It was an accident!quote:Op zondag 17 juli 2005 00:56 schreef calvobbes het volgende:
Fucking Hell
Dat was wel even wat anders dan afgelopen woensdag
- Edge speelt zijn solo bij New Years Day wat anders. Bono blij en denkt dat die na lang aandringen eindelijk wat geëxperimenteerd heeft. Edge fluistert Bono in dat het gewoon een foutje was.
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:54 schreef Murray het volgende:
En vak 119 reageerde wel leuk op de aansproringen vanuit het veld tot de wave.![]()
Ik zat in een Bijbels vakquote:Op zondag 17 juli 2005 02:56 schreef Helsie het volgende:
ik ook
Vak 119 was Fok! vak denk
* luister nu 40
O zeker welquote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef Waxxer het volgende:
IK WIL GODVERRRRDOMME WEER!!!!!!!!!!!!!!
Sorry ik vloek anders nooit zomaar echt...... je kent het wel.... beetje zoals.... junk..... methadon.... enzo...
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:58 schreef Helsie het volgende:
[..]
O zeker welVanaf vandaag ken ik dat zeker wel
must
have
more
Ik stond in 405. En '40' was erg mooi als afsluiter van de avond. Op bootlegs van begin jaren '90 klonk dat altijd zo cool en live was het ook super. Ook tof dat de drummer nog even wat langer doorging.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:56 schreef Helsie het volgende:
ik ook
Vak 119 was Fok! vak denk
* luister nu 40
Jawel!!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:00 schreef Murray het volgende:
[..]
Heb ik er nou overheen gelezen of heb jij nog niks over gisteren gepost?
Haha ja zo konden ze de auto instappen en zich weg laten scheurenquote:Op zondag 17 juli 2005 03:17 schreef Helsie het volgende:
Was echt vaag einde ook, doordat ze zo sneaky afdropen terwijl iedereen doorzong
Wel echt mooi
Oow, nou, het was een weinig samenhangend geheel hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 03:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, ik had dit topic nog niet gelezen bedacht ik me ook net.![]()
Ah, ik herkende de naam ook al niet.quote:Sometimes You Can’t Make It On Your Own (dedicated to Robert Paschal Hanvey, Gavin Friday’s father who passed away on July 13th. Bono ends song with a few of Mr Hanvey’s choice phrases.)
Oh nee, ik ook zéker niet, maar het was geen feest om constant "sorry" (of dat niet eens, gewoon *baf* wringen) te horen en weer één of twee mensen voor je langs op dat smalle stukje v/d tribune.... Heb veel toespraakjes (echte redes zijn het niet) maar gedeeltelijk kunnen volgen. Als ik een Tokkie was had ik ze van de ring geduwd. Alsof je een superspannende film kijkt en naast je zit iemand én te bellen én te hoesten én met chips te kraken....quote:Op zondag 17 juli 2005 03:28 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, ik herkende de naam ook al niet.
En Waxxer, ik voel je pijn.
Woensdag zat ik ook naast een vriendenclubje van net in de 20 denk ik, die waren geloof ik ook voor 't vreten en bier gekomen i.p.v. voor U2. Tijdens Running To Stand Still roepen om bier enzo.
Maar verder heb ik zo min mogelijk op ze geleten, heb m'n avond er absoluut niet door laten verpesten.
Denk ik ook....quote:Op zondag 17 juli 2005 03:37 schreef Murray het volgende:
Maar ze hoefden niet voor mij langs, dat scheelde nogal denk ik...
Ja gozert, die amen heb je binnen!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat een gelul over de zogenaamde roes en de film ervaring. Het is een ROCK AND ROLL show.
O wacht, daar wil U2 niets van weten! Dat is een kerkdienst.
Excuses.
Staat ergens voorgeschreven hoe een artiest zich moet uiten? Of moet iedereen gewoon maar volgens jouw gedachtegang handelen?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat een gelul over de zogenaamde roes en de film ervaring. Het is een ROCK AND ROLL show.
O wacht, daar wil U2 niets van weten! Dat is een kerkdienst.
Excuses.
quote:Op zondag 17 juli 2005 04:20 schreef Helsie het volgende:
* Helsie draait 40 nog maar een keer
HOW LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONG
TO SING THIS SOOONG
Nou, bij de MediaMarkt hebben ze naamkaartjes bij de hoesjes, dat zoekt wat makkelijkerquote:Op zondag 17 juli 2005 04:26 schreef Helsie het volgende:
Doe het zelf
Ben echt flink aan het speuren op WinMX naar u2 nummers (ik moet bekennen namelijk dat mijn collectie niet bepaald compleet is)
quote:Op zondag 17 juli 2005 04:38 schreef Helsie het volgende:
Hehehhe ik ga ook nog maar even in bed mijn vrouw vervelen met
hooooooooooooow loooooooooooooooooooooong
to sing this sooooooooooooooooooooooong
Leuke foto'squote:Op zondag 17 juli 2005 10:27 schreef darktower het volgende:
Ik heb een heleboel foto's gemaakt gisteren. Ik stond op rij 2 dus ze zijn nog best aardig gelukt ook... Zie http://www.locuta.nl waar de beste op staan.
Vak 422, maar het geluid was echt gewoon barslecht, de meeste mensen die daar stonden hadden er last van, tenminste dat hoorde ik ze zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:20 schreef Murray het volgende:
[..]
Waar zat je dan ergens?
Ik heb vooraan gestaan, daar klonk het gewoon goed, heb Yahweh en 40 helemaal acher op 't veld gekeken en dat klonk op zich ook nog niet so slecht? Al zijn dat natuurlijk wel rustige nummers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |