Dat vraag ik mij ook af, ik heb wel die horse-shoes, maar vaak loop ik na een half uur nog steeds quitte. Ik maak dus amper winst...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:10 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hoe kan ik veel geld verdienen met gokken? Ga niet zeggen alle horseshoes vinden want daar heb ik nu even geen zin in...
In het gebied Rodeo in Los Santos, daar zit ie naast de Zipquote:Op maandag 18 juli 2005 20:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja ok, maar waar is die didier sachs?
als je winst wil maken, moet je gokken op de paardenraces, op de duurste... kans dat je wint is 1 op 6 want er zijn 6 paarden, maar de winstuitgave is 1 op 11, oftewel 11x zoveel als je inzet. Als je het maar vaak genoeg doet maak je vanzelf winst...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af, ik heb wel die horse-shoes, maar vaak loop ik na een half uur nog steeds quitte. Ik maak dus amper winst...
een beter toetsenbord kopen dat meer dan 3 toetsaanslagen tegelijk aankanquote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef Toryu het volgende:
IK krijg die 360 bij de driving school niet gedaan![]()
IK houd w en s in. Dan begint ie te roken. Als ik dan ook a of d induw begint mn pc te piepen![]()
Iemand oplossing?
Ik had alle missies al gevonden en heb de winkel net ook gevonden. Ik loop nu stijlvol in het Tweed rond,quote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef Merovingian het volgende:
[..]
In het gebied Rodeo in Los Santos, daar zit ie naast de Zip
Maar daar kun je pas in als je alle desert missies hebt gedaan (dus al die jetpack missies enzo)
IK heb een goei toetsenbord, pas nieuw, in dit een instelling ergens??quote:een beter toetsenbord kopen dat meer dan 3 toetsaanslagen tegelijk aankan
de nieuwheid van een apparaat zegt niets over de goedheid... de mijne begint te piepen met 5 toetsen tegelijk, maar je kan dit niet ergens instellen ofzo...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef Toryu het volgende:
[..]
IK heb een goei toetsenbord, pas nieuw, in dit een instelling ergens??
herhalingssnelheid heeft niets met hoeveelheid toetsen tegelijk te maken volgens mij...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Herhalings snelheid in windows @ configuratiescherm volgens mij
Dat heb ik ook telkens, kut toetsenbordquote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef Toryu het volgende:
IK krijg die 360 bij de driving school niet gedaan![]()
IK houd w en s in. Dan begint ie te roken. Als ik dan ook a of d induw begint mn pc te piepen![]()
Iemand oplossing?
Gewoon vanaf normale hoogte, alleen moet je er wel iets achter zitten, niet er vlak boven.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Vanaf welke hoogte richt dat machinegeweer automatisch ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Kan iemand mij tips geven voor de pilot school waarin je al vliegend met de heli paar doelen moet vernietigen. Oke die 3 vrachtauto's vernietigen dat lukt mij ook nog wel. Maar die twee rondrijdende auto's ben ik echt minuten lang voor kwijt; als ik ze uberhaupt al vernietig voordat ik de grond raak.
Anyone any tips ?![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Vonkenboer het volgende:
pfff.. net weer een half uur lang een poging gedaan maar ik kom er echt serieus niet uit :/
Drie vrachtwagens. Oke no prob...
Dan moet ik draaien wat mij echt dus half niet lukt :S of ik kom heel laag uit of extreem hoog..
Ik krijg hem dan niet zo dat hij rustig stilhangt bij die auto's.. zodat je met q en e nog iets fatsoenlijk kunt richten. ARGH! Vervolgens kom ik te laag of te hoog. En als ik het uberhaupt al red dan doe ik er een minuut of 5 á 6 over :S
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef Vonkenboer het volgende:
http://www.gerardklomphaar.nl/eddy/GTASAsf1.b --> voor de mensen die het willen proberen.
8pc8 at sjello.nl
Euhh, ik dacht het wel, hiet staan ze nl. niet tussenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Kun je nog 100% halen als je je vriendinnetjes tijdens een date aan stukken hebt geschoten?
Euhh, ik dacht het wel, hiet staan ze nl. niet tussenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 03:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Kun je nog 100% halen als je je vriendinnetjes tijdens een date aan stukken hebt geschoten?
Mijn dank is heel erg groot. Die drie die je daarna moet doen zijn in vergelijking echt simpelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:50 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[[url=http://img23.paintedover.com/uploads/thumbs/23/temp.jpg]afbeelding][/url]
savegame terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |