om alle oysters te verzamelen, maar das vrij veel werk.
tja een auto verhoogd alleen je sex-appeal, dus als die van jezelf al hoog is, dan komt ie met een sportauto wel eens boven de 100%... en een hele auto geeft gewoon meer sex-appeal dan een kapotte, maar een kapotte sportauto toch nog weer meer dan een hele pizza-scooterquote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, en ineens loop ik zo in een volledig duur tuxedo van dider sachs, stap ik een gare auto in, trash ik em helemaal, stap ik uit, kwart over
Jat ik een slamvan, rijd een stuk, stap ik uit, heb ik ineens 90%
En btw, wat doet dat, sex-appeal? Aanspraak door mensen op straat? heb ik nu al
Ja ok, maar waar is die didier sachs?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
dure kleding van de didier sachs, en uit een onbeschadigde dure sportauto stappen. optie is nog om alle oysters te verzamelen, maar das vrij veel werk.
dat kan wel ja, met de eerste date die ik had na die oysters kon ik gelijk koffie drinken.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:56 schreef Merovingian het volgende:
[..]
tja een auto verhoogd alleen je sex-appeal, dus als die van jezelf al hoog is, dan komt ie met een sportauto wel eens boven de 100%... en een hele auto geeft gewoon meer sex-appeal dan een kapotte, maar een kapotte sportauto toch nog weer meer dan een hele pizza-scooter
en je hebt er alleen wat aan met daten volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet
Dat vraag ik mij ook af, ik heb wel die horse-shoes, maar vaak loop ik na een half uur nog steeds quitte. Ik maak dus amper winst...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:10 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hoe kan ik veel geld verdienen met gokken? Ga niet zeggen alle horseshoes vinden want daar heb ik nu even geen zin in...
In het gebied Rodeo in Los Santos, daar zit ie naast de Zipquote:Op maandag 18 juli 2005 20:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja ok, maar waar is die didier sachs?
als je winst wil maken, moet je gokken op de paardenraces, op de duurste... kans dat je wint is 1 op 6 want er zijn 6 paarden, maar de winstuitgave is 1 op 11, oftewel 11x zoveel als je inzet. Als je het maar vaak genoeg doet maak je vanzelf winst...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af, ik heb wel die horse-shoes, maar vaak loop ik na een half uur nog steeds quitte. Ik maak dus amper winst...
een beter toetsenbord kopen dat meer dan 3 toetsaanslagen tegelijk aankanquote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef Toryu het volgende:
IK krijg die 360 bij de driving school niet gedaan![]()
IK houd w en s in. Dan begint ie te roken. Als ik dan ook a of d induw begint mn pc te piepen![]()
Iemand oplossing?
Ik had alle missies al gevonden en heb de winkel net ook gevonden. Ik loop nu stijlvol in het Tweed rond,quote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
In het gebied Rodeo in Los Santos, daar zit ie naast de Zip
Maar daar kun je pas in als je alle desert missies hebt gedaan (dus al die jetpack missies enzo)
IK heb een goei toetsenbord, pas nieuw, in dit een instelling ergens??quote:een beter toetsenbord kopen dat meer dan 3 toetsaanslagen tegelijk aankan
de nieuwheid van een apparaat zegt niets over de goedheid... de mijne begint te piepen met 5 toetsen tegelijk, maar je kan dit niet ergens instellen ofzo...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef Toryu het volgende:
[..]
IK heb een goei toetsenbord, pas nieuw, in dit een instelling ergens??
herhalingssnelheid heeft niets met hoeveelheid toetsen tegelijk te maken volgens mij...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Herhalings snelheid in windows @ configuratiescherm volgens mij
Dat heb ik ook telkens, kut toetsenbordquote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef Toryu het volgende:
IK krijg die 360 bij de driving school niet gedaan![]()
IK houd w en s in. Dan begint ie te roken. Als ik dan ook a of d induw begint mn pc te piepen![]()
Iemand oplossing?
Gewoon vanaf normale hoogte, alleen moet je er wel iets achter zitten, niet er vlak boven.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Vanaf welke hoogte richt dat machinegeweer automatisch ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Kan iemand mij tips geven voor de pilot school waarin je al vliegend met de heli paar doelen moet vernietigen. Oke die 3 vrachtauto's vernietigen dat lukt mij ook nog wel. Maar die twee rondrijdende auto's ben ik echt minuten lang voor kwijt; als ik ze uberhaupt al vernietig voordat ik de grond raak.
Anyone any tips ?![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Vonkenboer het volgende:
pfff.. net weer een half uur lang een poging gedaan maar ik kom er echt serieus niet uit :/
Drie vrachtwagens. Oke no prob...
Dan moet ik draaien wat mij echt dus half niet lukt :S of ik kom heel laag uit of extreem hoog..
Ik krijg hem dan niet zo dat hij rustig stilhangt bij die auto's.. zodat je met q en e nog iets fatsoenlijk kunt richten. ARGH! Vervolgens kom ik te laag of te hoog. En als ik het uberhaupt al red dan doe ik er een minuut of 5 á 6 over :S
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef Vonkenboer het volgende:
http://www.gerardklomphaar.nl/eddy/GTASAsf1.b --> voor de mensen die het willen proberen.
8pc8 at sjello.nl
Euhh, ik dacht het wel, hiet staan ze nl. niet tussenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Kun je nog 100% halen als je je vriendinnetjes tijdens een date aan stukken hebt geschoten?
Euhh, ik dacht het wel, hiet staan ze nl. niet tussenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Kun je nog 100% halen als je je vriendinnetjes tijdens een date aan stukken hebt geschoten?
Mijn dank is heel erg groot. Die drie die je daarna moet doen zijn in vergelijking echt simpelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:50 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[[url=http://img23.paintedover.com/uploads/thumbs/23/temp.jpg]afbeelding][/url]
savegame terug
Gewoon snelkoppelingen maken van je mp3s en die in de map user tracks zetten. In het spel zelf ga je naar options --> audio options --> user track options en daar kun je hem laten scannen naar de mp3s.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:23 schreef evil_cupido het volgende:
Als ik mp3's in die user tracks map gooi doet ie het niet... wat moet ik nog meer doen?
ReadME :Q: Why do I only hear advertisements when listening to the User Track Player?
A: Check that any shortcuts in the "My Documents\GTA San Andreas User Files\User Tracks" are valid and that they have been scanned using the Scan User Tracks
Welke scan???
Aanvullende vraag: als je die girlfriends hebt gedate, en je hebt de 100% met ze gehaald om de reward te krijgen, en je schiet ze daarná kapot, blijf je dan wel die reward houden (zoals met wapens uit politiebureau en hospital komen)?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Euhh, ik dacht het wel, hiet staan ze nl. niet tussen
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=checklist
"Contrary to popular belief, girlfriends are not essential to completing the game 100%."
http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=327&page=girlfriends
Het zal dus wel goed zitten, ze zal alleen nooit meer terug komen
P.s., wie is dat in je drukke avatar!?
waarom zou je ze willen doodschieten als je 100% hebt?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Aanvullende vraag: als je die girlfriends hebt gedate, en je hebt de 100% met ze gehaald om de reward te krijgen, en je schiet ze daarná kapot, blijf je dan wel die reward houden (zoals met wapens uit politiebureau en hospital komen)?
Om te voorkomen dat je gezeik krijgt zo gauw je weer terug bent in het gebied waar die lui wonen. Ik heb geen zin negatieve progress schermpjes enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:50 schreef Merovingian het volgende:
[..]
waarom zou je ze willen doodschieten als je 100% hebt?
Die race kan indd behoorlijk irri zijn.. Bij mij was het de eerste keer een motoragent die zomaar ineens naar links ging..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren eindelijk alles zilver gehaald bij de autoschool. Verdomme wat is dat nog moeilijk zeg.
Ook jammer, bij die laatste race door de stad 98 procent door 1 mannetje dar ik doodreed. Stomme klootzak..
misschien moet je hem eens legaal kopen, wil ook nog wel eens helpenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:28 schreef VoreG het volgende:
Zijn er eigenlijk patches voor San Andreas? Misschien stopt dat vastlopen dan eens.......
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:42 schreef Zoot het volgende:
[..]
Gewoon snelkoppelingen maken van je mp3s en die in de map user tracks zetten. In het spel zelf ga je naar options --> audio options --> user track options en daar kun je hem laten scannen naar de mp3s.
Ah dat spel dat je zo bij de FRS kan kopen en dan nog vastloopt?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]
misschien moet je hem eens legaal kopen, wil ook nog wel eens helpen![]()
Ja, dat is het "spookhuis", voor zover je een af en toe hijgende stem een spook kan noemen. Spring trouwens niet over de bar heen in één van die kamers, daar kom je niet meer achteruit zonder je save te herladenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:39 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb pas 1 vastloper gehad. misscien 2 en dat was ook vanwege d ehitte.
iig heb ik nu dat huis in prickle pine gekocht. vanwege de mooie garage en omdat ik mijn Nissan Skyline GT-R R34 en Subaru Impreza neer kan zetten, eerst stonden ze in San Fierro in die pauperbuurt.
Heb ik nuiet dat spookhuis gekocht of niet? het is wel erg mooi van binnen.
tuuuuuuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah dat spel dat je zo bij de FRS kan kopen en dan nog vastloopt?.....
Leuk, net weer.. Tenpenny achtervolgen en het spel loopt compleet vast, zwart beeld, piepende en krakende geluiden.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:20 schreef Sjoe538 het volgende:
missie grove 4 life loopt steeds vast bij mij damnit.. in t begin van het spel last van gehad dattie af en toe vastliep, kwam door spyware troep.. nu kan ik niks vinden maar loopt wel elke x vast.. behoorlijk irri wanneer je al zo ver bent.
Anders lees je de OP ff door, daar staat een link naar een vehicles list met locatiesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:38 schreef speedfreakssj het volgende:
ik hem wat met de uzi's geschoten daarbinnen om 00:00 en er gebeurde niks.
ook geen krakende shit en zo.
zoek nu de euros en die mesa/ waar rijden die ongeveer? die freeway ook nog maar toen ik die ene bij QUeens pakte wilde hij niet accepteren en was opeens de hele exportlist nog leeg ofo.
Zie de positieve kant ervan in: wees blij dat het niet in de eerste missie van het spel gebeurtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:40 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Leuk, net weer.. Tenpenny achtervolgen en het spel loopt compleet vast, zwart beeld, piepende en krakende geluiden.
Maar niet leuk als ik al zo ver in een missie ben.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Zie de positieve kant ervan in: wees blij dat het niet in de eerste missie van het spel gebeurt
dat heb ik met een andere toko eens gehad met een bank die in de hoek staat , zo'n ronde hoek in die bank en daar achter kun je wel komen , terug nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja, dat is het "spookhuis", voor zover je een af en toe hijgende stem een spook kan noemen. Spring trouwens niet over de bar heen in één van die kamers, daar kom je niet meer achteruit zonder je save te herladen
Volgens mij wel, ga het nog maar eens proberenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
tuuuuuuurlijk
Voor zover ik weet zijn er geen patches voor SA. Heb je al de nieuwste drivers voor je videokaart en geluidskaart gedownload?
roflquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan je misschieen normaal praten Speed, ik snap er geen bal van zo.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:41 schreef Merovingian het volgende:
Anders lees je de OP ff door, daar staat een link naar een vehicles list met locaties![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:49 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb al gekeken op die Car list maar het heeft meestal toch gene zin om er te kjken.
Dat het toch geen zin heeft om te kjken op de plek waar ze het aanfeven want heel vaak staathij er toch niet als er export puntje staat.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan je misschieen normaal praten Speed, ik snap er geen bal van zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |