quote:Op zondag 17 juli 2005 02:58 schreef Helsie het volgende:
[..]
O zeker welVanaf vandaag ken ik dat zeker wel
must
have
more
Ik stond in 405. En '40' was erg mooi als afsluiter van de avond. Op bootlegs van begin jaren '90 klonk dat altijd zo cool en live was het ook super. Ook tof dat de drummer nog even wat langer doorging.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:56 schreef Helsie het volgende:
ik ook
Vak 119 was Fok! vak denk
* luister nu 40
Jawel!!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:00 schreef Murray het volgende:
[..]
Heb ik er nou overheen gelezen of heb jij nog niks over gisteren gepost?
Haha ja zo konden ze de auto instappen en zich weg laten scheurenquote:Op zondag 17 juli 2005 03:17 schreef Helsie het volgende:
Was echt vaag einde ook, doordat ze zo sneaky afdropen terwijl iedereen doorzong
Wel echt mooi
Oow, nou, het was een weinig samenhangend geheel hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 03:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, ik had dit topic nog niet gelezen bedacht ik me ook net.![]()
Ah, ik herkende de naam ook al niet.quote:Sometimes You Can’t Make It On Your Own (dedicated to Robert Paschal Hanvey, Gavin Friday’s father who passed away on July 13th. Bono ends song with a few of Mr Hanvey’s choice phrases.)
Oh nee, ik ook zéker niet, maar het was geen feest om constant "sorry" (of dat niet eens, gewoon *baf* wringen) te horen en weer één of twee mensen voor je langs op dat smalle stukje v/d tribune.... Heb veel toespraakjes (echte redes zijn het niet) maar gedeeltelijk kunnen volgen. Als ik een Tokkie was had ik ze van de ring geduwd. Alsof je een superspannende film kijkt en naast je zit iemand én te bellen én te hoesten én met chips te kraken....quote:Op zondag 17 juli 2005 03:28 schreef Murray het volgende:
[..]
Ah, ik herkende de naam ook al niet.
En Waxxer, ik voel je pijn.
Woensdag zat ik ook naast een vriendenclubje van net in de 20 denk ik, die waren geloof ik ook voor 't vreten en bier gekomen i.p.v. voor U2. Tijdens Running To Stand Still roepen om bier enzo.
Maar verder heb ik zo min mogelijk op ze geleten, heb m'n avond er absoluut niet door laten verpesten.
Denk ik ook....quote:Op zondag 17 juli 2005 03:37 schreef Murray het volgende:
Maar ze hoefden niet voor mij langs, dat scheelde nogal denk ik...
Ja gozert, die amen heb je binnen!quote:Op zondag 17 juli 2005 03:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat een gelul over de zogenaamde roes en de film ervaring. Het is een ROCK AND ROLL show.
O wacht, daar wil U2 niets van weten! Dat is een kerkdienst.
Excuses.
Staat ergens voorgeschreven hoe een artiest zich moet uiten? Of moet iedereen gewoon maar volgens jouw gedachtegang handelen?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat een gelul over de zogenaamde roes en de film ervaring. Het is een ROCK AND ROLL show.
O wacht, daar wil U2 niets van weten! Dat is een kerkdienst.
Excuses.
quote:Op zondag 17 juli 2005 04:20 schreef Helsie het volgende:
* Helsie draait 40 nog maar een keer
HOW LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONG
TO SING THIS SOOONG
Nou, bij de MediaMarkt hebben ze naamkaartjes bij de hoesjes, dat zoekt wat makkelijkerquote:Op zondag 17 juli 2005 04:26 schreef Helsie het volgende:
Doe het zelf
Ben echt flink aan het speuren op WinMX naar u2 nummers (ik moet bekennen namelijk dat mijn collectie niet bepaald compleet is)
quote:Op zondag 17 juli 2005 04:38 schreef Helsie het volgende:
Hehehhe ik ga ook nog maar even in bed mijn vrouw vervelen met
hooooooooooooow loooooooooooooooooooooong
to sing this sooooooooooooooooooooooong
Leuke foto'squote:Op zondag 17 juli 2005 10:27 schreef darktower het volgende:
Ik heb een heleboel foto's gemaakt gisteren. Ik stond op rij 2 dus ze zijn nog best aardig gelukt ook... Zie http://www.locuta.nl waar de beste op staan.
Vak 422, maar het geluid was echt gewoon barslecht, de meeste mensen die daar stonden hadden er last van, tenminste dat hoorde ik ze zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:20 schreef Murray het volgende:
[..]
Waar zat je dan ergens?
Ik heb vooraan gestaan, daar klonk het gewoon goed, heb Yahweh en 40 helemaal acher op 't veld gekeken en dat klonk op zich ook nog niet so slecht? Al zijn dat natuurlijk wel rustige nummers..
Wow, van dit hele nummer heb ik amper wat verstaan, mooie opnamequote:
Wat mooi!quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
er staan al twee opnames van gisteren op u2torrents.
Anders ik wel. Zat in vak 117, heb Snow Patrol gezien (vond ik eigenlijk best goed), raakte in gesprek met een Amsterdammer die helemaal uit zijn dak ging toen ik vertelde dat Underworld zondag in de HMH zou spelen) en hij vroeg of ik wilde ruilen met zijn vriendin die 10 plaatsen naar links zat. Heb dit niet gedaan maar ben om 10 over half negen weggegaan en onderaan de trap in vak 121 gaan staan. Geen problemen met secuity, 1 boze blik van blonde jongedame en heb heel de show perfect kunnen zien...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:43 schreef linebear het volgende:
ik ben zo blij dat ik mijn plek in vak 117 verruild heb voor een staplaats in vak 120
Tof!quote:Op zondag 17 juli 2005 12:35 schreef Applemooz het volgende:
http://www.geektoy.demon.nl/Film_0001.wmv
de volledige show van 15-07 heb ik nog niet gehoordquote:
Dat was ikquote:Op zondag 17 juli 2005 03:29 schreef mazzle het volgende:
PS Toch nog iets: wie waren die honderden mensen die om 20.00 ineens via de zijkant naar het voorste vak gingen voorzien van polsbandjes? Seizoenskaarthouders van Ajax ofzo? Het leken me geen mensen die hiervoor in de rij gelegen hadden. Daar hadden toch eigenlijk mensen in gemoeten die er ook op tijd voor in de rij zijn gaan staan.
Ja..het zijn ook maar een paar videobeelden maar that'll do for nowquote:Op zondag 17 juli 2005 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
de volledige show van 15-07 heb ik nog niet gehoord. Zijn alleen videobeelden van een paar nummers
.
maar ja van de 13de ook nietquote:Op zondag 17 juli 2005 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
de volledige show van 15-07 heb ik nog niet gehoord. Zijn alleen videobeelden van een paar nummers
.
Als Toronto 4 concerten en New York zelfs 5 concerten krijgt, mag Amsterdam nog wel een bezoekje krijgenquote:Op zondag 17 juli 2005 13:04 schreef LeonH het volgende:
Een 4e leg dus![]()
Zou het ook heeeeel graag willen, heb het er weer voor over om in de vrieskou op het postkantoor te liggen of weer zo lang in de rij voor het stadion!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |