abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35934756
Joh, nog steeds een wellus nietus topic, terwijl er al zoveel jaren bewijzen zijn verzameld dat het een inside job is geweest? Ongelooflijk.
pi_35934800
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:05 schreef ABCXYZ het volgende:
Joh, nog steeds een wellus nietus topic, terwijl er al zoveel jaren bewijzen zijn verzameld dat het een inside job is geweest? Ongelooflijk.
Joh, er is nog steeds een wellus nietus topic, terwijl er al zoveel jaren bewijzen zijn verzameld dat het een terroristische aanslag van de Al Quaida is geweest? Ongelooflijk

of je post iets inhoudelijks natuurlijk
pi_35934906
O moet het inhoudelijk zijn, maar het is toch allang bewezen, onder andere dmv papieren mbt het gebouw en vooral De bouw vant de Twin Towers zelf, dat het zodanig is/was gebouwd dat het gemakkelijk de impact van een boing zou moeten overleven. Het is toch ook allang duidelijk dat er nog nooit eerder een gebouw ineen is gestort door een brand? En zeker zo een soort stalen gebouw die daar ook nog is speciaal op is gebouwd? Het is dan toch ook duidelijk dat er explosieven in het gebouw zijn aangebracht? Zoals door vele getuigen ook is gehoord en daarmee dus is bevestigd? Verschillende experts hebben hierover wel hun mening durven geven. Het is dan toch ook meteen duidelijk dat het gaat om een false flag operation, dat er geen moslim-terroristjes achter kunnen zitten. Het is toch ook allang dmv documenten aangetoond dat Bush al Irak wou binnenvallen voordat hij uberhaupt president was (die hij ook heeft gestolen, 2 maal op rij). Het is toch ook allang bekend dat zij een tweede Pearl Harbor NODIG hadden om de plannetjes erdoorheen te drukken? Er is een motief voor een samenzwering en die samenzwering kan niet veel duidelijker worden als mbt 9-11.
pi_35934960
Vers van de pers, een andere expert durft eerlijk te zijn:

A Boeing 757 did not hit the Pentagon
http://www.scholarsfor911truth.org/ArticlesMeyer3March2006.html

Mbt de verkiezingsfraude waar ik het eerder over had: http://www.hermes-press.com/criminal_vote2.htm
pi_35935053
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:13 schreef ABCXYZ het volgende:
O moet het inhoudelijk zijn, maar het is toch allang bewezen, onder andere dmv papieren mbt het gebouw en vooral De bouw vant de Twin Towers zelf, dat het zodanig is/was gebouwd dat het gemakkelijk de impact van een boing zou moeten overleven. Het is toch ook allang duidelijk dat er nog nooit eerder een gebouw ineen is gestort door een brand? En zeker zo een soort stalen gebouw die daar ook nog is speciaal op is gebouwd? Het is dan toch ook duidelijk dat er explosieven in het gebouw zijn aangebracht? Zoals door vele getuigen ook is gehoord en daarmee dus is bevestigd? Verschillende experts hebben hierover wel hun mening durven geven. Het is dan toch ook meteen duidelijk dat het gaat om een false flag operation, dat er geen moslim-terroristjes achter kunnen zitten. Het is toch ook allang dmv documenten aangetoond dat Bush al Irak wou binnenvallen voordat hij uberhaupt president was (die hij ook heeft gestolen, 2 maal op rij). Het is toch ook allang bekend dat zij een tweede Pearl Harbor NODIG hadden om de plannetjes erdoorheen te drukken? Er is een motief voor een samenzwering en die samenzwering kan niet veel duidelijker worden als mbt 9-11.
Nou, nee. Dat allemaal is dus niet bewezen. Lees de topics maar eens door over de voors en tegens. Bijvoorbeeld de post van groningerstudent en mij in dit topic.
pi_35935114
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:59 schreef -Pepe- het volgende:
Hoe zou het gebouw anders hebben moeten instorten? Omvallen? dan zouden er juist enorme krachten aan de onderkant van het gebouw nodig zijn lijkt me. Je ziet trouwens ook dat het bovenste gedeelte wel een beetje kantelt.
Het had natuurlijk ook gewoon NIET in kunnen storten. Die mogelijkheid al eens overwogen?

En wat je zegt over omvallen klopt. Vandaar dat men bij hoge, ranke gebouwen dus ook de demolitie techniek gebruikt die ik hierboven beschrijf dit vanwege het gevaar dat een gebouw idd omkantelt om vervolgens op andere gebouwen terecht te komen.

Stel je een wolkenkrabber van honderd etages voor in een dichtbebouwde stad, dat zou me toch wel een behoorlijke tering zooi worden zeg, denk je niet?
pi_35935185
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:16 schreef ABCXYZ het volgende:
Vers van de pers, een andere expert durft eerlijk te zijn:

A Boeing 757 did not hit the Pentagon
http://www.scholarsfor911truth.org/ArticlesMeyer3March2006.html

Mbt de verkiezingsfraude waar ik het eerder over had: http://www.hermes-press.com/criminal_vote2.htm
Die expert gaat wel makkelijk voorbij aan de circa 100 getuigen die een Boeing hebben zien vliegen richting Pentagon. Een paar hebben 'm er zelfs in zien crashen:
quote:
The amount of eye witnesses I gathered who stated they saw an object crash into the Pentagon. The vast majority of the still available ones. about 89

The amount of eye witnesses who reported seeing a plane and described it with words like: 'airliner', 'big', 'silver', 'roaring', etc.*** at least 45

The amount of eye witnesses who specifically said they saw an American Airlines jet. In all cases there's no indication the witnesses were talking about a small jet. at least 25

The amount of witnesses who reported the noise of the plane was very loud to deafening. at least 22

The amount of eye witnesses who stated they saw a plane running down light poles when crossing the the highways. at least 19

The amount of eye witnesses who stated they saw and heard the plane went full throttle only at the last seconds. at least 12

The amount of eye witnesses who stated they saw a C-130H flying 30 seconds behind a jetliner. at least 11

The amount of eye witnesses who stated they saw the plane had its gear up. at least 6

The amount of eye witnesses who stated the plane had it's flaps up (not deployed). Witness 1 saw a 757, witness 2 and 4 both saw an American Airlines, witness 3 saw an American Airlines 757. No known witnesses stated the opposite. at least 4

The amount of eye witnesses who stated that they saw a small corporate jet, without doing any creative interpretating of the witness accounts. at least 2

The amount of eye witnesses who stated they saw a missile. What the person thought he heard isn't relevant! at least 0

The amount of eye witnesses who stated they saw a military jet fighter at the time of the crash. at least 0

The amount of eye witnesses who stated they saw a Global Hawk at the time of the crash. at least 0

The amount of witnesses who reported the plane was pretty quiet. (One of them acknowledged it was the shock. Another one saw it was an American Airlines jet, saw it had its gears up and saw light poles being knocked down. Others were in their cars, all windows up and the radio on) at least 4

The amount of eye witnesses who stated they saw the plane had its gear down. (Indirect, said a wheel hit a pole) at least 1

The amount of witnesses who have said something that might point to the use of explosives or incendiaries. Update: This has all been explained to my satisfaction by General Benton K. Partin. You can read what he had to say about this in part 11 of this article. I only wonder about the two witnesses who said they smelled cordite, but that's about it. at least 25
Bron: http://home.planet.nl/%7E(...)e_dimensions_est.htm

En wat hebben de verkiezingen van 2004 met 9/11 te maken?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:41:32 #233
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_35935476
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:13 schreef ABCXYZ het volgende:
O moet het inhoudelijk zijn, maar het is toch allang bewezen, onder andere dmv papieren mbt het gebouw en vooral De bouw vant de Twin Towers zelf, dat het zodanig is/was gebouwd dat het gemakkelijk de impact van een boing zou moeten overleven.
Dat is niet het geval.
quote:
Het is toch ook allang duidelijk dat er nog nooit eerder een gebouw ineen is gestort door een brand? En zeker zo een soort stalen gebouw die daar ook nog is speciaal op is gebouwd?
Het gebouw is niet gebouwd op de impact van jetliners. Vandaar ook dat wereldwijd door architectenbureaus het idee van dit soort "steel towers" is losgelaten. Ook is berekend dat bijvoorbeeld het Empire State Building met zijn betonconstructie waarschijnlijk dergelijke attacks wel zou overleven.
Overigens is er nog nooit een gebouw van 450 meter ingestort; ervaringen uit het verleden bieden dus geen garantie voor de toekomst.
quote:
Het is dan toch ook duidelijk dat er explosieven in het gebouw zijn aangebracht? Zoals door vele getuigen ook is gehoord en daarmee dus is bevestigd?
Dat is helemaal niet duidelijk. En er zijn een paar sensatiezoekers, opgenaaid door de conspiracysekte die nu roepen dat er explosieven gebruikt zijn. Geloof me, een niet-expert weet echt niet het verschil tussen desintegratie, gasexplosies of explosieven. D'r zijn er nogal wat die levend uit het gebouw zijn gekomen terwijl ze die bommen voor hun neus zagen afgaan niet...
quote:
Verschillende experts hebben hierover wel hun mening durven geven. Het is dan toch ook meteen duidelijk dat het gaat om een false flag operation, dat er geen moslim-terroristjes achter kunnen zitten.
Het is alleszins duidelijk dat er moslimterroristjes achter zitten, die hebben de aanslagen ook opgeeist. Oh, wacht ff, Al-Jazeera zit ook in het grote blanke rechtse complot...
quote:
Het is toch ook allang dmv documenten aangetoond dat Bush al Irak wou binnenvallen voordat hij uberhaupt president was (die hij ook heeft gestolen, 2 maal op rij). Het is toch ook allang bekend dat zij een tweede Pearl Harbor NODIG hadden om de plannetjes erdoorheen te drukken? Er is een motief voor een samenzwering en die samenzwering kan niet veel duidelijker worden als mbt 9-11.
Typisch voorbeeld van hoe je met enorme overdrijvingen en een samenraapsel van linkse fantasieen een wangedrocht van een theorie kan construeren.
Net zoals het in rechtse kringen populair is om te roepen dat Europese ministers in de jaren '70 een oliedeal met de OPEC hebben gesloten, in ruil voor ongelimiteerde immigratie vanuit hun regio in Europa.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_35935495
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:23 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Het had natuurlijk ook gewoon NIET in kunnen storten. Die mogelijkheid al eens overwogen?

En wat je zegt over omvallen klopt. Vandaar dat men bij hoge, ranke gebouwen dus ook de demolitie techniek gebruikt die ik hierboven beschrijf dit vanwege het gevaar dat een gebouw idd omkantelt om vervolgens op andere gebouwen terecht te komen.

Stel je een wolkenkrabber van honderd etages voor in een dichtbebouwde stad, dat zou me toch wel een behoorlijke tering zooi worden zeg, denk je niet?
Dat had inderdaad gekund (dat niet instorten). Helaas bleek wel instorten ook te kunnen.

Kort samengevat komt het hierop neer. Vliegtuig vliegt WTC binnen, zorgt daar voor flink wat schade en een brand. De kerosine van het vliegtuig zorgt ervoor dat de brand zich sneller verspreid dan normaal. Daar komt dan nog bij dat door het binnenvliegen van het vliegtuig, de brandwering van het gebouw is aangetast en sprinklerinstallaties gedeeltelijk uitgeschakeld zijn door schade veroorzaakt door het vliegtuig.
De brand zorgt ervoor dat de structuur van het gebouw verder verzwakt wordt. In eerste instantie kon de klap van het vliegtuig nog opgevangen worden door de resterende structuur. Die wordt nu maximaal belast en de brand zorgt voor verzwakking. Gevolg is dat de resterende structuur overbelast wordt en het gebouw instort.
quote:
Summary
The fire resistance issues played a major role in the collapse of the twin towers. The impact of aircraft caused massive damage to the structural system at impacted floors and left the structural members that withstood the impact in a highly-stressed state. the hige amount of jet fuel from the aircraft, though burned off within the first few minutes, ignited office and aircraft contents, that resulted in massive fires. the fire intensity and heat outpur generated fro these fires was much more severe than typical building fires; however resulting fire temperatures were not significantly different from office fires. The loss of fire defence mechanisms, included damaged fire protection, further contributed to weakenig the structural members. the intense heat from the fires attacked the structural system and over a period of time, resulted in sufficient additional damage to the structural system to initiate a progressive sequence of failures that eventually culminated in the total collapse of both towers.
bron
pi_35935738
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:41 schreef klez het volgende:

Het gebouw is niet gebouwd op de impact van jetliners. Vandaar ook dat wereldwijd door architectenbureaus het idee van dit soort "steel towers" is losgelaten. Ook is berekend dat bijvoorbeeld het Empire State Building met zijn betonconstructie waarschijnlijk dergelijke attacks wel zou overleven.
Niet helemaal waar. Bij de bouw van de WTC is wel rekening gehouden met de impact van een 737. Daarbij werd vanuit gegaan dat een 737 in de mist kon 'verdwalen' bij de landing op nabijgelegen vliegtuigen. Uitgangspunt was daarom een impact met een veel lagere snelheid (ongeveer de helft van waarmee ze feitelijk in het WTC zijn gevlogen) en weinig tot geen brandstof aan boord (vanwege dat het vliegtuig ging landen, dus aan het einde van de reis zat).
pi_35935807
Ik vind een artikel op de brandweer.nl ( http://www.brandweer.nl/cms/show/id=386303 )
Hierin staat o.m waarom het gebouw niet meteen instort
quote:
Ondanks de enorme impact blijven de torens staan.

Waarom?
Tweede draagweg

Op het moment van aanvliegen is het nagenoeg windstil de gevelbuis is ontworpen om buiging t.g.v. windbelasting op te nemen. Deze belasting werkt nu niet. Hierdoor zitten gevelkolommen op ca. 50% van hun gebruiksbelasting (invloed van de wind en het dragen zijn even groot). Dit komt overeen met ca. 35% van de rekenbelasting. De kernkolommen zijn ontworpen om te dragen deze zitten dus op 100% van hun gebruiksbelasting dit is ca. 70% van de rekenbelasting.
Door het gevelbuisprincipe vloeien de krachten om het gat in de richting van de flenzen van de buis (gevels loodrecht op de aangevlogen gevel). Dit leidt tot een grote toename van de belasting. Het gebouw blijft staan.
(Verderop in het artikel wordt ook uitgelegd waarom het later wel instort, maar omdat dezelfde strekking heeft als wat ik eerder postte, post ik dat nu niet).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2006 11:57:13 ]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:57:13 #237
70154 klez
pi_35935828
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Bij de bouw van de WTC is wel rekening gehouden met de impact van een 737. Daarbij werd vanuit gegaan dat een 737 in de mist kon 'verdwalen' bij de landing op nabijgelegen vliegtuigen. Uitgangspunt was daarom een impact met een veel lagere snelheid (ongeveer de helft van waarmee ze feitelijk in het WTC zijn gevlogen) en weinig tot geen brandstof aan boord (vanwege dat het vliegtuig ging landen, dus aan het einde van de reis zat).
Ik was wat snel inderdaad. Het verhaal dat men niet uitging van een 757 of 767 maar een kleinere jetliner was bekend bij mij.
pi_35935849
Debunk dit maar: http://achtergeslotendeuren.punt.nl/#266392
Onderaan dit artikel staan verscheidene toplinks die zijn aan te raden, hierna kun je simpelweg niet langer je hoofd in het zand steken, ja het kan wel, maar als je deze info hebt doorgenomen dan steek je je hoofd in het zand voortaan met wat hoofdpijn. Dit blijft mijn favoriete NL link:
http://www.reopen911.nl/ met gratis documentaires incl. NL ondertitels.

En koop/lees vooral het boek "George W. Bush en de Mythe van Al-Qaeda" door Robin de Ruiter die hier een award mee heeft gewonnen. De samenzweringen zijn niet eens meer te tellen, zoals een daarvan overduidelijk het feit is dat de reguliere media alle aanwijzingen en bewijzen die de officiële conspiracy theorie ontkrachten compleet negeren.
pi_35935861
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:57 schreef klez het volgende:

[..]

Ik was wat snel inderdaad. Het verhaal dat men niet uitging van een 757 of 767 maar een kleinere jetliner was bekend bij mij.
Ik was ook wat snel, want ik zie nu dat het om een 707 ging
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:07:55 #240
70154 klez
pi_35936095
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:58 schreef ABCXYZ het volgende:
Onderaan dit artikel staan verscheidene toplinks die zijn aan te raden, hierna kun je simpelweg niet langer je hoofd in het zand steken, ja het kan wel, maar als je deze info hebt doorgenomen dan steek je je hoofd in het zand voortaan met wat hoofdpijn. Dit blijft mijn favoriete NL link:
http://www.reopen911.nl/ met gratis documentaires incl. NL ondertitels.
Jonge jonge ik lees 2 seconden ik zie al weer enorme tegenstrijdigheden.

En leg mij eens uit waarom de Mossad of de CIA het pentagon zou willen aanvallen om een aanval op Irak mogelijk te maken? Alsof het WTC niet voldoende was daarvoor.
De bewijzen dat moslimterroristen dit hebben uitgevoerd, liggen op straat. Wat een wanhoop...
pi_35936401
Haha, geweldig:
quote:
It is therefore proven that the towers' structures were destroyed at very close to free fall speed, perhaps faster since there is air resistance to consider. Impossible without explosives.
De enige vraag die nu nog moet worden beantwoord is of er een enorme raketmotor op het dak stond of een heel lang stuk elastiek in de kelder dat het WTC sneller de grond in kreeg dan de zwaartekracht voorschrijft.
pi_35936512
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef klez het volgende:

[..]

Jonge jonge ik lees 2 seconden ik zie al weer enorme tegenstrijdigheden.

En leg mij eens uit waarom de Mossad of de CIA het pentagon zou willen aanvallen om een aanval op Irak mogelijk te maken? Alsof het WTC niet voldoende was daarvoor.
De bewijzen dat moslimterroristen dit hebben uitgevoerd, liggen op straat. Wat een wanhoop...
Om de burgers achter zo een besluit te krijgen. Het is sowieso een feit dat er internationale regelgeving totaal is genegeerd door dictator USA. Inmiddels weten we wel dat er geen WMD's zijn aangetroffen in Irak, maarja, nu is het te laat. Toon mij eens die bewijzen dat het om moslimterroristen gaat... dan zijn we snel uitgeluld.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:30:43 #243
70154 klez
pi_35936711
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Om de burgers achter zo een besluit te krijgen. Het is sowieso een feit dat er internationale regelgeving totaal is genegeerd door dictator USA. Inmiddels weten we wel dat er geen WMD's zijn aangetroffen in Irak, maarja, nu is het te laat. Toon mij eens die bewijzen dat het om moslimterroristen gaat... dan zijn we snel uitgeluld.
Ben jij gehersenspoeld ofzo? Antwoord op de vraag. Waarom is een aanval op het pentagon nodig voor steun van het volk? Alsof het WTC niet voldoende was...

Er is geen twijfel over vliegtuigen die door Arabieren in het WTC zijn gevlogen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Atta

Er is geen twijfel over het streven van moslimterroristen het westen aan te vallen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Khalid_Shaikh_Mohammed
Kom jij maar eens met bewijzen dat de Amerikaanse regering dit gedaan heeft.
Jij beschuldigen, jij bewijzen...

[ Bericht 16% gewijzigd door klez op 11-03-2006 12:38:26 ]
pi_35936824
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:30 schreef klez het volgende:

[..]

Ben jij gehersenspoeld ofzo? Antwoord op de vraag. Waarom is een aanval op het pentagon nodig voor steun van het volk? Alsof het WTC niet voldoende was...
Ben jij hersendood ofzo? Ik beantwoord net je vraag. Nee, het WTC alleen is blijkbaar niet genoeg daarvoor. Maar ik ga jou en jouw soort binnenkort een plezier doen, ga ik zelf een artikel schrijven over 911 met incl. als bron het boek van Robin de Ruiter, maak je tietjes maar vast nat, wij zijn nog niet uitgepraat. En mensen die in de officiële versie geloven, geloven zelf in een complot theorie. Wij spreken elkaar later.
pi_35936867
quote:

Er is geen twijfel over vliegtuigen die door Arabieren in het WTC zijn gevlogen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Atta
OMG wat gebruik jij nu weer als bron? Heb je dat verhaaltje zelf wel 's doorgelezen? Ik quote:

"However there are reports that seem to contradict others, indicating that he was in two places at the same time. Some reports may be unreliable, and it is possible that more than one person used Atta's identity at various times."
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:38:14 #246
40645 Bregalad
Hm, Hoem.....
pi_35936902
quote:

[..]

Waarom is een aanval op het pentagon nodig voor steun van het volk? Alsof het WTC niet voldoende was...
Omdat het Pentagon bekend stond als de best beveiligde plek ter wereld, tevens is het Pentagon de hart en ziel van de Amerikaanse overheid.. dus het was nodig om ook daar wat te flikken... het almachtige Pentagon op zn knieen, daarmee krijg je de burgers wel achter je.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:39:17 #247
70154 klez
pi_35936935
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:36 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

OMG wat gebruik jij nu weer als bron? Heb je dat verhaaltje zelf wel 's doorgelezen? Ik quote:

"However there are reports that seem to contradict others, indicating that he was in two places at the same time. Some reports may be unreliable, and it is possible that more than one person used Atta's identity at various times."
En dat bewijst dat hij het niet gedaan heeft...
pi_35936953
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:39 schreef klez het volgende:

[..]

En dat bewijst dat hij het niet gedaan heeft...
Waar lees jij dat? Ik ben nog niet eens begonnen als het gaat om bewijsvoering, tot over een weekje ongeveer.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:41:05 #249
70154 klez
pi_35936971
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef Bregalad het volgende:

[..]

Omdat het Pentagon bekend stond als de best beveiligde plek ter wereld, tevens is het Pentagon de hart en ziel van de Amerikaanse overheid.. dus het was nodig om ook daar wat te flikken... het almachtige Pentagon op zn knieen, daarmee krijg je de burgers wel achter je.
Amerikanen moeten maar weinig hebben van de overheid, vandaar de populariteit van de conspiracy theorieen.
En nee je hebt me niet overtuigd...
De noodzaak van de aanval op het pentagon naast die op het WTC lijkt me echt onzin.
pi_35937045
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:58 schreef ABCXYZ het volgende:
Nou, deze quote daaruit bijvoorbeeld:
quote:
Vliegtuigen welke het contact verliezen met de verkeerstorens worden binnen tien minuten vergezeld door een eskader aan gevechtsvliegtuigen klaar om te vuren, zelfs al gaat het om een sportvliegtuigje welke ook maar even van koers veranderd.
Die word hier ontkracht.
Waarbij het verhaal van de Learjet van Payne Stewart ook aardig is. Die week in 1999 van zijn koers af, maar het duurde 76 minuten voordat er een gevechtsvliegtuig bij was. bron

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2006 12:44:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')