Reactie op een Duits U2-forum:quote:Vertigo
I Will Follow
Electric Co.
Elevation (lange Version)
New Year´s Day
Beautiful Day (Bono holt Muskelmann mit nacktem Oberkörper on stage und lässt sich von diesem tragen)
I Still Haven´t Found
Who´s Gonna Ride Your Wild Horses
City Of Blinding Lights (Bono spielt dabei mit nem Ballon)
Miracle Drug
Sometimes You Can´t Make It On Your Own (widmet er Pascal. Matula wirds aber ned sein)
Love And Peace Or Else
Sunday Bloody Sunday (Zitat von Micha: "ca. 150 Dezibel in der Arena")
Bullet The Blue Sky- When Johnny Comes Marching Home- Please- The Hands That Build America
Miss Sarajevo
(Zitat von Pascal: Zwischenapplaus für Bonos Operneinlage auf italienisch! Song war nicht 100prozentig, aber das Publikum tobt. Jetzt Human Rights. Kein Running)
Pride (In The Name Of Love)
Where The Streets Have No Name- All You Need Is Love
One-Unchained Melody
(Pause)
Zoostation
The Fly
With Or Without You
All Because Of You
Original Of The Species (Pascal und Micha: Full band mit unbekanntem am Piano und Edge und Bono an der Gitarre)
Yahweh
"40"
quote:Verdammte Scheiße!!! Sorry für die Ausdrücke aber das musst mal sein Wieso das in diesem Käseland??? Warum nicht in Berlin??? "40" als Closer!!!
Ich geh kaputt
quote:@ Popmart97
"Wieso das in diesem Käseland??? Warum nicht in Berlin??? "
Wahrscheinlich, weil wir in Deutschland Gutes nicht zu schätzen wissen, stets nörgeln und die Holländer im Gegensatz dazu froh und dankbar sind, U2 sehen und hören zu dürfen und die Band und JEDEN TITEL dementsprechend feiern...
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
Goddómme, hebben ze Origin of the Species óók nog gespeeld vanavond!!
Ik wist niet dat ze Miss Sarajevo zo weinig live hebben gespeeldquote:U2 haben wieder mal alle mit ihrem letzten Konzert in der Amsterdam Arena überrascht. Nach ihrem Auftritt bei Pavarotti & Friends 1995 und in Sarajevo 1997 spielten U2 heute zum dritten Mal überhaupt in ihrer Geschichte Miss Sarajevo live. Die Snippets "All You Need Is Love" und "Unchained Melody" wurden im Verlauf der Show auch gespielt. Überraschungen gab es auch im Encore mit "Original Of The Species" in einer Full-Band-Version und "40" als Closer. Die komplette Setlist findet Ihr HIER
Zou kunnen, de kwaliteit is idd goed en hij/zij stond lekker vooraan. Het complete concert in flac die er ook staat is ook erg goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier is ie ook binnen; goeie kwaliteit!! Ook ik heb geen enkel probleem met bootlegs![]()
Het lijkt er alleen wel op dat er mogelijk een aantal filmpjes ontbreken; hij gaat van mov00376 naar 00399. Hopelijk duiken die nog ergens op; dit is behoorlijk goeie kwaliteit.
Die kunnen niet anders dan positief zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 00:38 schreef Chilly_Willy het volgende:
We zitten met smart te wachten op de eerste "live" reports van vanavond.
ik heb gewoon an seul wel 5 keer een aardig deel van het publiek aan het gillen gekregen door zelf te beginnen (vrij aan het begin riep Bono nog iets wat het hele publiek niet verstond op mij na omdat ik mijn oorlellen half in mijn oor drukte waardoor de galm enigzins verdween en niemand reageerde erop dus ik maar gillen en vervolgens breekt het publiek pas losquote:Op zondag 17 juli 2005 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen sfeer? Dat vond ik woensdag toch juist een van de positieve punten,
Mijn stem was opquote:Op zondag 17 juli 2005 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen sfeer? Dat vond ik woensdag toch juist een van de positieve punten,
Hm, ja. Op zich zit daar wel wat in. Dat de mensen die woensdag of gisteren al zijn geweest nu helemaal dood warenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mijn stem was op
Het kleine beetje wat ik nog over had van woensdag was na Vertigo helemaal weg
Het publiek in zijn totaal was wat minder uitbundig dan afgelopen woensdag. Dat was echt oorverdovend.
En de mensen die woensdag zijn geweest zijn ook wat meer die hard fans die al 's nachts in de rij lagen. Die zullen ook wel wat enthousiaster zijn dan de mensen die later kaartjes hebben gekochtquote:Op zondag 17 juli 2005 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, ja. Op zich zit daar wel wat in. Dat de mensen die woensdag of gisteren al zijn geweest nu helemaal dood waren.
Ik beelde het me dus niet inquote:Op zondag 17 juli 2005 01:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het publiek in zijn totaal was wat minder uitbundig dan afgelopen woensdag. Dat was echt oorverdovend.
Yup. En dat waren ook de mensen die als lid van u2.com als eerste kaartjes konden bestellen. Dus idd, de ietwat meer doorgewinterde fansquote:Op zondag 17 juli 2005 01:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En de mensen die woensdag zijn geweest zijn ook wat meer die hard fans die al 's nachts in de rij lagen. Die zullen ook wel wat enthousiaster zijn dan de mensen die later kaartjes hebben gekocht
Kijk hier voor de gein is, dit is ook ab-nor-maal! Bijna 2500 $ per kaartje voor de Madison Square Garden show...quote:Op zondag 17 juli 2005 01:06 schreef DeeCruise het volgende:
Ben al de hele dag aan t zoeken naar tickets voor u2 in barcelona in augustus...Holy hell die lui durven wat te vragen! Belachelijk gewoon! Iemand nog een idee?
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En dat waren ook de mensen die als lid van u2.com als eerste kaartjes konden bestellen. Dus idd, de ietwat meer doorgewinterde fans.
Me too.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:36 schreef twentemeisje het volgende:
(baalt toch stiekem een beetje van het missen van WGRYWH, 40 en Miss Sarajevo)
Geen gezicht!quote:Op zondag 17 juli 2005 00:56 schreef calvobbes het volgende:
- Bono die tijdens Beautiful Day een Jerommeke uit het publiek haalt en prompt opgetild word. In de hand van de bodybuilder zingt Bono vrolijk door.
Hohoquote:Op zondag 17 juli 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
Dus waar dat uitgebluste zooitje dat vanavond de arena bevolkte deze traktatie aan verdiende is me niet duidelijk....
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:55 schreef calvobbes het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bij was
ik deel die meningquote:Op zondag 17 juli 2005 01:59 schreef DrXLTrouble het volgende:
Ik heb het vanavond in ieder geval hartstikke naar mn zin gehad![]()
Waar zat je dan ergens?quote:Op zondag 17 juli 2005 01:35 schreef dady het volgende:
Ik ben net terug, was erg leuk. Alleen echt heel jammer van de Arena, wat hij zong was niet te verstaan als hij praatte was het ook 90% zelf dingen invullen, vond het vooral erg jammer dat het zingen NIET te verstaan was, tenzij je de tekst kent natuurlijk
It was an accident!quote:Op zondag 17 juli 2005 00:56 schreef calvobbes het volgende:
Fucking Hell
Dat was wel even wat anders dan afgelopen woensdag
- Edge speelt zijn solo bij New Years Day wat anders. Bono blij en denkt dat die na lang aandringen eindelijk wat geëxperimenteerd heeft. Edge fluistert Bono in dat het gewoon een foutje was.
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:54 schreef Murray het volgende:
En vak 119 reageerde wel leuk op de aansproringen vanuit het veld tot de wave.![]()
Ik zat in een Bijbels vakquote:Op zondag 17 juli 2005 02:56 schreef Helsie het volgende:
ik ook
Vak 119 was Fok! vak denk
* luister nu 40
O zeker welquote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef Waxxer het volgende:
IK WIL GODVERRRRDOMME WEER!!!!!!!!!!!!!!
Sorry ik vloek anders nooit zomaar echt...... je kent het wel.... beetje zoals.... junk..... methadon.... enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |