Je zegt het zelf al allemaal... de burgers hebben weinig vertrouwen in de overheid, dus zorg ervoor dat het almachtige pentagon het zwaar te voorduren heeft en je krijgt de burgers weer zover dat ze vertrouwen / medelijden en verdriet hebben over hun regering..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:41 schreef klez het volgende:
[..]
Amerikanen moeten maar weinig hebben van de overheid, vandaar de populariteit van de conspiracy theorieen.
En nee je hebt me niet overtuigd...![]()
De noodzaak van de aanval op het pentagon naast die op het WTC lijkt me echt onzin.
Oftewel, het blijft speculeren elke kant op. Blijft een feit dat hij wel is omgevallen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:23 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Het had natuurlijk ook gewoon NIET in kunnen storten. Die mogelijkheid al eens overwogen?
En wat je zegt over omvallen klopt. Vandaar dat men bij hoge, ranke gebouwen dus ook de demolitie techniek gebruikt die ik hierboven beschrijf dit vanwege het gevaar dat een gebouw idd omkantelt om vervolgens op andere gebouwen terecht te komen.
Stel je een wolkenkrabber van honderd etages voor in een dichtbebouwde stad, dat zou me toch wel een behoorlijke tering zooi worden zeg, denk je niet?
Nee, want de terroristen wilden laten zien dat men het Pentagon kon raken, ÚS ministry of defense. Dat is wèl logisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:47 schreef Bregalad het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al allemaal... de burgers hebben weinig vertrouwen in de overheid, dus zorg ervoor dat het almachtige pentagon het zwaar te voorduren heeft en je krijgt de burgers weer zover dat ze vertrouwen / medelijden en verdriet hebben over hun regering..
de noodzaak lijkt je onzin? ja zo lijkt het wel he? waarom zou bin laden met zijn 19 zandbak-extremisten dan OOK nog eens het pentagon aanvallen? alsof WTC niet genoeg is? je praat jezelf tegen jongen.
Je komt wel erg onzeker over met al die smilies. Ik lees net dat er nog andere topics over 911 op dit forum staan waarin jij en co. het ook erg moeilijk hebben. Met deze post ben ik echt even weg, toedels.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:51 schreef klez het volgende:
[..]
Nee, want de terroristen wilden laten zien dat men het Pentagon kon raken, ÚS ministry of defense. Dat is wèl logisch.![]()
ohhhh dan weer wel.. oke..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:51 schreef klez het volgende:
[..]
Nee, want de terroristen wilden laten zien dat men het Pentagon kon raken, ÚS ministry of defense. Dat is wèl logisch.![]()
Omdat Bin Laden een oorlog aan het voeren is tegen amerika. In een oorlog probeer je de vijand zoveel mogelijk schade toe te brengen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:47 schreef Bregalad het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al allemaal... de burgers hebben weinig vertrouwen in de overheid, dus zorg ervoor dat het almachtige pentagon het zwaar te voorduren heeft en je krijgt de burgers weer zover dat ze vertrouwen / medelijden en verdriet hebben over hun regering..
de noodzaak lijkt je onzin? ja zo lijkt het wel he? waarom zou bin laden met zijn 19 zandbak-extremisten dan OOK nog eens het pentagon aanvallen? alsof WTC niet genoeg is? je praat jezelf tegen jongen.
-- niet doen --quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:52 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Je komt wel erg onzeker over met al die smilies. Ik lees net dat er nog andere topics over 911 op dit forum staan waarin jij en co. het ook erg moeilijk hebben. Met deze post ben ik echt even weg, toedels.
Moet je de topics van Oversight eens lezen, die staan pas vol met smilies. Hoe onzeker moet hij dan wel niet zijn?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:52 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Je komt wel erg onzeker over met al die smilies. Ik lees net dat er nog andere topics over 911 op dit forum staan waarin jij en co. het ook erg moeilijk hebben. Met deze post ben ik echt even weg, toedels.
Missen jullie nou echt de meest elementaire vermogens om gewoon simpele logica te hanteren?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:54 schreef Bregalad het volgende:
[..]
ohhhh dan weer wel.. oke..
Ga je gang:
[afbeelding]
Precies.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:47 schreef -Pepe- het volgende:
[..]
Oftewel, het blijft speculeren elke kant op. Blijft een feit dat hij wel is omgevallen.
Als het een opgezette actie is echter,
-waarom dan laten imploderen, en niet wel om laten vallen. De meer puinhoop, de beter voor de daaropvolgende chaos toch.
-Waarom dan niet direct in laten storten. Omdat het even duurde nadat de vliegtuigen naar binnen waren gevlogen, zijn er complot-theorieen ontstaan. Die moeite zouden ze zichzelf bespaart kunnen hebben.
En dan al die interviews waarin mensen zeggen dat ze explosies horen...Een 100+ verdiepingen gebouw stort in en het is gek dat je een aantal harde knallen hoort?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:09 schreef klez het volgende:
[..]
Missen jullie nou echt de meest elementaire vermogens om gewoon simpele logica te hanteren?
Nee, de Bush regering heeft er geen enkel belang bij om naast het WTC ook het Pentagon aan te vallen.
Ja, de terroristen hebben er belang bij ook het pentagon te raken.
Als die torens wel om waren gevallen had de stad New York daar voor een hele lange tijd zeer ernstig last van gehad, zozeer zelfs dat de economie daar serieus onder te leiden had gehad.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:47 schreef -Pepe- het volgende:
-waarom dan laten imploderen, en niet wel om laten vallen. De meer puinhoop, de beter voor de daaropvolgende chaos toch.
Dat hebben ze gedaan vanwege het enorme dramatische effect. Als het binnen een minuut bekeken was geweest dan zou dit lang niet zo groot geweest zijn als nu het geval was.quote:-Waarom dan niet direct in laten storten. Omdat het even duurde nadat de vliegtuigen naar binnen waren gevlogen, zijn er complot-theorieen ontstaan. Die moeite zouden ze zichzelf bespaart kunnen hebben.
Ja, dáár moet ik dus nog even wat langer over nadenken hoor!quote:En dan al die interviews waarin mensen zeggen dat ze explosies horen...Een 100+ verdiepingen gebouw stort in en het is gek dat je een aantal harde knallen hoort?
Euhm, dat je die explosies ziet wil natuurlijk niet zeggen dat de springstof daarom ook aan de buitenkant zat, door de kracht van de explosie knallen volgens mij hoe dan ook altijd de ramen eruit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef Doderok het volgende:
Nog even over die zogenaamde detonaties die te zien zijn op de beelden. Waarom zou men ladingen plaatsen aan de buitenkant, waar iedereen de explosies kan zien, terwijl het de centrale kern is die het gebouw draagt?
Er is een heel groot verschil tussen de conspiracy sekteleden zoals jij en wombcat en mij; wij proberen ons op feiten te baseren en jullie fantaseren er een eind op los, beschuldigen valselijk en geloven per definitie iedereen die het op politieke gronden niet met Bush eens is en dus maar wat roept over 9-11.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:51 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Nee eerlijk, hoe weet jij nou zeker of men er wel of niet belang bij heeft gehad? Je denkt dat het zo is, omdat het JOU logisch lijkt, dat is alles, hoe hard je ook schreeuwt en hoezeer je ook je best doet om anderen als idioten neer te zetten.
Misschien heeft men wel geredeneerd dat het Pentagon symbool staat voor de bescherming en veiligheid van Amerika en heeft men zo getracht om onrust en angst te zaaien.
O nee, wacht, zo denken de terroristen immers, maar in dat geval is het natuurlijk wel heel erg logisch dat het Pentagon OOK aangevallen is!
Catch my drift, dude?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:00 schreef klez het volgende:
[..]
Er is een heel groot verschil tussen de conspiracy sekteleden zoals jij en wombcat en mij; wij proberen ons op feiten te baseren en jullie fantaseren er een eind op los, beschuldigen valselijk en geloven per definitie iedereen die het op politieke gronden niet met Bush eens is en dus maar wat roept over 9-11.
"Catch my drift, dude?"
Dat heb je toch mis. Ik ben namelijk absoluut geen fan van Bush. En steun heb ik helemaal niet nodig; al weet ik vrij zeker dat Wombcat zich heel wat meer verwant voelt met mijn manier van denken dan met de jouwe. Ik zou zeggen: lees het topic nog eens door.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:14 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar dat je steun nodig hebt begrijp ik best hoor, dat is immers altijd het geval met pedante ventjes, maar dat je dan jezelf en wombcat in een adem noemt vind ik tamelijk stompzinnig, die is namelijk van een heel ander kaliber als jij bent.
Jij bent gewoon een idioot, dat kan ik al opmaken uit het feit dat je mij in de hoek van de conspiracy knakkers zet, maar blijkbaar heb je dat nodig om je 'puntjes' te maken.
Helemaal als iemand je uitdaagt om zelf ook eens na te denken, inplaats van alleen maar na te blaten wat je van debunksites plukt en een grote teringmuil open te trekken tegen iedereen die niet Bush z'n cock sucked, dude.
Blaas jij nou maar even iets minder hoog van de toren knul. Je begaat nl de fout door te stellen dat hij nablaat wat ie van debunksites pluktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:14 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar dat je steun nodig hebt begrijp ik best hoor, dat is immers altijd het geval met pedante ventjes, maar dat je dan jezelf en wombcat in een adem noemt vind ik tamelijk stompzinnig, die is namelijk van een heel ander kaliber als jij bent.
Jij bent gewoon een idioot, dat kan ik al opmaken uit het feit dat je mij in de hoek van de conspiracy knakkers zet, maar blijkbaar heb je dat nodig om je 'puntjes' te maken.
Helemaal als iemand je uitdaagt om zelf ook eens na te denken, inplaats van alleen maar na te blaten wat je van debunksites plukt en een grote teringmuil open te trekken tegen iedereen die niet Bush z'n cock sucked, dude.
Dank u. En ik zal geen opmerkingen meer maken over "sekteleden" e.d. om de discussie zuiver te houden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blaas jij nou maar even iets minder hoog van de toren knul. Je begaat nl de fout door te stellen dat hij nablaat wat ie van debunksites pluktEn jij/jullie dan?
Waren jullie in de torens ten tijde van de aanslagen? Ik denk het niet. Alles wat jij lult trek jij van soortgelijke conspiracysites, een beetje de pot die de ketel verwijt.
Daarnaast is het wel zo dat serieuze sites met berekeningen komen die gestaafd worden door echte onderzoekers waarvan is na te trekken wat ze doen en wat ze bereikt hebben. Waar jullie mee komen zijn van het kaliber journalisten die het nichtje van de buurvrouw van de oma van de half-zus van de broer van een kennis verderop in de straat die de broer van een van de slachtoffers wel eens gesproken heeft en die ontploffingen heeft gehoord.
Je wil graag een psychologische oorlog voeren hier, want het gaat je helemaal niet om wat wel of niet waar is. Je wil gewoon een discussie winnen. Psychologische oneliners als "blijkbaar heb je dat nodig om je puntjes te maken" brengen je niet dichter bij die overwinning. Je moet je trouwens eens afvragen wat sneuer is, proberen een discussie te winnen op internet over een onderwerp waar je geen zinnig woord over kunt zeggen, of dat je daarbij moet vervallen in opmerkingen die op de persoon spelen zodra het een beetje moeilijk wordt.
Wie begint er nou met op de persoon te spelen, misselijke kloteklapper die je bent?!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blaas jij nou maar even iets minder hoog van de toren knul. Je begaat nl de fout door te stellen dat hij nablaat wat ie van debunksites pluktEn jij/jullie dan?
Waren jullie in de torens ten tijde van de aanslagen? Ik denk het niet. Alles wat jij lult trek jij van soortgelijke conspiracysites, een beetje de pot die de ketel verwijt.
Daarnaast is het wel zo dat serieuze sites met berekeningen komen die gestaafd worden door echte onderzoekers waarvan is na te trekken wat ze doen en wat ze bereikt hebben. Waar jullie mee komen zijn van het kaliber journalisten die het nichtje van de buurvrouw van de oma van de half-zus van de broer van een kennis verderop in de straat die de broer van een van de slachtoffers wel eens gesproken heeft en die ontploffingen heeft gehoord.
Je wil graag een psychologische oorlog voeren hier, want het gaat je helemaal niet om wat wel of niet waar is. Je wil gewoon een discussie winnen. Psychologische oneliners als "blijkbaar heb je dat nodig om je puntjes te maken" brengen je niet dichter bij die overwinning. Je moet je trouwens eens afvragen wat sneuer is, proberen een discussie te winnen op internet over een onderwerp waar je geen zinnig woord over kunt zeggen, of dat je daarbij moet vervallen in opmerkingen die op de persoon spelen zodra het een beetje moeilijk wordt.
Hij stelt dat jij de validiteit van de conspiracy theoriëen gelijk stelt aan de officiële/wetenschappelijke theorieen en dat dat niet terecht is. Dat doe je toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Wie begint er nou met op de persoon te spelen, misselijke kloteklapper die je bent?!
Ik reageer in eerste instantie nog altijd op een aanval van iemand anders, je bent toch zeker niet blind?
Ik laat me namelijk niet door een of andere schreeuwlelijk op internet wegzetten als een of andere conspiracy nut. Ik geloof nota bene 99,9% van wat die lui uitkramen niet. Zeker niet degenen die gelijk over ILLUMINATIE, een NWO en vooral de JOOOOOOODEN beginnen.
Dusse, wat lul je nou eigenlijk, knul?
beetje dom dan dat ze de verkeerde kant raakten waar op dat moment weinig activirteit was.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:51 schreef klez het volgende:
[..]
dat willen ze je ook laten gelovenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:09 schreef klez het volgende:
[..]
Missen jullie nou echt de meest elementaire vermogens om gewoon simpele logica te hanteren?
Nee, de Bush regering heeft er geen enkel belang bij om naast het WTC ook het Pentagon aan te vallen.
Ja, de terroristen hebben er belang bij ook het pentagon te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |